Alice gefeliciteerd met jullie zoon !!!! *GIL* miranke, ook nog een keer gefeli !!! Zuurtje, Ik ben al ongi geweest dus mag weer onderaan de lijst staan.. Geen idee wanneer me nod is want ik ga pas rond dag 20 beginnen met spuiten.. Wil je trouwens ook in de lijst zetten bij afspraken dat ik de 26ste prikinstructie's heb ?! THANKS. Wat kut trouwens dat je eerst moet afvallen Klingel, moest je nou vandaag weer voor een echo ? Ben nieuwsgierig naar je eieren iedereen dikke knuffel !!! Owja, gister had ik toch een bel afspraak met me dokter ?! Ik nam net de telefoon telaat op :S en ze bellen met geheim dus kon ook niet terug bellen.
@ Pixie, deze clear blue test werkt vanaf het moment van bevruchting. Ik zit nu dus op 3-4 weken en 1-2 weken na de bevruchting
bus is aangepast tja gabbel daar kan ik niet veel op zeggen de fa wist me doodleuk te vertellen dat de spuiten niet zouden helpen als ik iet eerst zou afvallen ik heb al heel mijn leven overgewicht, het is een familiaal trekje langs vaders kant heb al veel diëten geprobeerd maar niets dat blijvend hielp ww was het beste tot nu toe
alice.. gefeliciteeeeerd met de geboorte van jullie zoon. zuurtje.. ook al montignac geprobeerd? dat is enige dieet dat bij mij ooit geholpen heeft. beterschap met finn lautje viel me net een liedje in van vroeger.. KLINGELINGELING KLINGELINGELING DA KOMT DIE EIERMAN ...KLINGELINGELING KLINGELINGELING KOMME DIE ALLE AN DIE EIER DRAN... (zou die txtschrijver het toen al geweten hebben?)
heeeej meiden, vind het ineens wel heel raar staan in de bus, mijn naam al redelijk bovenaan bij de preggers. Ben benieuwd hoe het met jeanine is. Ik heb niet echt wat te melden geloof ik, vandaag druk geweest in de badkamer poetsen poetsen poetsen voegen en dan nog meer poetsen poetsen en poetsen, heb bijna geen vel meer op mijn vingers van die troep. Maar het wordt wel heeeeeeeeeeeel mooi. En alweer 2 weken vakantie om, nog maar 1 week te gaan, boehoeeeee. Zuurtje fijn dat probleem met uitkering opgelost is, ja en afvallen blijft een drama, ik zeg altijd, ik heb levenslang. Lautje, beterschap voor Finn Kling, hoe was het?? Fem, balen dat je nog niet echt merkt dat het beter gaat na de HELLP. En dat is dan natuurlijk zachtjes uitgedrukt. En is niks aan te doen he. Hopelijk wordt het nog beter in de tijd. Knuff voor joe en je meisje. Pix, is toch alleen maar goed dat je naar fysio kunt?? Als het goed is worden je klachten dan toch minder? Gabbel, balen dat je belletje net gemist hebt, heeft ie vandaag niet weer gebeld dan? Rest knuffffffffffff
Oorspronkelijk geplaatst door limmeke zuurtje.. ook al montignac geprobeerd? dat is enige dieet dat bij mij ooit geholpen heeft. nee nog niet geprobeerd, en soja bakker ook nog niet ga er eens wat meer over opzoeken misschien dat 1 van beide goed helpt
Sonja Bakker boek heb ik gekocht en direkt weer in de kast gegooid. Dat is echt 3x niks. Tenminste niet voor mij. En wat ik me heb laten vertellen in de sportschool ook niks. Dat is echt veel te weinig en daar gaat je lichaam van in de spaartstand. Het idee van mijn sportschool is, gezond goed en veeeeeel eten zodat je je verbranding hoog houdt, beweging erbij en dan val je gezond en blijvend af. Vergelijking met een open haard, die brand ook harder als het vuur groot is en als het smeult gaat het niet zo snel, zo zien hun de verbranding van het lichaam ook, moet hoog zijn. Het bevalt mij heel goed om het via de sportschool te doen en dan ook hun dieet/afvalplan te volgen. Sowieso denk ik dat het makkelijker is om af te vallen in combinatie met sporten. En ik kan mezelf ondertussen ook best wel beetje ervaringsdeskundige noemen
Hi hi, kom even spieken naar kling's eitjes maar nog geen nieuws blijkt uit Gieg's reactie. Allemaal bedankt voor de felicitaties, en felicitaties terug voor Lim (18 alweer, wat gaat de tijd toch snel) en natuurlijk voor Miranke! Verder niet alles bijgelezen, na de vakantie weer Knuf voor iedereen!
haaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiii!!!!!!!! @alice: GEFELIIIIIIIIIII MET RALPH HOERAAAA! turbobevalling, klinkt heftig! ik hoop dat je, en jullie, allemaal bijkomen en vooral GENIETEN!!!!! @zuurtje: hmm, wel raar dat ze nu pas zeggen dat je eerst moet afvallen toch? @bow: ieks, ja gek he, je staat al bijna bovenaan!! *schrik*! ben je er klaar voor denk je??? @limmelim: huh, dat liedje kennik ni maar is idd wel erg toepasseluk! @gabbel: heey hoe ist ermeey?? @cin: haai! en hoest met joe??? heppie in ietaaalie?? @female: als ik dat zo hoor, ook van elke, dan is het echt een lang en zware nasleep.. waarvan bepaalde dingen, schade, nooit overgaat he.. boeh... knuffffffffffffff @pix: hm, opzich wel posi dat fysio-en mag. maar ik snap dat je er nog weinig zin/fut voor hebt... @FM: welja, ZESSSSSSSSSSS eitjes. maar het goede (?) nieuws, ze zijn bijna niet gegroeid dus de gyn verwacht dat een aantal achterblijft. 1 was nu 15mm, maar die was niet mooi rond. de rest wel, en zondag gaan we weer kijken. ik puregon braaf door en dan zien we wel, komt goed! wel vervelend dat IUI hoogstwaarschijnlijk dinsdag is... dus vakantie onderbreken. maar- alles voor t goede beebdoel! so, en nu even banken en dromen van paashazen!