En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Ja Natjes, wordt zwaar he, laatste weekjes...
    Ga maar gauw een tukkie doen!

2. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Pix; infacol ken ik niet. Is dat ook homeopatisch? Ik vind het niet erg om er wat voor te geven, maar ik vind het wel een rotidee als het niet helemaal duidelijk is of de middeltjes nou wel of niet goed zijn...snappie?

3. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    ik ben terug van het ziekenhuis alle onderzoeken zijn goed. bijna geen eiwitten geen suikers en bloeddruk is niet meer zo hoog..
    volgende week groeiecho.. Dan weten ze in het ziekenhuis ook of ik bij de verloskundige mag blijven of niet....

@gabbel hopelijk donderdag goede uitslag! en peettante wat een eer of niet :)

@pippa wat fijn dat alles zo lekker gaat met pukkie!! Ik heb al wel cinnababy in huis ...

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ik snap je wel..
    toch heb ik alleen goede verhalen over infacol gelezen.
    het middeltje is zelfs in engeland te krijgen..dus neem aan dat het wel goed is.

5. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Dank je Pix....ik zal eens ff op onderzoek uitgaan.

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    wil je niks aanpraten ;) hoop dat je wel uitkom en iets vind voor julie

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pip, Lonneke had vanaf dag 1 mega krampjes.... en toen zelf op aanraden Infacol gekocht, werkt super.

8. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Nai, wat fijn dat alle onderzoeken nu goed waren, super!
    Wil je eigenlijk het liefst thuis bevallen of in het ziekenhuis?
    @ Pippa, infacol is volgens mij niet homeopatisch. Cinababy wel, alleen hielp die niet bij mijn meisje. Infacol wel direct dus dat moet dan maar even, denk ik dan maar.
    Gelukkig nu allemaal niet meer nodig, darmpjes zijn goed ontwikkeld nu.

9. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @leonie ik had mijn hoop op een thuis bevalling.. maar mocht de kleine echt groot zijn tegen die tijd dan denk ik toch liever ziekenhuis..

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    slaap lekker meiden

morgen en woensdag zal ik er niet zijn

11. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    goedemorgen !!

Heb nieuwe buikfoto en foto van de box in fotoalbum geplaatst :)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dat begint al een behoorlijke buik te worden nai :) wel erg mooi.

vannacht hele nacht overgegeven, ben nu ook ff helemaal op. zal wel iets verkeerds gegeten hebben gisteren..ben nu nog gammel.. baal ik wel bietje van.. omdat ik druk programma heb vandaag..

13. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Goedemorgen iedereen,

Hoe gaat het met iedereen? Hier is alles rustig. Ben nu wel al een week van ziekenhuis naar huis steeds aan het tuffen. Dit komt mede doordat mijn bloeddruk steeds te hoog is. De 1ex was 160/100 en de 2e x was 160/95 en gisteren was hij 150/91. Gisteren had ik afspraak bij de gyn voor een nacontrole en dan zou ik eigenlijk gewoon weer naar mijn eigen huisarts teruggestuurd worden. En ja hoor bloeddruk was weer mega hoog. Maar na een half uur aan de CTG was hij weer gezakt, bloedwaardes/urine/suiker ook weer normaal (zucht) kon ik dus weer naar huis. Volgens de gyn was ik duidelijk een grensgeval :( en ik mocht nu kiezen of ik nog thuis wilde bevallen of ziekenhuis. Zegt ie tussendoor ook nog, "Wat denken jullie er eigenlijk zelf van?" :(:$ Ja hallo wat is dit voor onzin? Na wat overleg wordt het dus toch maar ziekenhuis leek manlief toch beter om het zo maar te zeggen. Er is alles bij de hand en als het verkeerd afloopt, dan hoeven we niet eerst naar het ziekenhuis toe te rijden, dan zijn we er in principe al. :).

Sorry dat ik zo binnen kom vallen, maar moest het ff vlug van me afschrijven......

Nai bijna verlof :):p Hebbie al een huisje????
    Limmeke: overgeven? Niet ziek worden hoor.

14. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    spannend dus jeanine... je loopt nu ook helemaal op het einde he... ga je in elk geval een goede voorspoedige bevalling toewensen.

15. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Dank je Limmeke, het is afwachten en natuurlijk ook best spannend. Is alles al een beetje weer bij je gezakt? Of voel je je nog steeds beroerd?

16. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @jeanine pff dat is hoge bloeddruk zeg..
    Daarvoor moest ik dus gisteren ook in het ziekenhuis terug komen.. Hoe groot schatten ze de kleine nu? En als ik inderdaad jou bloeddruk had zou ik ook voor het ziekenhuis kiezen.. volgende week krijg ik te horen of ik bij de vk mag blijven of niet..

Heb je ook harde buiken ? Want die heb ik namelijk niet..
    maar de gyn zei gisteren ook al dat dat op het einde alles nog kan veranderen ook qua bloeddruk eiwitten en suikers..

Wel spannend allemaal, maar nog even en dan heb je je kleintje in je armen !!

We hebben een huisje op hetoog maar die mensen zijn op vakantie dus we wachten nog even tot ze terug zijn en kijken dan of we het kopen of niet :)

17. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @limmeke ooh vervelend.. pff wanneer stoppen bij jou alle nare klachtjes nou eens :(

18. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @jeanine ik moet nog tot volgende week donderdag werken..
    Ik had mijn nichtje nog beloofd om naar dolfinarium te gaan, maar volgens mannetje en grote zus van nichtje geen goed idee.. Omdat ik nu al bijna niet vooruit kom hahah

19. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    @ naiobi, dat vonden wij ook natuurlijk, maar omdat mijn bloeddruk niet constant blijft maar na een tijdje gewoon weer naar de normale waarde gaat en de rest is goed, dan wordt je gewoon weer naar huis gestuurd. Tja dus afwachten, maar als het zo hoog is, dan voel je dat ook wel hoor. Joh dan wordt je toch zo beroerd. Ik voel me dan ook echt ziek. Vorige week schatte ze de kleine op 7.5 a 8.5 pond in. Oke dit hoeft natuurlijk niets te zeggen volgens de gyn. Vorige week is er ook gekeken hoe ver het dan zou zijn en afgelopen dinsdag was ik eigenlijk al 39 weken dus nu zou ik dus al 40 weken zijn afgaand van de echo dan. Ik moest wachten, ook heeft de gyn gezegd als een vrijdag je bloeddruk nog mooi en normaal is voor de tijd van je zwangerschap, mag je ook wel een weekje ofzo overtijd lopen (zucht) Vorige week had ik wel al gerommel hoor en als mijn waardes de lucht in gaan, dan krijg ik ook harde buiken erbij. Dat hoort erbij volgens hun. Als het eerst maar voorbij is en ik weer slanke enkels krijg en dat ik filet american mag gaan eten :p:) Had jij ook een hoge bloeddruk dan?

o wat gaaf zeg: hebben jullie het ook al van binnen gekeken of alleen je mannetje? Is die andere woning niets meer geworden?

20. XsjaninX

XsjaninX Bekend lid

22 jul 2008
    768
    0
    0
    flevoland
    Aftellen :)!!!!!!!!!!!!!! lekker joh :)
    Al niet meer vooruit te komen :p wow dat doe je goed! :p hahaha. Je moet jezelf goed voelen zeg ik maar zo of dat iemand anders met je meegaat. Moet wel zeggen, 's avonds ben je kapot en dan lijkt het net of je de nijmeegse vierdaagse hebt gelopen.

Deel Deze Pagina