******proest!!!****** hi elvira! slaap jij zo weinig? das toch ook niet goed? maar wat het woord mmm betreft: wij busmeisjes hebben nog een speciaal, be&gesloten priveeforumpje waarvan de naam afgekort toevallig ook mmm heet. in t verleden heeft de link wel eens hier in een bericht gestaan, en dat mocht toen niet van de lieve modjes. tegenwoordig heet mmm hier vaker de monsterlijkmegamallemokmedischemolen, helaas , vandaar dat ik erop kwam, snap? *steekt dr poezelige handjes uit indien elvira haar in de boeien wil slaan* maar kijk uit ik ben gevaarlijk pre-ei-iaans krrrrols en ik hou van bondage!
Precies mensen zouden moeten stemmen omdat ze willen en een mooie baby zien staan bij de baby van de maand verkiezing. Niet omdat er om stemmen verzocht wordt. Daarom kan je er in het grote stemtopic een melding gemaakt worden. Verder ga ik er niet over in discussie, het is zoals het is.
Hihihihi Klingel. Nu snap ik hem! Leuk dat jullie elkaar ook ergens anders spreken toch? Ja ik slaap heel weinig. Heb nu vakantie dus hoop de stress er weer van af te gooien. Je kent het klappen van de zweep met de mmm. Handboeien heb ik hier ook nog liggen. Weet alleen niet meer waar de sleutels zijn
Elvira breng je klingel wel terug voor dinsdag?? Dan moet ze bevrucht worden nl. Of je moet er nog andere hobbbies op nahouden
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 7036 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 11 meisjes 4 jongens Preggers 31-07-2009 Jeanine (beeb 1) verrassing 18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 0 meisjes 3 jongens 2 verrassingen NOD 02 augustus: MilkHd (ronde 20, beeb 1) 06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3) 10 augustus: Milla (beeb 1) 11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2) 14 augustus: Ppver 18 augustus: Klingel (ronde 19, beeb 1) ?? augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) ??: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 9 waarvan 5 MMM Pauze Yadi Afspraken 04 augustus: Ppver gyn * klingel IUI 09:30 10 augustus: Bowen vk + groeiecho 18 augustus: gabbel OI intake gesprek 26 augustus: gabbel prikinstructie 28 augustus: Eva (Pixie) 2e inenting 01 september: Pixie 1e werkdag 02 september: 1ste verjaardag bus
elvira snap ik hoor ..maar goed ik vind soms beetje nitpicky hier op forum maar daar ga jij ook niet om dus.. ik laat het maar. waar is die topic dan?
Hihihi.....Elvira...weet wel waar je in terecht bent gekomen . 2 uurtjes slaap...whoo dat is wel heel weinig *knuffelt haar kleine meisje plat, omdat ze minstens 4-5 slaap per nacht krijgt*. Komt jouw slaapgebrek door een klein nachtbrakertje of slaap je van nature zo weinig?
Oeps....sorry Elvira, mijn klep gaat weer te snel. Het is de mmm die je wakker houdt. Wat rot meid....ik hoop dat je over niet al te lange tijd wakker wordt gehouden door een klein nachtbrakertje.
Gezellig een mod die meeleest Het is de gezelligste topic van het forum Elvira: ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! De mmm is best wel slopend en misschien kan je dan ook weer wat beter slapen.
Geeft niks hoor Pippa, het is niet alleen de mmm. Heb gewoon een druk leven, dus ik moet weer een ritme vinden. Komt wel weer goed, normaal slaap ik natuurlijk wel gewoon. Ik beloof je dat Klingel terug is dinsdag. Spannend meid, en heel veel succes natuurlijk. Pixie, ik snap je wel. Geloof me ik ben echt niet de boeman. Ik probeer ook alleen maar te doen wat het beste is. Wat voor de een Nitpicky is, ziet iemand anders weer heel anders. Het is altijd moeilijk om daar een tussenweg in te zoeken. Er is altijd wel iemand die het er niet mee eens is. Gelukkig zijn we allemaal anders. Je mag echt wel zeggen wat je denkt hoor, dat doe ik ook. Voor de andere meiden bij de augustusbeebs, heel veel succes voor jullie allemaal.
Elvira , dat is ook zo.. ik bedoel maar dat ik vind een foto heleboel stemmen krijgen en ik zie de baby niet eens dus.. ja hoe die zoveel stemmen krijgt weet ik ook niet.. maar ja.. ik ga niet zo fanatic doen. ik vertelde alleen 'mijn mensen' dat ze meedoet ..als ze stemmen stemmen ze ..stemmen ze niet ook goed. vind gewoon leuk om mijn kindje daar te zien anyways.. hoop dat je snel weer goed kan slapen!!!
@ Leonie: Waren jullie vannacht in het ziekenhuis en zijn jullie wakker gemaakt toen de koorts zo hoog was bij jullie meisje? Gelukkig is de koorts nu wat gezakt en is het geen mex.griep. Mocht je willen praten (in PB) dan hoor ik het wel, helaas heeft mijn jongste ook vaak in het ziekenhuis gelegen toen ze heel klein was en weet ik hoe het is.
klingel is weer de handboeislutty aan het uithangen?? lief klingetje.. van handboeitjes om is nog nooit iemand preggy geraakt. tisch: jij gordonslutty... zit nog steeds met kippevel naar die vent te kijken als je weer foto neergooit brrrr.. eng mannetje is het toch pix: ik geloof niet dat er een addertje onder gras zit bij die megane.. als ik zo lees is er niet al te zuinig omgesprongen met die auto en dan is 500 euries echt max wat ze ervoor krijgen..