@pixie ze heeft het niet over fysio gehad. Ze gaf wel aan dat ik veel gewicht heb op mijn bekken.. Ze vind het ook grote buik.. Even afwachten wat gyn morgen bij de groeiecho ziet/meet. Dan weet ik of ik bij de vk mag blijven...
heb je wel verteld dat je pijn had?? maar meid als je echt zoveel pijn heb dat je bijv niet daardoor kan slapen ofzo dan zou ik toch een afspraakje maken.. alvast succes met de groeiecho morgen.
mijn meisje blijft maar huilen na de prikjes... had ook verhoging en niets helpt.. boehoe! ze heeft pcm gekregen, maar de decibels komen luid door beebfoon heen.
@ lim: arm schattie!!! Nikki heeft vanmorgen ook haar prikjes gehad. En slaapt al bijna de hele dag... @ NRG: hoe gaat bij jou de BV? En heb je ook al gekolft ondertussen??
hee lieverds, wat is er veel gekletst vandaag weer zeg. Ik heb helaas nog niet veel puf om te reageren, gister pas terug van vakantie en vandaag dus best zwaar om weer te werken en eerste dag ongi te zijn... Bedankt voor alle lieve knufs! Buschauffeur (nogsteeds zuurtje neem ik aan?): nieuwe NOD is 30 augustus. Joepie, nog een kansje in augustus!
Ja ja daar ben ik dan met kleine meisje thuis (!) in mijn armen! Het was nog even spannend want 1 arts wilde haar liever nog een nachtje houden omdat ze vanacht nog zo.n koortsstuip had gehad,had ik ook logisch gevonden maar liever mee naar huis! Maar nu is afspraak ieder uur tempen en morgen ziekenhuis bellen met resultaten, als vanacht beetje koorts komt meteen naar ziekenhuis! temp is nu 37.5, dus goed! Ik ben zo gelukkig! ga weer lekker met haar knuffelen!
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 7579 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 11 meisjes 4 jongens Preggers 31-07-2009 Jeanine (beeb 1) verrassing 18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 0 meisjes 3 jongens 2 verrassingen NOD 06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3) 10 augustus: Milla (beeb 1) 11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2) 14 augustus: Ppver 18 augustus: Klingel (ronde 19, beeb 1) 30 augustus: MilkHd (ronde 21, beeb 1) ?? augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) ??: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 9 waarvan 5 MMM Pauze Yadi Afspraken 04 augustus: Ppver gyn ~ klingel IUI 09:30 09 augustus: Siem 2 jaar 10 augustus: Bowen vk + groeiecho 18 augustus: gabbel OI intake gesprek 24 augustus: Tischa 20w echo 26 augustus: gabbel prikinstructie 28 augustus: Eva (Pixie) 2e inenting 01 september: Pixie 1e werkdag ~ Miranke gyn 1e echo 02 september: 1ste verjaardag bus
@leo: gelukkig is je meisje weer veilig thuis. Ga maar lekker knuffelen hoor! @lim: hoes met je meiske? Hopelijk is ze al gestopt met huilen. @milkh: bah toch ongi eeeh. Dubbele kans in augustus jeeeej kom maar op milkbeeb. Vraagje: zie je het toch wat positiever in nu Miranke een ieder aangenaam heeft verrast met zwanger worden in ronde 19? @me: net gesjeesd naar de ah want ik had vreselijke trek in een brownie. ding ding ding over 20 minuten mag het uit de oven. *veegt kwijl op *
@leo gelukkig .. ik ben zo blij dat je meisje weer thuis is!!! hoop dat het nacht ook super gaat.. @lim bah toch koorts..hoop dat het zo over is en dat ze lekker door kan slapen. @remmie thx voor tip op mmm @tisch brownies yummy.. had hier tijdens zwangerschap ook erg trek in die dingen heb dus ook vaak gemaakt hehe... genieten!!
leonie fijn dat meisje weer thuis is milk balen van ongi voor iedereen een knuf limmeke hopelijk betert het vlug met je kleine meisje slaap lekker meiden
@ Leonie: Fijn dat je meisje weer thuis is! Ik hoop dat jullie een rustige nacht krijgen. @ Limmeke: Vervelend dat ze zo'n last heeft van de inenting. Nu maar hopen dat ze zo moe is dat ze jullie lekker laat slapen vannacht!
Hallo lieve schatten! allereerst mijn wel gemeende excuus voor zolang afwezigheid van mijn kant....ik schaam me.... Ik heb echt de tijd nodig gehad voor mezelf en voor het gezinnetje om op de rit te komen...en te wennen aan de 180 graden die mijn leventje verandert is en het weer opkrabbelen na de bevalling...nog zit ik er niet helemaal in en moet echt zoeken waar ik soms de tijd vandaan moet halen... De pijn is gelukkig weg nu en de bevalling zijn plekje gekregen geestelijk al heb ik wel even flink de tijd nodig gehad om echt optimaal te kunnen genieten van ons kleine wondertje....dat had ik niet verwacht en heeft me erg overvallen dat ik toch geestelijk een knauw heb gehad Het gaat gelukkig allemaal goed verders..met Emily gaat het super en ze groeit al kool..We zitten voorlopig met z'n drieen thuis want ook David is door de recesi zijn baan kwijt geraakt....het is heerlijk met z'n drieen thuis maar merk wel dat je zo nog minder aan andere dingen toe komt...alles draait om het gezin ineens...en das best een grote verandering Ik las dat Pippa en Ook alice ondertussen bevallen zijn Gefeliciteerd meiden met jullie kleine meis en kleine man Gieg: dank je wel voor je lieve smsje! Bow en Pix: wat een lieve kaartjes meiden! moest echt ff slikken te weten dat ik ondanks dat ik zelf de grote afwezige ben geweest niet vergeten ben hier!. en Pix: tuurlijk ben ik in augustus/september van de partij op de meeting...zou het voor geen goud willen missen Smally: dank je wel voor jullie mooie geboorte kaartje meis!..hopelijk alles goed met de kleine Lonneke en is Marije de grote trotse zus ik ga proberen vanaf nu weer wat geregelder hier aan te wapperen want heb jullie zeker ook gemist want ondanks wel (tijdelijk)uit het zicht jullie nooit uit mijn het hart. hier nog even een foto van onze kleine meis zoals ze er nu uitziet. liefs en dikke knuffels Debs
hey debsel.. wat mega K dat daaf zijn baan ook is kwijt geraakt.. gelukkig zien ook jullie het positief als qualitytime met emily... op zich een luxe die veel nieuwbakken papa's niet hebben. wat een grote kijkers heeft jullie kleine meid knuf!
lim, meisje al wat minder aan het huilen ? Debs, wat fijn wat van je te horen! Wat rot dat Daaf ook zijn baan kwijt is.. Hihi leuke foto van je meisje! Milk, hele hele hele hele dikke knuffel voor jou!! Euh las in de bericht van Debs over een meeting ???????????