En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    ga op zoek

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dag lieve meiden, ik leef nog. Alles gaat op zich nog goed en geeen verandering. Gisteren dieptepunt met hele dag huilen maar gaat nu wel weer. Ben het zo zatttttt. En blijf iedere dag giganisch veel last houden van de buik. Maar goed.

Klingel welkom terug en toevallig had ik ook net besloten dat je deze ronde zwanger raakt!! :) Ben het ook met Klingman eens!

Pix wat is Eva toch een kanjer!!! Hoop dat die neusspray toch nog gaat werken!

Leonie knuff voor verkoudheid!!

Cin nog van harte gefeliciteerd!!

Limm ook ziekjes? He bah zeg, knuff! Hoest met mooie Babs?

Small en Pipp hoe is het met jullie wondertjes?

Lau en NRG?

Gieg hoest met jou meid?

Natjes en Bow fijn aan het broeden?

Gabbel hoest met joe? En juud?
    En met de rest? Hoop met iedereen goed.

En ik hoop op heugelijk nieuws binnenkort.

Dikke kus voor iedereen!!!!

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Alice: De bekende laatste loodjes voor jou he. Nog even en je hebt je beeb in je armen! Dikke knuff!

Hier gaat het wel goed, al ben ik erg moe, maar dat komt denk ik doordat ik de hele dag twee kinderen thuis heb, waarvan er één best wel druk is.
    Ben vandaag wel geslaagd voor birkenstocks en helemaal happy omdat ze heerlijk lopen!

4. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Probeer de dubbelzijdige Medela kolf! Echt een super goed apparaat. Dubbelzijdig kolven is zowiso beter voor het TSR. Die gebruiken ze in de ziekenhuizen ook allemaal...huur 'm eventjes om het uit te proberen. Als hij gied werkt voor je, dan is het vrijwel zeker goedkoper om er 1 tweedehands te kopen, want na een maand huur heb je dan je geld al eruit.
    Maar; eerst proberen of ie goed voor je werkt ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @gieg. mooi birks.. ik wil ook!! hihi
    @fem ja ik zoek nu medela pisa.. 2phase systeem idd en dubbelkolf.ik kan alleen nergens vinden waar het te huren is.. alleen ameda

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
  7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

thuiszorgwinkel heeft die kolfapparaten, je kan het beste de Symphony huren. Werkt die goed, dan ga je opzoek naar de PISA om te kopen. Zelfde apparaat, alleen ik weet niet zeker of de PISA te huur is...

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dus als symphony mij zal bevallen dan zou pisa dat ook?? als ik het goed begrijp

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, ik heb in het ziekenhuis met de Symphony gekolfd. Bij thuiskomst heb ik 1 weekje nog de symphony gehuurd en ondertussen op zoek gegaan naar de PISA. Ik heb nu de pisa en in principe werkt hij hetzelfde...ik merk geen verschil qua kolf-kracht/methode. Ziet er alleen ietsjes anders uit.

10. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Hoi meiden,

Ik zal me even voorstellen: ik ben Elke, 32 jarig en sinds kort zwanger van de tweede. Ik lees de laatste tijd niet meer zoveel mee hier, maar ben daarentegen wel actief op een ander forum, MMM, jullie misschien wel bekend?
    Mijn vriend en ik hebben een kindje verloren vorig jaar en hebben uiteindelijk met hulp nu toch een tweede spruit in de maak.
    Misschien kennen sommigen van jullie me nog?

So, dat was ik haast wel verplicht he na zo'n tijd! Ik ga er voor het gemak maar even vanuit dat jullie nog wel weten wie ik ben ;) .

Ik heb niet alles teruggelezen, en wat ik las snapte ik niet... neusspray en TSR? Medela? Jaja.....

Ik wil iedereen even een fijne vakantie wensen en de meiden die op het laatst lopen heel veel sterkte wensen voor de laatste loodjes en bevalling. Ik krijg via interne bronnen altijd wel de belangrijkste nieuwtjes door!
    Verder wens ik de NNNZers natuurlijk allemaal beebs in de buik toe!
    En alle moeders met beebs natuurlijk veel succes en knuffels en liefs voor de beebs!

Ik ga zelf binnenkort naar mijn zusje op vakantie, maar zal proberen daarna weer wat vaker hier te zijn. Ben jullie echt niet vergeten hoor!

liefs, Elke

11. natjes

natjes Niet meer actief

#70411 natjes, 29 jul 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 jul 2009
    goedemorgen meiden!

Hier lekker vrij dagje.. Ga strakjes boodschapjes doen... huisje beetje poetsen en onderstel wieg aflakken. (verder niks op de planning *grinnik*)

even teruglezen..

@bow: begint nu wel op te schieten he je huisje? Wel fijn hoor!

@gieg: leuke birks!! En ze lopen zo fijn!

@leonie: bah nog steeds snotterig..beterschap!

@nai: merk je al verschil met 2 uur per dag minder werken?

@pix: las indd dat ergens geadviseerd werd om zo'n kolf te huren ipv kopen.. al eentje gevonden inmiddels?

@elke: hoi meid! Tjeeee alweer 11 weken! Gaat hard he! Hoe voel je je?

@kling: ik zeg zwangerrrrrrrrrrrr deze ronde! Moet gewoon. Zat van de week weer te denken dat het niet leuk is dat er een groepje nnz-ers overblijft..

@lims: hoe bevalt de nieuwe auto?

@alice: succes met de laatste lootjes!

@natjesman werk": ieks! Hij zit op vrachtwagen..ze proberen hem straks in de buurt te houden.. maar wat als... en dan... ik alleen... AAAAAHHHHHHHH!!!

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    Goedemorgen!

@pix hoe is het afgelopen met prikje voor eva?

@klingel wat een romantische manier van trouwen!! dus nog maar even op hem wachten!!

@elke haaaaj :)

@natjes jaah die 2 uur minder doen mij goed.. Soms denk ik dat een halve dag werken nog beter zou zijn.. Maar omdat het nog maar een weekje is laat ik het maar zo :)

@natjes je houd em gewoon een maand thuis :$ gheheh
    Zou wel vervelend zijn als hij net aan het werk is wanneer jij gaat bevallen.. Maar hij gaat niet naar het buitenland toch?? Dat is dan wel weer een voordeel!!

13. natjes

natjes Niet meer actief

Verder alles okee?

14. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @natjes jaaah alles verder ok hier :)

En niet te bang zijn dat hij het niet red hé !! De gemiddelde bevalling van eerste kindje zou rond de 18 uur zijn.. Ik ga er vanuit dat hij wel binnen bijv. 3 uur thuis kan zijn ??

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik zeg maar niets....8)

16. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    natjes, vreselijk lijkt mij die gedachte dat je man onder weg is! Hebben ze van het bedrijf niet een apparte regeling ?

Nai,nog een weekje meis :D

Hier gaat het gelukkig iets beter :)
    Ik zit met iets in me maag, ik ga s'ochtend altijd even op het balkon zitten en er tegen over zit een basis school en een kinderdag verblijf..
    Gister zag ik al zo'n oud wijf een kind hard handig vast pakken en hem waarschuwen en vanmorgen pakte ze een kind weer echt strak bij zijn schouders en met haar gezicht 1 cm van zijn gezicht dat ie zijn bek :O moest houden en dat ie een oude zeur is :S
    Ik sta echt te koken van woede!!!
    Stond ook bijna van het balkon te schreeuwen maar kon me inhouden..
    Ik zou echt niet willen dat mijn kind ooit zo behandelt word!!
    Wat zou ik nou kunnen doen ? Die kinderdag verblijf binnen lopen en een klacht indienen ???
    Wat zouden jullie doen ??
    IK hoop graag op reactie's van jullie want ik word gewoon echt misselijk hoe die vrouw die kinderen behandelt!!!

Ik lees strakkies wel jullie reactie's, ik moet nu gaan werken..

Fijne dag iedereen!

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik heb bijgelezen over niet-huwelijksaanzoeken en kolven en TSR-neusspray. Helaas kan ik niet veel toevoegen aan die verhalen.

Wil wel Pix veel succes wensen. Denk wel van tevoren even goed na over hoe lang je nog wilt BV-en en kolven, voordat je je op kosten jaagt. Ik wilde ook een goede kolf en zo, maar uiteindelijk ben ik - ondanks dat het lekker ging - toch eerder gestopt met BV en kolf ik maar zelden. Succes met de TSR!

Hartelijk welkom aan Elke. Vaag kom je me wel bekend voor, maar eh... Hihi, nee hoor: welcome back lieverd! :p En 11 weken al weer... :$

Ga zelf zodadelijk voordeur voor tweede keer schuren en schilderen (gister eerste keer), dan Femke voeden, naar Kempen (DL) naar werk grote man en shoppen naar speciale fopspeen, die alleen in DL verkrijgbaar is, dan kraamcadeautje kopen, koken, eten, naar België met hele family voor kraambezoek nichtje en dan tussendoor ook nog niet vergeten Juud-mama te bellen, want die is jarig...

Ik denk tot morgen... :)

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik zou echt razend zijn als ik erachter kwam dat mijn kinderen zo behandeld werden op het KDV. Dat kan écht niet!

Kun je niet een andere leidster een keer aanspreken, en vertellen wat je al een paar keer hebt gezien? Dan kunnen zij daar op letten en haar erop aanspreken. Spreek af dat als je het zelf nog eens ziet, dat je dan weer binnenstapt... Succes meis, lijkt me afschuwelijk te zien en niets te kunnen doen.

Hoe was je gesprek?

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @gabbel ik zou het in ieder geval aan iemand binnen melden..

20. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mogge meiden,

Zit op werk. Waarom bestaat er iets als werk? :p

Deel Deze Pagina