En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    dag lieve mEIsjes van mij! :D

so, we zijn net weer trug uit zuid frankrijk, gister gestopt in gent, de gentse feesten in! helemaal leuk!

@cin: nog GEFELIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEVE CIN EN NOG VELE BLIJE JAREN! MET BEEB(S)!!!! KNUFFFFFFFFFFFFFF! :)
    @jean: knuff voor joe!
    @alice: ja waar ben je en hoe ist? vertel?
    @smallie: hoe gaatie daar?
    @pix: ai, prikjes huil! hoe ging t?
    @bow: lekker aan t vakantie-jen? of alleen maar aan de klus? en hoest met beeb?
    @tisch: beeb gevoeld, lijkt me zo bijzonder! knuf! en hoest verder? en met tischman?
    @gabbel: hoest met jou? het klinkt allemaal niet fijn en sip... :( knuffffffff voor jou!
    @milk: waar ben jij? zeg eens wat, desnoods alleen BOE? ik mis je!
    @rest: ik ga echt mega bijlezen, anders kan ik niet reagigageren op iedereen... maar eerst verder met uitpakken enso!

@ei: komt eraan denk ik :) morgen naar heerenveen... ik heb besloten dat ik deze ronde zwanger word :D goed he!
    @was: ja ik kom dran!

SMAK!

*EDIT*
    @cliffhanger: ja hahaha dat was weer een onbedoelde cliffhanger hihi!
    jullie hoeven je bruidsmEIsjesjurkjes nog niet aan te doen hoor!
    er zijn geen aanzoeken gedaan, maar wel heel goed gesprek.. en de uitkomst is:
    klingman vindt het de taak van de man de vrouw te vragen!! :D hahaha!
    daar gaat dus mn ludieke plan :D (en ik ben t er ergens wel mee eens geloof ik!)

was onwijs grappig en goed gesprek, waaruit bleek dat we precies hetzelfde over de manier van trouwen denken (geen debs-achtige prakijken, ;), maar 'alleen' een heel mooi diner (in buitenland?)met de intimi, en het liefst trouwen met de voetjes in de zee en een bloem in t haar (ik dan!;))

kletskus!

2. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heeej Kling welkom thuis, effe thuis om bevrucht te worden en dan weer even rustig lasten innestellen he.
    Leuke cliffhanger maar ben het ook wel beetje mee eens. Dus je ziet Klingman vanzelf wel een keer door zijn knieen gaan. Niet meteen gaan gillen als hij eens iets laat vallen en moet oppakken van de grond :p:D

Small, ik ben net blad Kinderen aan het lezen en bij de cadeaubrief een brief van iemand met een wel heel bekend verhaal :) Hihi grappig om het daar te lezen.

Pix, hoe zijn de prikjes gegaan??

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    hihi ja zeker kwartetten nog ergens tussen de bedrijven door.
    Gaat goed hier, wel lekker bezig hier maar wel relaxed, heb ook minder pijn in mijn lies/been. Badkamer vloer wordt nu gelegd as we speak maar moet in etappes anders kan ie er niet meer uit. hihi. En dan eindelijk kinderkamer, ben daar al wel druk aan het schuren van raamkozijn dus gaat lekker. Maandag en dinsdag wordt vloer in de keuken gelegd dus dan eindelijk weer leven in de keuken. Hoe is het met joe? lekker uitgerust? leuke dingen gedaan?? Vertelllll Ik moet beetje meegenieten met andermans vakantie he dus deel je vreugde;)

5. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Bow, ja zusje had geschreven, in februari al, ze belde net, ze wist niet dat ze der al in stond
    Hij lag vandaag nog niet in winkel, dus ik ga morgen kijken :)

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi hoi..
    Eva is een dappertje zeg!! ze heeft wel tijdens de prikken gehuilt maar na 5 seconden na de prikken was het weer over!! Ze heeft me zitten aankijken alsof te zeggen.'wat doe je mij aan mama' echt zielig.. mar ben zo trots op d'r.. pixman vrtelde hoe lang de naalden waren ..nou ik weet hoe ik ben met naalden dus...
    tot nu toe lijkt het geen effect op haar te hebben ivm koorts of zo.. ze is gewoone Eva. :D

en..zie groeicurve!! :D

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en nu doe ik niet meer zo verdomd gestressed over het groei!! het is wat het is en ze doet het goed op mijn melk.
    heb neusspray gehaald.. ga vanavond kijken hoeveel ik kan kolven (en hoelang het duurt tot TSR)

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    :( nogsteeds geen TSR na 15 minuten!! :(maar 20cc.. :(
    ben maar weer mee gekapt!! :x

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat moet die neusspray doen dan?

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    TSR opwekken!

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    en dat doet het dus niet... maar moet dat meteen werken dan? of pas na paar keer gebruik'?

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    brrr, zit net te lezen over ontdooide moedermelk, dat die ranzig en zepig kan ruiken en smaken.. en dat dat normaal is... dat is toch niet lekker dna?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    het hoort gelijk te werken na 2-5 minuten voordat je ga kolven.. nou ik heb 3 minuten gewacht en kolven kolven kolven.. en maar klein beetjes .. ik ben er super verdrietig over :(

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    nooit van gehoord.. maar eva drinkt met net zoveel plezier ontdooide mamamelk als uit de borst

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    misschien ontspan je niet genoeg? ( lees ik ook maar net hoor)

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @ Bowen, gefeliciteerd met erkenning van kindje! Leuk dat dat nu ook is gedaan!
    Oh en die tip voor nieuwe paspoort kan ik volgens mij ook gaan gebruiken.
    @Juud, gefeliciteerd met nichtje!
    Ik hoop dat jullie je snel allemaal beter gaan voelen!
    @Kling, welcome back! Fijn dat het zo geslaagd was! En morgen dus naar Heereveen!
    Oh en jullie manier van trouwen is ook mijn manier van trouwen geweest. Vond het heerlijk en geweldig. Nou ik hoop dat klingman snel op 1 knie voor je gaat!
    @Tijdschrift kinderen, ik ga het zo lezen. Ik ben benieuwd!
    @Pix, wat een kanjer is Eva toch, wat fijn dat de prikjes zo goed zijn gegaan!
    En ze is lekker gegroeid, fijn!
    He bah, wat jammer dat die neusspray niet werkt. Misschien morgen nog een keertje proberen dan verwacht je er misschien minder van.
    En heb je een handkolf of een elektrische? Ik krijg er met de elektrische meer uit dan met die handkolf namelijk.
    @lim, net ontdooide moedermelk gegeven maar was gewoon dezelfde kleur en geur! Gelukkig maar anders zou ik hem misschien niet geven, wil zelf ook dat iets lekker ruikt als ik iets eet.

Bah, ben nog steeds snotverkouden. Blijf maar niezen en loopneus houden, zo vervelend!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    de spray hoort daar overheen te werken.. juist ook voor stressvol situaties zou het TSR opwekken. ik ga het morgen weer proberen maar kan niet bedenken waarom het niet de eerste keer NIET zou werken en de volgende wel.

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @leo ik gebruik een handkolf..
    ik begrijp wel van anderen dat met een handkolf je een TSR makkelijker kan opwekken omdat je zelf de control hebt ..al is er wel een electrische die hetzelfde doet om TSR te krijgen.
    ik oveweeg wel een electrische te kopen maar ik zal wel erg balen als het dan nogsteeds niet gaat! want eigenlijk hebben we niet echt geld ervoor!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kan je er niet 1 huren of zo bij thuiszorg om uit te proberen?

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Da wilde ik net zeggen...........ik heb destijds een elekrische kolf gehuurt via de thuiszorg of hulpmiddelencentrum (dat weet ik niet meer). Zo kan je het eerst proberen zonder jezelf op kosten te jagen.

Deel Deze Pagina