zo ik heb even een nieuwe banner aangemaakt voor die 10kg tot ik terug mag naar de fa natuurlijk hoop ik dat ik niet meer terug hoef voor de spuiten
sowwww slaapkamer is af! jeeuuujjjj! Nu alleen nog huis stofzuigen en dwijlen (samen met natjesman) en dan is het klaar! En helaas (jaja) komen schoonouders mee eten.. komen ze al om 4 uur.. @leo: beterschap voor je kleine meid! hoop dat het meevalt! edit: zat net 'klem' op de ladder.. haha kwam er niet meer af omdat buiik in de weg zat.. Natjesman heeft me er letterlijk vanaf moeten tillen... 8)
so, wat een rust hier!! @natjes: haha klem in de ladder, en dan ook nog gasten zometeen (nu) al! @leo: sielig van lief meisje.... beterschap! @zuurtje: ik zie geen nieuwe banner? en nogmaals, vind je dat je zomaar kan worden weggestuurd om af te vallen terwijl je al aan de klotemid enz zit? @bovenop zitten tijdens beebmaken: ach ja, zo zie je maar weer, het maakt het rad van (on)fortuin niets uit wat je doet, hij bepaalt t allemaal zelf wanneer/of wie zwang wordt he! @eierdoos hier: ik weer in de stress, als iui maandag was zou ik vanaaf eigenlijk moeten pregnyllen, maar kep morg om 1030 eerst nog een FM! pff... let it goooo klingel! *lekker kip marineren en chillen vanaaf* tip: AMELIE is op NL2 vanaaf! geweldige film!!!!!
@ Leo, beterschap, hopelijk niks ergs met kleine meid. @ Klingeltje, zo/zo, en ekeer super fantastisch andere keer beetje dipje. Maar ben wel super blij met Lonneke. Is gewoon weer dat wennen aan nieuw ritme... die nog beetje ver te zoeken is. En soms gewoon heeeeel erg emo, grrrrrr, kan huilen om de stomste dingen. Gelukkig verder wel veel steun van man en (schoon)ouders en zusje. Vandaag hebben mijn ouders geholpen met boodschappen doen, in je 1tje met 2 kids is dat voor mij even niet te doen. Verder veranderd Lonneke echt elke dag, ze lijkt nu toch ook meer op Marije als baby, leuk om te herkennen. Maar jij dus morgen FM, ik hoop op goede eitjes op springen *duim*duim* (Hier was trouwens ook bij zwangerschapsklus zelf nog climaxen erna.....) @ Lau, Zielig zeg, wat heeft ars vanmiddag gezegt?
Tuut tuut meiden, @Leo ik hoop dat koorts inmiddels gezakt is en je kleine meid het goed maakt. @kling; stress stress sjeetjes en nu is het afgelopen simsalabimbambom zwanger NU!! Sjooo dus morgen heb je mooie eitjes ghehe @natjes; Klem in de ladder? haahha mens je bent 30 weken zwanger je mag niet meer klimmen! @me: ik heb alleen trek in vette hap. Stomme vreetkicks :x Ik heb geen kip om te vingerfokken (a la klingstyle). Kweet niet wat ik ga eten vanavond. Gaypride in damsko, parade in martin lutherking park en kwakoe. Genoeg te doen maar geen sjiiiiiiinnnn
klingel fa heeft me niet laten gaan zo ik ben er zelf kwaad en heel erg emo vandoor gegaan (mannetje heeft zelfs moeten betalen) ik was het beu dat ik altijd aan het lijntje gehouden wordt en telkens naar huis gestuurd wordt zonder verder behandelingsplan nu moet ik eerst 10kg afvallen en dan mag ik pas overgaan op menopur spuiten (jaja hij probeerde me weer clomid aan te smeren maar dat is weeral niet gelukt) volgens fa betaalt het ziekenfonds anders niet terug ( dat ga ik maandag toch maar eens even navragen over de voorwaarden, ze waren vrijdagnamiddag al gesloten anders had ik er al gestaan) zo gisteren ook weer, hij heeft gisteren overlopen wat de mogelijkheden zijn (clomid, spuiten, iui of ivf) hij stelde voor om een zaadonderzoek te doen maar daar wilde mannetje nog even mee wachten (kan ik begrijpen, moet eerst aan idee wennen enzo en van mij hoeft het ook niet onmiddellijk) over de onderzoeken bij mij heeft hij met geen woord gerept, hij heeft het zelfs niet meer over de lage progesteronwaardes van vorige keer gehad en ik was het zo beu dat hij het telkens weer over mijn gewicht had en niet wilde luisteren naar wat ik wilde ik wilde eindelijk actie na al die verloren maanden en dan zijn assistente: zei ze tegen mij dat ze ervan overtuigd was dat ik spontaan zonder hulp zwanger zou worden (ja logisch ik wordt spontaan zwanger omdat de andere 2 met medische hulp zijn geweest. grrrrrrrrrrrrr, ik kon ze op dat moment wel iets te doen) ik heb buiten het zh nog een hele tijd zitten wenen en kwaad zijn zo erg dat ik er een migraine aanval van kreeg heb de fa ook niet gebeld om mijn verontschuldigingen aan te bieden en dat ben ik voorlopig ook nog niet van plan volgens hem reageerde ik met mijn hart en niet met mijn verstand
@ Zuurtje, knuf, niet nodig hoor om je te excuseren, zoalsje weet willen we jou verhaal ook graag horen @ Natjes, op ladder klem, foei, niet meer op ladder hoor, zie al gehele doem scenario's voor me @ Tisch, aaaa ik had wel graag langs water willen staan, lekker mensen kijken Veel pelzier als je toch nog weg gaat
@tisch: haaaaaaaa de parade, die vinnik altijd SO leuk!!! wat heb je nu uiteindelijk gegeten? of ga je nog eten? of wil je indiaas gevingerde kip van kling? @small: zal idd wennen, jullie zijn nu opeens met 4, en jij bent nog aan t ontzwangeren enso.. komt vast goed, neem je tijd! @zuurtje: shitzooi allemaal.. maargoed, afvallen kan opzich wel gezond zijn he, zeker ook voor de vruchtbaarheid.. so, en nu uitbuiken op de bank!
Even snel updat van mij. Kleine meisje ligt nog in ziekenhuis en wij moesten even naar huis om op te frissen/ iets te eten en slaapspullen mee te nemen. Gaat niet goed met haar, net koortstemp van 41.3! Ze wil niet drinken dus melk via sonde gekregen en ligt aan infuus om vocht binnen te krijgen omdat ze heel veel zweet. Er wordt ook gedacht aan mexicaanse griep, krijgen we vanavond al uitslag van. Ze moet in ieder geval vanacht blijven, wij mogen ook blijven slapen. Probeer vanavond via telefoon nog wat te laten weten en anders morgen. duim ajb voor mijn kleine meisje het is echt ontzettend naar/eng om een slap meisje in je armen te hebben die niet eens energie heeft om te drinken of zelfs om oogjes op te doen.
Jakkes Leonie, dat is schrikken Helaas weet ik hoe het is. Ik hoop dat ze zich snel beter voelt en dat het geen mexicaanse griep is! Met een sonde en infuus knappen ze wel vaak iets op en door vochttekort hebben ze snel een hoge temp die dan misschien ook wel snel zakt door de sonde en het infuus. Ik ga voor jullie duimen! Dikke knuff!
@smallie:ik lig op de bank @kling: ik heb nog niks gegeten. Ik ga maar even een salade maken (shit waarom is drenthe zo ver :x, ik lust vingerkip)