@ Klingel: Ik verwacht inderdaad niks van deze rondes zonder hulp. Inmiddels ben ik al 2,5 jaar gestopt met de pil en zonder resultaat, dus ik denk dat ik zonder hulp echt niet meer zwanger word. De bircks lopen uiteraard niet zo goed als mijn gewone schoenen, maar voor in en om het huis is het wel het beste van wat ik tot nu toe heb geprobeerd. Ook al zijn ze niet echt charmant (lijkt bij anderen leuker en ik moest een ander model dan de gewone teenslipper), toch ben ik er erg blij mee! Eens kijken of ik het plaatje middenin m'n bericht kan plaatsen....... Bekijk bijlage 6780 Hoelaat moet je vrijdag naar de gyn? Ik hoop dat er drie dominante overblijven!
gourmetten was geslaagd..yumyum eva kan alleen niet zo goed tegen drukte...duurde lang voodat ze sliep. @kling 5 eitjes wowowowow!!! nou eentje moet wel beeb worden geloof ik maar hoe sta je wel tegen 2-kling,3 kling.. uuhmmm en 5 kling!!!???? @bow,natjes,nai,tisch,elke,jeanine,alice ga jullie borstvoeding geven? @lim jammer dat winkelen niet geslaagd is.. hier ook niet allemaal van die strakke shirts die ik zou graag aan willen maar duidelijk mijn flubber gaat enhancen @zuurtje spannend zeg!! @gieg *knuf* ik hoop wel dat je zonder hulp zwanger word!!! @zuurtje wil je voor mij afspraak inzetten? 31 juli vk nacontrole en 28 augustus eva 2e inenting(brrr...) thx 1 september 1e werkdag!
@pix: als dat mag met al die medicijnen die ik slik wel, dus hope so! @klingel: ik seg 5x20%=100% een beeb! @lim: er is er een bijna jarig hoera! Ik ga morgen naar mijn ouders en aangezien die vlak bij jou wonen sal ik even zwaaien! @gieg: wel balen dat je nu verplicht moet wachten zeg, zeker als je zo helemaal geen hoop meer hebt. Ik duim voor september vast in het vooruit! @pip: hoe ist met joe en wonderschone Britt? @all: so nu echt, slaap lekker en tot snel!
Even snel nog: ben heerlijk met mannetje aan het genieten van vakantie dus niet elke dag even veel tijd voor forum. Miranke, ik zie streep ook hoor! gefeliciteerd, echt super! Elke, leuk dat je weer meeschrijft! Klingel, bedankt voor de glitterknuf!! En 5 eitjes, woow!!!
tttttttttttwwwwwwwwwwwwwweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
@miranke: zie duidelijke streep, hoefde niet te vergroten! Als mannetje nog niet geloofd misschien de digi kopen? Staats zwanger met koeieletters op, kan ie er ook niet meer omheen! Hoest met paardje trouwens? @lim: gefeli! @kling: 5!!!! EITJES!!! WOW! @pix: wil bv proberen maar als het niet gaat stap ik zo over naar fv. Moet wel leuk blijven! @onweer: vannacht bijna bed uit geblazen nadat het insloeg bij buren.. @buuf: belde net aan, al der tv's kapot incl pc.. hebben wij ff mazzel dat alles het nog doet! @buik: au!
@lim HAPPY B-DAY!! @natjes ik dacht vannacht nog even dat ik het gedroomd had dat het onweerde.. maar wat een geluk dat bij jullie niks kapot is!! @kling zo zo 5 eitjes !!! @pixie jah bv, maar net zoals natjes zegt het moet wel leuk blijven.. Als het niet gaat, gaat het niet. Maar ga het zekere proberen