En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Liiimmmm gefelicieerd met je 22e 18e verjaardag :D
    Miran: hou hoop!

Ehm? rest alweer vergeten....tis echt onwerkelijk hoe slecht mijn lijf het soms nog doet :( Heb zeer slecht geheugen, heb zeer pijnlijke gewrichten. 's ochtends kan ik niet eens normaal mijnbed uitkomen en de trap aflopen zo stijf zijn mijn enkels en knieën...en mijn vingers kan ik niet eens strekken zo zeer doet dat. Thnx HELLP....thnx a lot :(
    Nikita moet zo naar het ziekenhuis voor check-up en ik moet morgen weer :( Het houdt ook gewoon niet op en er zit ook geen verbetering meer in....ben 't zat!

Nou ja...
    We gaan voor 5 mini klingels zag ik :D

2. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    :pGoedemorgeeeeee,

@Limmeke HIEP HIEP HOERAAAAA. Ik zal mijn suri liedjes besparen want ELke gaat dan weer extra hard zingen ennuh willen we dat wel? :D Maar van harte gefeliciteerd. 18 WOW! Ik weet nog toen IK 18 was. BADDDD

@Miranke: balen he die onzekerheid. Maar het kan hoor als je net wat meer heb gedronken of vannacht wat vaker ben gaan plassen wordt testje al veel lichter. Vooral voor NOD. Dus hou nog hoop hoor. Knuff

@Kling; tuuut tuuuuuuuuttt. Jaaaaaa zwarte knoppen en grotere tieten. Ik voel me uuuuuhhh too much. Maarruh jij 5 eitjes. Woei! straks pers jij de eerste twins van de bus eruit want we hebben nog geen twins gehad 8) En over dat mannen moeten vrouwen vragen gedoe. Laat hij eens opschieten! Lijkt tischman wel zeg.

@Bow: weet je al hoe je beebkamer wil inrichten. Ik heb iets van turquoise, rose, grijs, bloemetjes, vlindertjes in gedachten dus even de 20 weken echo afwachten.

@me: dagje vrij, koppijn maaaarrrr komt goed

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    wel alle jarige MOKkataarten op een stokje!!!!

typ ik hier een stuk aan/voor iedereen van een kilometer, druk ik op een verkeerd knopje, alles weg!

MOKKKKK!

anyway:

goedemorgjes, en doe t so over, eerst uitsmijter bakken! (met mn eigen eieren :D)

4. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Heej was dat nou, we gaan geen eigen omelet maken hoor, kan eg nieeeeee!!!!

Tsich, kleuren een beetje in de stijl van: Blue Goffy
    Een muur helemaal zo groen en of ik ook nog muur blauw doe weet ik nog niet, misschien is dat beetje te veel van het goeie en dan wil ik eigenlijk, tenminste ik denk dat het wel leuk is om een brede strook dwars over een lichte kleur muur het giraffe patroon in die kleurtjes op de muur te doen.

Ik moet eerst buienradar maar eens checken want looks like rain hier. En dan kan ik de tuindeur niet schilderen. Moet mezelf ook beetje schop onder de reeet geven want ik blijf maar achter pc zitten :D

5. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    ahum.... ga je alleen voor jezelf bakken?

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Of een goffy op de muur schilderen maar dat lijkt me ook wel lastig.

7. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Bow 2 kleuren juist leuk. Ook stimulerend voor beeb toch? Leuk idee om dan dat patroontje dwars over muur te doen. Fleurig en vrolijk! Ga je het d.mv stickers doen dan?

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Nou ik wil eigenlijk proberen een soort van sjabloon te maken en dan te verven, maar weet niet of dat wel goed lukt omdat de ondergrond muur is niet vlak, soort van spachtelputs.

9. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Hey, heb gister bij de HEMA een setje rompertjes gekocht, precies die kleuren. Zaten samen in een pakje :) Leuk!

10. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Female: Is er niets tegen te doen wat je hebt?

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Limmeke, gefeliciteerd!
    Ik hoop dat je leuke dag hebt!

Bowen, verven = leuk. Ik vind dat echt zo leuk om te doen en lekker vrolijk kamertje is leuk voor beeb!

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Miranke, balen van lichtere test maar hoop niet wegggooien, je zit nog voor NOD dus kan kloppen!

Juud, gefeliciteerd met Juud-mama en fijn weekend!

Bowen. fijn dat vk check weer goed was. Ik vond bv cursus wel interessant, niet echt veel nieuws gehoord maar was wel goed om weer te horen.

Dat was het weer, ga nu even kolven zodat mannetje straks kleine meisje flesje afgekolfde melk kan geven en dan op naar vriendinnetje! Doei!

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Test is echt behoorlijk lichter. Was dezelfde test, allebei kruidvat. We wachten gewoon af. Ik zou zaterdag/zondag ongi moeten worden. Gaat dat niet gebeuren, dan ligt er een clear blue met indicator op mannetje te wachten. Die moet hem dan gaan overtuigen!

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

Limmeke GEFELICITEERD MET JE 18DE VERJAARDAG

Miranke de hoop nog niet opgeven, je zit nog voor nod

pixie zal later de bus aanpassen

knuf voor iedereen

15. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so, uitsmijtertjes op! :)

@limmelimmelimme: GEFELIIIIIIIIII MET JE 18 LENTES!!!

:)
    enne, niet mok(kataart) doen over lapswangsmannen bij joe thuis hoor.. eet gewoon de hele mok(ka)taart alleen op, of gooi ermee!! :D
    smak!

@miranke: nou ja zeg, een lichtere test? :(
    houd moed meis, het is nog geen nod.. ik duim!!!!!!!!!!1

@alice: ik denk aan joe.. kom maar door met alicebeeb deze week!! :)

@tisch: tuut tuut! :D
    @bow: fijn dat bloed en hart goed is, en hand beter! doe SIGTIG he koppige klusbeeb!! ;)
    @gabbel: droomde van jou! je had een baby!!!!!!!!!!!!!!!!
    @pix: hoe was je nacht?
    @female: dikke knuf voor jou... KLOTEHELPP!!
    @milk: MELDEN!
    @iedereen: glittersmakjes!

@5 eitjes: ja veel he!!! ;)
    vorige x had ik er ook al 2, maar de ene bleef bij 16mm steken.

uiteraard heb ik t hele internet al afgegoogled; en inmiddels weet ik dat ze eitjes kunnen wegprikken, mochten er teveel (meer dan 3, soms 4) overblijven voor IUI.

morgen weer naar heerenveen, eens even goed alles bespreken.

ik las zelfs ergens dat een IUI wegens 9 (!!) eitjes werd omgezet in IVF! maar dat was in belgie!

heb in elk geval een goed gevoel, bij 3 ei heb ik 60% kans op 1 zwangerschap (en 4% op 2ling ;))

na, dit is een fractie van de kwijte reactie die ik vanmorg had gegild, maargoed, later meer! :)

kletsknuf en eiersmak!

16. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Pfff ik werd toch raar wakker door het dromen.
    Vannacht heb ik liggen dromen dat ik een positieve zwangerschapstest had en het aan Giegman had verteld.
    Giegman wilde dat ik nog een test deed zodat ik die aan de kinderen kon laten zien, maar die test was negatief. Omdat ik ervan overtuigd was dat ik zwanger was bleef ik testen al bleven ze negatief. Toen ik wakker werd (met wederom buikpijn) dacht ik even dat ik echt zwanger was en daarna meteen aan die testen. Het was dus maar een droom...........

@ Bowen: Carpaal tunnelsyndroom was ook waar ik aan dacht. Door in dit geval vocht komt je zenuw in de knel, wat klachten geeft.

@ Klingel: Het verschilt volgens mij per ziekenhuis of ze de follikels wegprikken (dat is een pijnlijk geintje trouwens).
    Als ze ze niet wegprikken en de IUI-poging zouden afbreken, krijg je sowieso een klusverbod (waar jij je toch niet aan gaat houden :p)

@ Miranke: Gewoon een paar dagen wachten en dan pas weer testen. Je weet in ieder geval zeker dat er iets gebeurt in je buik.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @gieg: buh, beetje nare droom ! knuf!~
    @prikken: ja lijkt me ook geen geinig iets, maar (je kent me inmiddels wel dus het zal je niet verbazen ;)) liever dat dan geen IUI
    @klusverbod: was da?
    ;)

18. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Haai,

@ Miranke; wat een onzekerheid zeg....balen meis. Enige wat je kunt doen is idd afwachten! Dikke knuf voor joe!

@ Lim: gefeliciteerd met je 18e!!:p

@ Juud: gefeliciteerd met je mams.

@ Kling; 5 eitjes......appeltje, eitje zouk zo zeggen.....op naar minimaal 1 of 2 klingbeebs!! ff serieus.....klinkt goed Kling!!

@ Elke; 't gaat goed met ons prinsesje...ze is zo'n lekker wijffie, echt super genieten! Hoest met joe? Alles goed met mam en minibeebje?

@ Pipzus; maak me behoorlijk zorgen om mijn zwangere zusje. Ze is nu 35 weken zwanger en zit door een hele nare, rare oogonsteking (aan beide ogen) aan 40 mg prednison per dag. Ze mag door de zwangerschap geen meds tegen de bijwerkingen (die ze gelukkig nog niet heeft). Gelukkig kan het voor de kleine man niet veel kwaad (zeggen ze), maar het is toch een naar idee. Rondom de bevalling moeten er ook allerlei maatregelen worden genomen dmv een stootkuur en een stresskuur voor bijnieren en bijnierschors van moeder en kind. Allemaal een beetje vaag....de doktoren zien deze oogontstekingen zelden en zeker niet bij een zwangere vrouw.
    Wat zal ik blij zijn als de kleine man er gezond en wel is.......

19. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Onderstaande kon ik vinden over Prednison tijdens de zwangerschap:

Zwangerschap/Lactatie
    Over het gebruik van deze stoffen tijdens zwangerschap bij de mens bestaan onvoldoende gegevens om de mogelijke schadelijkheid te beoordelen. In dierproeven zijn ze schadelijk gebleken. Neonati van moeders die tijdens zwangerschap aanzienlijke doses corticosteroïden hebben ontvangen, moeten nauwlettend worden geobserveerd op tekenen van een insufficiënt hypofyse-bijnierschorssysteem. Omdat benzylalcohol de placenta kan passeren, moet rekening worden gehouden met de mogelijke toxiciteit ervan voor prematuren na toediening vlak voor of tijdens een bevalling of sectio caesarea.

Dosering
    Begindosering per dag: 0,5-1 mg/kg lichaamsgewicht in 2-4 doses, zo nodig kan deze dagdosis worden verhoogd. Afhankelijk van de respons geleidelijk verminderen tot de laagst mogelijke onderhoudsdosis.
    Bij voorkeur innemen vóór of tijdens de maaltijd met melk of water.

De dosering is dus niet zo hoog en dat is waar voor wordt gewaarschuwd. Met een goede controle voor en tijdens de bevalling, zal het denk ik wel meevallen, anders zou er staan dat het niet mag worden gebruikt tijdens de zwangerschap of alleen als het echt niet anders kan.

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    middag.. (alweer)

@elke welke meds heb je.. ook vanuit hellp nog.. hart en vaat pillen enz??
    @fem balen zeg dat je nog zoveel klachten overhoudt van Hellp. misschien morgen bespreken want het heeft otch echt een erg lange naslaap.. probeer mij te bedenken hoe lang schoonzus nog pijn had ervan maar kan niet meer herinneren.
    Dus nikita voor controle vandaag.. succes ..zal wel goed zijn.. ze is zo'n blije baby zo te zien! :D

@gieg wat een vervelende droom zeg :(

@pippa hoop dat dat oog ontsteking vanzelf overgaat. maar als ik het goed begreep is de kans zeer klein.

zo vannacht was weer een aangename verrassing. Eva sliep van 00.30 tot 6.45 :D en dan weer van 7.30 tot 10.00 (moest 2 keer uit bed alleen omdat ze pijnlijke windjes had en wou troost van de speen die eruit was gevallen)

ze ligt nu weer lekker te pitten..
    huissie heeft grote schoonmaakbeurt nodig.

vanochtend belde gastouderbureau (andere dan de ene die maaar niet reageerde) en ze hadden wel een adres maar iets te uit mijn weg ..maar dat bracht me weer aan het denken..zal wel iets schrijven binnenkort in dagboek.

Deel Deze Pagina