Goeiemorgen!!! LIm, van harte gefeliciteerd met je alweer 18e verjaardag!!! Pix, ja ik wil wel proberen straks bv te geven maar net wat natjes zegt, als het niet lukt dan niet. Ik ga wel cursus volgens straks in sept en echt wel mijn best doen om het te laten lukken. natjes, wowww wat een onweer dan, en wat een mazzel idd. gieg, vind het leuke slippers hoor! En een keer wat anders aan je voeten is ook wel fijn. Ik heb al 2 weken geen schoen meer aangehad. Elke, fijne vakantie!! Ik ga naar vk, laterrrr
Limmeke van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Een fijne dag!!! Iiiih Kling, 5 eitjes!!! Wowie! Fijne dag allemaal!!
Jeeetje Kling: 5 eitjes! Nou, met de posi-vibes van Miranke, moet het toch goed komen deze ronde...? DUIM DUIM DUIM!
Voor wie het vroeg: Nee, ik woon niet op het drielandenpunt, maar wel excat tussen DL en België in. Grote wereldreis was in het echt niet zo heel bijzonder hoor. Was binnen half uur op bestemming in DL en in ruim half uur op bestemming B. Is te doen, toch? Heb familie in beide landen wonen, dus ben wel wat gewend. Vanaaf weer met hele family naar Noord-Holland... Mams verjaardag vieren! We komen zondag thuis!
Ja Femke, mama komt... Oh ja, Gabbel, veel succes met uitslag vandaag! Heb je al iets gedaan met dat KDV-geval?
morgen meisjes @ Lim gefeliciteerd @ Juud. nog feli met mama, ik reageeer vandaag terug op je smsje ok? @ Klingeltje, 5 eitjes, zo zo, @ Birckenstocks, duurt ongeveer week voordat voeten er aan gewend zijn en lopen dan heeeeeerlijk @ 2 kindjes nu, heerlijk en vermoeiend, wel al steeds beter. Van zelf rusten komt niet veel... Marije zit op randje van niet meer slaapje doen, pfffff. En lonneke, is ook zo'n liefje, ene keer wil ze na 2 uur al weer drinken en dan opeens na 4 uur..... Erg vermoeiend, ik ben van de lijstjes en regelmaat, erg frustrerend voor mij wanneer ik niet weer wanneer ze weer zal komen. Nu al 1 voeding over op flesje met kv, vandaag proberen of er al een 2e kan vervangen worden. Pijn is ene dag dragelijk, en dan denk ik: och, zo hou ik het wel uit, andere dag kan ik wel janken van de pijn, dus zet ik toch maar door, zo is het niet leuk. Met Marije hadden we ook echte regelmaat, een voedingschema, dat was beter voor haar en voor ons, hopelijk is het ook wat voor Lonneke straks Maar ben vandaag boos, katten blijven door huis heen plassen, heb er nu echt genoeg van, was ongeveer 2weken over en nu plassen ze weer elke dag in huis, 's avonds, dus vind het 's ochtends, yak.
Hmmz, niet zo vrolijk meer. Ik deed vanochtend (met ochtend urine) een test. Dacht zo mannetje wel te overtuigen. Er staat nog wel een streepje, maar mag niet in de schaduw staan van de test van gisteren. Ik wacht geduldig af, maar moed zakt nu een beetje in de schoenen. @ Kling: Jahaa, vijf eitjes. 20% kans op bevruchting bij één eitje? Nou ja, duidelijk dan he? Jij zwanger deze maand!!! @ Lim: gefeliciteerd met je achtiende verjaardag!!!
Op test in album heb je iig een heel duidelijke streep hoor. Heb je nu dezelfde test gedaan Mirank, of ander type/merk? Knuff!
dank jullie wel. miranke.. altijd vervelend als je nog keer test en streepje wordt vager ipv knalleriger... had je nu weer met zelfde test getest? misschien toch teveel gedronken gisteren waardoor urine nu stuk minder geconcentreerd was? juud.. feli met mama, en veel plezier daar in het noorden. smallie: jammer dat je ene dag zon pijn hebt en andere dag niet.. kssst, opzouten pijntjes. hoera, ben jarig.. vind er geen ruk aan. vanmorgen maar zelf uit bed om beeb te voeren want mannetje lag in coma.. maar zelf bakkie koffie gezet omdat die andere 2 lamballen in hun nest lagen.. nog maar wat gestoft en gesopt... niet funny als je je er zo op veheugd had om vandaag lekker te mogen uitslapen. straks maar eens een grote troostmokkataart halen, voor de kilos maakt die ene taart ook nix meer uit toch? 18 kaarsjes erop en dan pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff... hieperdepiep.... zucht
Och meissie, dat klinkt somber... Ik ga straks naar dorp en haal me een groot Mokkapunt dat ik helemaal voor jou ga eten! En luister goed: ik zing voor je, aan de overkant! Enne lamballen: luie reten uit die bedden! Mama/je vrouw is 18 geworden!
Ik ben een nachtegaaltje hoor! Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal... WOEI! Dat was de wind!
Zo terug van vk, bloeddruk prima 130/60. groei goed, hartje klinkt goed. Bloedgeprikt, prik in mijn bil. nou heb mijn portie wel weer gehad vandaag. Hihi. ow ja en mooi woord voor dat dove gevoel in hand maar ben het al weer kwijt geloof ik. carpaal tunnelsyndroom, of zoiets. Geeft niks gaat wel weer over. Lekkere broodjes gehaald bij bakker Bart dus zo lekker broodje eten en weer aan het schilderen. Limm, gewoon heel erg extra hard voor jezelf zingen, er is er een jarig hoera hoera!! Worden die lamballen vanzelf wakker Miranke, he bah dat is niet leuk nee, word je onzeker van. Hoop dat het morgen weer een knaller is. Smallie, he bah, waarom doen die katten dat toch steeds?? Knuff Juud, veel plezier bij mams verjaardag en nog gefeliciteerd, was ik nog vergeten geloof ik.
@Miranke: Kan aan de test liggen hoor. Ik zou gaan voor de Fruitkat, doen t altijd goed @Limmetje: Hoop dat je dag toch nog leuk wordt...
Haaa die Bow, Ik dacht ook al aan het carpaal tunnelsyndroom, maar ja, ben geen arts natuurlijk. Had dus toch goed idee erover... Geniet van je broodjes en schilder ze!
Bedankt voor felicitaties allemaal aan Juud-mam. Ik zal ze doorgeven... Ga nu afsluiten voor vandaag. Ben er maandag weer! Fijn weekend en succes met alle afspraken, testen en andere dingetjes!