En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen

limmeke dat is een werkloosheidsuitkering die ik ontvang
    het gaat erom dat ze de oproepingsbrieven naar het verkeerde adres hebben gestuurd waardoor ik niet naar de gesprekken ben geweest (nogal moeilijk als je hierover nooit een brief ontvangt en er dus niets vanaf weet)
    zij beweren dus dat ze mijn nieuwe adres nooit hebben gehad maar ik heb de nodige bewijsstukken dat ze die wel hebben gehad
    ik ben dus volledig in mijn recht

die uitkering ontvang ik totdat ik weer werk
    solliciteren doe ik niet want ik ga terug onthaalmoeder worden
    de procedure is gestart en ik moet nu het kamertje in orde maken met bedjes en zorgen dat alles veilig is
    mensen van de dienst onthaalgezinnen komen dit nakijken en dan volgt er een vergadering om te beslissen of het mag en of er nog iets verandert moet worden
    dan volgt er een gesprek met mij over de hoeveelheid kindjes en de uren, daarna volgt er weer een vergadering en dan wordt er een definitieve beslissing genomen en een goedkeuring gegeven of ik het aantal kindjes mag bijhouden die ik wil (ik wil er maar 2 fulltime kindjes bij in de opvang, heb dochtertje nog die ook meetelt omdat ze naar nog niet naar school gaat)
    omdat we verhuisd zijn na mijn stop moeten nu alle procedures opnieuw gedaan worden behalve mijn stage in een ander gezin en dan kan dus even duren

sorry is weer heel verhaal geworden

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dus jullie hebben geen sollicitatieplicht zoals hier? en je werkloosheidsuitkering is ook niet gekoppeld aan opgebouwd arbeidsverleden?

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    in principe moeten we solliciteren maar ik heb de procedure bij de dienst onthaalgezinnen lopen om terug te beginnen
    het is nu een kwestie van tijd dat alles terug in orde is bij hun en mij

uitkering is gedeeltelijk gekoppeld aan je werkverleden
    hoeveel je krijgt hangt af of en hoeveel je gewerkt hebt en wat je gezinssituatie is (gehuwd, gezinshoofd, pas afgestudeerd)

even kijken hoelaat ik de bus heb en dan ga ik op pad
    tot later vandaag

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    goedemorgen!!

@zuurtje hopelijk is het vandaag snel geregeld met de uitkering!!

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zuurtje, hoop dat het allemaal snel in orde komt!

Ik heb mijn banner maar aangepast, al blijf ik het voorlopig even heel spannend vinden. Vandaag clear blue digital gedaan. Foto in album!

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @miranke moooie cb test hoor :D !!! maar hoort je banner niet een week verder te zijn?

7. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Nee, Naiobi..zo klopt de banner. Daarom vind ik het ook nog eng om hem te plaatsen. Ik zit officieel nog voor mijn NOD (zaterdag zondag).

8. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Heeej Miranke mooie banner :D

Het is soms heel moeilijk maar probeer posi te blijven he!

Sjees ik begin langzamerhand echt op mijn avatar te lijken. Tot nu toe 1,3 kilo zwaarder. hihiihh woeei

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi schatjes!

@zuurtje: moeilijk gedoe! ook met die onbetrouwbare post! hoop dat t snel opgelost is, en beter nog, dat je weer een baan hebt!
    @miranke: ik kan de digi foto niet zien, maar de andere zegt mij ook genoeg hoor! :)
    weet je precies wanneer je ei was?
    en wil je me uitleggen hoe je (en anderen) dat toch doen, afscheid nemen en dan zwanger terug komen??? ;)
    heb je iets anders gedaan deze x?? vertell!!! :D
    @baileys: lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr!
    maar ik denk dat ik maar aan de advocaat ga met mijn eier(over)doos! :D
    @nai: hai! hoest?

@heerenveen: we komen eraan strax! :D
    klingman wilde eergister mee, en vandaag alweer! :$
    wat is er met die man gebeurd daar in zuid france???? :)
    @klusverbod: zolang niemand dat opdraagt weet ik van niets. lekker hoor, dat ochtendklusje (met vruchtbaar slijm) vanmorgen! :D

@all: fijn dagje allemaal! geniet van t relatief niet onaardige weer! :)

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @klingel gaan ze vandaag kijken of je eitjes allemaal doorgegroeid zijn ??

@miranke :$ dan heb ik niks gezegd.. en heb je een hele mooie banner :)

@tisch ooh dat valt mee :)

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nai: jep, kijken hoeveel, en hoegroot, er doorgroeien! :)
    @tisch: 1.3 kilo in je hele zwangerschap???
    grutjes, dat ben ik vorige week in zuidfrankrijk alleen al aangekomen! :D

*zoef*

12. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    aah die Kling, jullie moeten er vaker heen op vakantie. Ik denk dat je daar ten huwelijk wordt gevraagd gehhehehe. Succes daar en je hebt gelijk hoor gewoon doorklussen.

@Nai: je tis niet zoveel maar ik snap niet waar die pens dan vandaan komt hahah. Ik zal later foto op MMM zetten. Of toch niet??? Of wel

grrrrrrrrr

13. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    @kling: ja 1.3 kg tot nu toe. Komt door dat kotsen in die 5 weken en blijkbaar gaat stofwisseling ook omhoog ofzo.

EDIT: ja heel goed dat je bent aangekomen. Begin jij alvast lekker wat vet te kweken voor die tweeling straks hihih

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nope, wat ik heb is de nasleep van de zwangerschap in combinatie met de pre-eclampsie en HELLP en keizersnee en borstvoeding. Het is net even allemaal wat veel voor mijn lijfje, en vooral de HELLP hakt er stevig in.
    Zojuist weer in het ziekenhuis geweest voor 24-uurs urine, potje urine, tig buisjes bloed, een sucrosedrankje en na 2 uur weer bloedprikken en nog een extra bloedonderzoekje vanwege een afwijkende stollingsfactor...
    ben d'r helemaal klaar mee. :(

straks weer verder, nikita heeft aandacht nodig!

15. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Oké Kling, hier de uitleg!

Allereerst: ben er net zo mee bezig geweest als alle maanden ervoor. Dus die onzin van er niet mee bezig zijn, gaat hier niet op. Heb ovulatietesten gedaan en we hebben gesekst op de juiste tijden.

Heel genant, maar wat deze keer dus anders was bij ons.

Donderdagavond had ik een positieve ovulatietest, voor het slapen gaan geklust. Volgende dag tegen 17.00 uur was ovulatietest nog steeds positief. Wederom gesekst (maar nu tegen 18.00 uur). Mannetje ging daarna naar beneden en ik ben nog blijven liggen. Ik heb een kussen onder mijn billen gelegd en heb mijzelf twee keer tot een climax (dat is netjes omschreven, al zeg ik het zelf!) gebracht.
    Het kussen heb ik een half uur laten liggen, daarna heb ik hem weggehaald en ben ik lekker ingedut.

Dat was dus wat we (of ik) deze maand anders hadden gedaan. :D

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    En zuurtje, ik vind het wel heel leuk dat ik nu tussen de preggers sta, maar vind het nog doodeng!!! Aankomend weekend moet voorbij zijn, dan durf ik het wat meer te geloven.

Maar....mocht alles goed gaan, ben ik 11 april 2010 uitgeteld.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat nou genant?? Nee hoor, de baarmoedermond moet de zaadje kunnen 'ophappen' en de enige manier daarvoor is een climax. En de 2e climax is om zeker te weten dat er geen zaadjes gemist zijn :D

Ik heb tijdens onze verwekkingssessies ook met mijn kont op een kussen gelegen en ben daarna ook een dik half uur blijven liggen. Werkt echt erg goed!

Gaaf hoor meid, gefeliciteerd!

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

ff aquarium achter het schot vandaan halen....verkocht op marktplaats, komen ze zo ophalen.
    Toch weer 12,50 wat anders stof ligt te vangen :)

19. spiffy

spiffy Niet meer actief

haai dames!
    Miranke gefeliciteerd! En klingel, zet'em op straks.

20. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @miranke: hahaha!
    ik vind t wel fijn om te lezen dat je er niet minder of anders mee bezig bent geweest trouwens!

enne, wat betreft dat climaxen/randjesfietsen: is zeker handig denk ik!

maar ja, het heeft mij nog nie geholpen, stomme natuur ook.

anyway: geniet ervan, ookal ist nog eng vroeg!! :) als je NOD voorbij is zal t misschien al minder eng worden???

@tisch: je zou zomaar gelijk kunnen hebben, qua hand vragen op ' ons vaste adresje' en ook qua 2ling heheheh... een beetje vet kan ik ook zeker wel gebruiken, al ist even wennen met dat ex-horeca-graat-lijfje van mij!

hoe gaat t trouwens met je tischman? al trotse papa in de dop?
    en hoest met gordon?? :p

@female: miw, ik vind t zo naar (en eng) voor je dat je nog steeds zo zwaar in de &#!&)^^* zit door die kloteHELPP.. knuf!

@milk: MELDENNNNNN!

@heerenveen: ja we komen dran!

@ovutest: richting posi al???

@vruchtbaar slijm: welkom!! :D

;)

Deel Deze Pagina