Nee pix ze heeft niet gemeten. ghehe het was ook goedkoop he maar 25 euro's voor de echo. Wel een heel mooi groot doek om op te kijken dus heel bijzonder.
mooi prijs hoor .25 euro. je hebt gezien wat je wou zien en dat is al wat nodig was.. haha dat tisschman zou reageerd... grappig zeg..
echt wel! hij mag ook zo schattig blijven doen tijdens de huilbuien straks hahahahaa ik ga weer doei doei
hmm... nu vind ik het wel erg raar worden..he tijdje geleden gedacht dat ik ongesteld ging worden.. had wat bruinverlies en ook ongi gevoel .. en nu heb ik wat voeld als hoe mijn eisprong voelde!! zou het toch op gang zijn gekomen?? zou ik dan binnenkort wel ongi worden?? moet maar afwachten dan he
Heej meiden Hier effies snel Jeanine gefeliciteerd met jullie mannetje!! Ik ben echt al heel veel vergeten want lees elke keer kleine beetjes bij. Gieg, Rotspot! Nrg, zoals ik er nu over denk vind ik ook dat je dat tegenover je collega's en werk niet kunt maken tenzij je idd echt lichamelijk of geestelijk zelf niet kunt ivm ziekte. Ligt dus aan de reden om je ziek te melden, vraag me ook af wat arbo daarvan zegt. Ik waardeer je open en eerlijkheid! Nai, succes morgen! Tischa, ik gok meisje! Ben het geloof ik al weer kwijt, solly Moest vanmiddag halsoverko met onze timmerman (buurman) naar huisartsenpost want hij had in zijn vinger gezaagd. Schrok me een ongeluk hij kwam binnen en zegt kun je met me meegaan heb stuk van mijn vinger afgezaagd, dus ik dacht echt stuk eraf maar het viel gelukkig mee. Moest wel door naar het zh om foto's te maken of hij bot niet geraakt had maar het lijkt allemaal mee te vallen nu even kijken hoe het geneest omdat het wel een rare rafelige wond is. En ik baal heel egoistisch omdat nu de badkamer niet af komt Knuffel voor iedereeeeeeeeen
Reactie is ondertussen van een halve dag geleden hihi dus misschien slaat het al nergens meer op. Hier gaat alles in etappes vandaag.
Als je na je verlof eerst vakantie opneemt, en daarna alsnog ziek meld, kost het je baas wel geld. Als je het gelijk na je verlof doet wordt het door het UWV betaald. (zie mmm, lim's dagboek) En ga wel heftig met je discusseren als ik bij je ben, hahaha
Tisch, jaaaaaa, een meisje! leuk leuk! Jeanine, gefeli met de kleine man! Dit ga ik doen vanavond: RTL8 20:30Maybe baby Romantische komedie Sam en Lucy Bell hebben alles wat hun hartje begeert. Eén ding ontbreekt: een baby. Omdat het maar niet lukt om spontaan zwanger te worden, vestigen ze hun hoop op allerlei alternatieve methoden.
pff herinneren we ons nog die gratis code van veronica voor die foto vergroting??? die worden pas na 31 sept uitgeleverd???? vind het nog al een lange zit voor een foto
@nrg hihi.. dacht omdat je van de bv maffia ben dat je mij kwam bombarderen met the do's and donts @lim komt als verrassing dan.. lang uit gedachten
@ Limmeke: Jemig dat duurt lang zeg! Maar vast het wachten waard @ Me: Ik ga morgenvroeg bellen naar de gyn want de ongi is nu pas echt doorgebroken. Vraag me alleen af wanneer ze dan de eerste FM willen doen omdat de 3e dag op zondag valt en ik dan ook al moet spuiten. Jippie begint het feest weer
Vreselijk &^%%$ Gieg, niet alleen dat je ongi bent, maar ook dat het niet eens heeft kunnen wachten tot de 7e... Hopelijk morgen goed nieuws bij je telefoontje!
Moge! Vandaag wordt mijn nieuwe telefoon bor=zorgd, de Sony ericsson W995 Eindelijk mooie foto's van Milan maken met mn mobiel @Tisch: Leuk, een meisje, roze bus he? @Gieg: Ben benieuwd wat ze zeggen, en hoop dat jouw eigen gyn er nog is voor een uitdraaitje @Milk: Hoe was de film?
goeiemorgen wie blaast even heel hard voor mij zodat de blaadjes aan bomen iets gaan wapperen?? ik wil zeilen ^%$#...
*BLAAAAAAS*, pfff, krijg het er warm van, sorry lim! nrg, film was soms wel erg waarheidsgetrouw en soms wat absurd (blijft een britse komedie). Maar de volgorde waarin alles gebeurde en dat je aan het eind van de film ook nog niet weet of ze zw zijn, vond ik wel weer goed. heb me wel vermaakt dus. Nu naar mijn werk, enalaatste dag bij mijn 'tweede' baan.