hhaa zo heb even reclame gemaakt in de grote stemtopic bwhaha @lim loopt de wedstrijd nog voor je zoon?
@ Klingel: Je mag ook hier komen voor de Pregnyl Het is wel iets anders dan de Puregon, maar het valt echt mee! Neem je dan de wijn mee?
yup pix.. nog 1.5 dag geloof ik... maar komende ronde doet die mee vanaf dag 1.. hij kwam nu binnenrollen toen wedstrijd al 2 weken bezig was. dus ik gil weer als nieuwe ronde is begonnen
@giegje: als je ietsje dichterbij woonde zou ik zekerrrrr komen voor die prik. ik zie er echt tegenop, beh. enne, die wijn, die staat hier nog immer halen of brengen, wie is er t eerst bij wie in de buurt? *gaat zelf supergrote hamburgers in elkaar macklingelen*
wat kan die lachen he hahaha... is alleen zo lastig om dan een scherpe foto te maken omdat camera geen tijd heeft om scherp te stellen
echt.. geweldig. oh dat ie niet scherp is viel mij niet op . ik krijg eva's laches moeilijk op foto nog. alleen mobiel geen foto camera
Even weer een update: Temp nu gezakt naar 39.4 dus daalt langzaam. Is volgens dokter goed en daar moeten we ons, volgens hem, geen zorgen over maken dus proberen dat maar niet te doen. Ze moet in ieder geval vannacht weer blijven, dus ben weer spulletjes bij elkaar aan het rapen en zo weer terug naar ziekenhuis.
Vanmorgen zag zijn buikje er weer goed en rustig uit. De uitslag zit er nog wel, maar niet meer zo vurig als na die creme. Die creme ga ik niet meer gebruiken. We wassen zijn kleertjes al vanaf het begin met Neutral wasmiddel, en we hebben ook de Neutral wasverzachter. Als ik hem al met zeep was, doe ik dat met de Care + van Zwitsal, die is hypoallergeen en zonder parfum. Ook al vanaf het begin. Hij heeft t ook een klein beetje op zijn armpjes en in zijn nek....
hoihoi! nrg, zouden het niet gewoon zweetbultjes kunnen zijn? Heb ik zelf ook weleens: alleen op de plekken waar mijn t-shirt dan bv goed warm was... leo, begrijp dat je meisje in het ziekenhuis ligt met koorts, veel sterkte! kling, is het nog gelukt?
Ja zou kunnen Milk... Ik weet t niet zo goed. Kijk t maar ff aan. Trouwens wel bizar wat je allemaal niet meer mag als je melk, ei, soja en pinda's moet laten staan... Zelfs in biscuitjes zit melk!!