Hihi....dat bedoelde ik idd Gieg; misschien schrikken de duivels zo van het koude water dat ze lekker binnen blijven!
Hier een ervaringsdeskundige. Helaas is het zo indien je suiker hebt tijdens de zwangerschap dat buiten een dieet, spuiten de enige mogelijkheid is. Ik moest een paar dagen een streng voedingspatroon volgen waarbij ik 7 keer per dag mijn suikerwaarde moest controleren. Toen bleek dat dat vrijwel niets hielp, zat ik binnen 1 dag in het ziekenhuis om te leren insuline spuiten. De eerste keer is doodeng, maar daarna valt het wel mee. Wel moet het kindje naderhand afkicken van de suiker. Ik wil je niet bang maken, maar vond wel dat je het moest weten. Veel succes...ik hoop dat het geen suiker is. Groetjes Winnie
@winnie ik heb ook gehoord dat als je te ver in de zwangerschap zit ze geen insuline geven.. @giegel jeeej een nieuw zwembad
kwil ook weeer zwembad! maar ja, mag niet van mannetje omdat tuin te klein is beebje is weer opgeknapt.. vanmorgen lekker geslapen tot bijna half 8 dus mij hoor je niet klagen..
@ Limmeke: Zo groot is dit zwembad ook niet hoor. Ongeveer een diameter van 1,50m Lekkerrrrr Limmeke, ik hoop dat dit haar gewone tijd wordt!
dat is groot genoeg gieg als het trouwens koud is dat water.. dan moet je er in gaan zitten.. door de kou zet ongi nl niet door... kan je blijven zitten tot de 7e
meiden ik ga slapen morgen zal ik er weinig of misschien wel niet zijn morgen vieren mannetje en ik onze 5de huwelijksverjaardag, we mogen 's avonds gaan uiteten (schoonouders betalen en passen op de kindjes op) allemaal heel fijn maar dit is de eerste keer dat mijn meisje thuis blijft bij iemand anders dan mij of mannetje en daar zie ik een beetje tegen op. slaap lekker iedereen
oh wat leuk zeg dat dat op hun kosten zijn kan voorstellen dat het beetje spannend is je dochter achterlaten bij anderen terwijl je dat nooit hebt gedaan.. en ook na bijna anderhalfjaar dus. alvast gefeliciteerd!! slaap lekker zuurtje
jeetje zuurtje.. nog nooit iemand anders op haar gepast?? dat gebeurd hier dus wel.. ff quality time met mijn mannetje.. heb dat soms echt ff nodig hoor. veel plezier in elk geval en alvast feli
Ik heb nog zo'n groot zwembad van 2,5 diameter in de schuur liggen. Zo een met een grote opblaasbare rand, en met afdekzijl. Iemand interesse?
Zo'n groot zwembad kan ik niet kwijt, maar moet nog wel achter een afdekzijl aan voor dit badje. Ennuh..............grrrrr ik spot
Dat wordt 24 uur in het zwembad zitten Maar baal inderdaad behoorlijk, net één dag te vroeg om meteen weer door te kunnen gaan met IUI. Normaal gesproken is een korte cyclus fijn, maar deze keer niet!
Goedemorgen meiden, heb niet terug gelezen beetje druk gehad afgelopen dagen. Ieder geval knuf voor alle meiden! Hier gisteren meegeweest met truck van natjesman. Vanaf het moment dat ik instapte tot ik weer uitstapte is beeb echt hyperactief geweest. Constant draaien, bewegen, schoppen, duwen etc etc. Geen moment heeft ie geslapen! (vond ie het nou leuk of niet?) Ook nog bij de muisjes fabriek geweest. Deze heeft ons gesponsord met een doos vol blauw/witte muisjes..twaalf pakjes..hahaha Verder gaat het redelijk, ben ik een week tijd halve kilo afgevallen. Komt denk ik door minder eten/warm weer. Even kijken wat er komende week gebeurd. Verder met werk wordt het weer rustiger. Mijn vervangster is er nu 3 dagen per week. Ben dus langzamerhand alles aan het overdragen. Had dindag zelfs zoiets van: "sjit wat moet ik nu doen?". Goed teken denk ik wat doe echt rustig aan dan..haha Nog 13 dagen werken en dan verlof! Jeujjj! @ nrg: fijn dat kolven goed ging! Heb je handkolf gebruikt of electrische?