@tisch wat leuk een meisje!! @gieg klote meis !! ben benieuwd wat ze met je afspreken voor die zondag.. @lim pffff pffff pfffff *hijg* *hijg* pffff pfff pffff Goedemorgen allemaal!! Eerste dag verlof hier en 2e wasje zit in de wasmachine
@ Tisch, joehoe, leuk nog n meisje in de bus @ Milky, heeeej ;lieverd @ Nai, jeeeej 1e dag verlof, hoelaat krijg je nu vandaag uitslag? moet je daarvoor weer terug naar ziekenhuis? @ Nrg, je vraagt hoe we tegen ziek melden na verlof kijken. Ik vind persoonlijk dat je je alleen ziek mag melden als je ook daadwerkelijk ziek bent, niet omdat je geen zin hebt om te gaan werken omdat je liever thuis bij kleine blijft. *edit* lees net op mmm, j ekan het ook voorleggen aan cb, als je fijne cb hebt dan, had ik vorige keer veel steun van, ze gaven goed advies.
Hoi, @ Nai: 1e dag verlof?! Lekkerrrrrr...en succes vanmiddag meid! @ Gieg: ongi toch doorgebroken.....sh*t ! Ben benieuwd wat ze nu besluiten in ziekenhuis @ Miranke: last van zwangerschapskwaaltjes @ rest; knuf voor jullie...en degene die ik vergeten ben, sorry! Typ met meisje op 1 arm, niet echt handig. Maar ik heb tenminste 1 hand over, ze sabbelt nu op een speen ipv mijn pink . Vanmorgen op marktpl een tweedehands trico slen besteld, kijken of ze dat wat vindt. Ze hangt namelijk het liefst de hele dag (en nacht) buik tegen buik . Ik ga ff plat, vanmorgen begrafenis gehad van vader van hele goede vriend.....heb nu barstende koppijn. Tot later liefies!
Hi hi, Hier een tisch met rugpijn. Waardoor komt het dat ik pijn heb ik stuitje? Gewoon bekken? @Nai: succes vanmiddag (of misschien ben je geweest) dan hoop ik op een posi uitslag! @smal: hai hai @Milkh:jammer dat ik film hem gemist. Hoest het vandaag? Laatste dag 2e baan he? @pix: beetje bijgekomen van zware avond? @pip: hoi hoi speel jij ook al voor kangeroo . Ach 't zijn ook poppetjes he dus zoveel mogelijk mee spelen. @kling: waar ben je? Ben benieuwd naar IUI ensow. @milla: dacht ineens aan je. Volgens is augstus een spannende maand vanwege de voorspellingen toch? Wie weet. I hope so! Iedereen: doe de indianendans. Dan gaat het zeker weten regenen.
Ik heb het ziekenhuis gebeld en moest maandag maar komen voor een FM, maar ik moet zondag beginnen met prikken dus dat kan niet want voordat ik ga prikken moeten ze kijken of alles rustig is. Ze wist even niet wat ze ermee moest maar ze vond het ook niet eerlijk om mij nog een maand te laten wachten. Ik heb ook aangegeven dat ik een korte cyclus met vroege eisprong heb en daardoor maakte ze toch de afspraak voor morgen (tegen de regels omdat het weekend is). Morgenvroeg om 10 uur moet ik er zijn. Mijn eigen arts is al op vakantie en wie morgen dienst had wist ze niet, maar ik krijg dus een andere gyn. Het circus gaat dus weer beginnen
zou best kunnen. maar is wel vrij vroeg!! hoop dat het wel overgaat. nee hoor.. eva is hele dag al wakker .hangerig en huilerig. meestal doet ze nu middag slaapje maar heb haar na anderhalf uur probereb toch maar weer uitgehaalt. ze wil bij mij zijn.. oogjes vallen gelijk dicht maar liggen in bed ho maar...denk dat ze een sprongetje mee maakt
Wat fijn dat je toch niet hoeft te wachten Gieg! @ Tisch; klinkt idd als bekkenklachten. Deze zwangerschap had ik alleen een pijnlijk schaambeen. Bij mijn oudste dochter was mijn hele bekken gammel en ook mijn stuitje...heel pijnlijk. Wacht niet te lang met aan de bel trekken bij fysio, kan een heleboel schelen na je zwangerschap. Ik ben bij mijn oudste dochter (heel eigenwijs) niet bij fysio geweest, maar wel na haar geboorte 4 jaar bezig geweest van de ergste bekkenklachten af te komen.
@ Pix; ik hoor jou en Juud nog wel eens over sprongetjes. *Pip trekt nu een beschaamd gezicht *....ik heb met mijn 4 kinders nog nooit van sprongetjes gehoord. Horen; veel willen drinken...veel bij je willen zijn en wat slechter slapen ook bij de sprongetjes? Vanaf wanneer krijgen ze die sprongetjes? Pipmeisje is bijna 4 weken, maar gisteren was ze zo huilerig en hangerig en wilde ze zoveel drinken, dat ik dacht dat ze last van de warmte had. Misschien ook een sprongetje?
goedemiddag meiden gieg stomme ongi, maar wel goed dat ze je niet willen laten wachten en je morge voor echo mag pixie hopelijk slaapt eva nog een tijdje limmeken: blaas blaas blaas blaas blaaaaaaaaaaaaassssss en waait het genoeg om te zeilen tischa een meid gefeliciteerd zal het dadelijk in de bus zetten voor iedereen een knuf gisteren: gezellig genoten van ons uitje maar we hebben toch wel beiden de kindjes gemist zijn vandaag maar eventjes met de kindjes een terrasje gaan doen (we moesten toch even wachten tot de kip gebakken was op de markt)
Haaaai meisjes! Ben weer thuis maar nog niet helemaal terug Wel weer direct naar het zh geweest vanmorgen voor bloedprikken, nu weer als vanouds wachten op telefoon... Ben erg benieuwd of eisprong al geweest is. @Tisch: Een meisje!!! Wat leuk! Was dat ook wat je zelf dacht? En Kling is onderweg naar huis (of misschien zelfs al thuis), rest mag ze zelf vertellen... @Gieg: Fijn dat je morgen mag! Lieve assistente ook trouwens! (Maar natuurlijk ontzettend shit dat je ongi bent geworden ) @Milk: Zo, ben ook begonnen met teruglezen maar ik geef het op, ik kom er vanzelf wel weer in. Als ik tenminste niet onder een steen kruip...
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 8189 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 11 meisjes 5 jongens Preggers 18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) meisje 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 1 meisje 3 jongens 1 verrassing NOD 06 augustus: Giegel (ronde 19, beeb 3) 10 augustus: Milla (beeb 1) 11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2) 14 augustus: Ppver 15 augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) 18 augustus: Klingel (ronde 19, beeb 1) 30 augustus: MilkHd (ronde 21, beeb 1) ??: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 9 waarvan 5 MMM Pauze Yadi Afspraken 09 augustus: Siem 2 jaar 10 augustus: Bowen vk + groeiecho 18 augustus: gabbel OI intake gesprek 24 augustus: Tischa 20w echo 26 augustus: gabbel prikinstructie 28 augustus: Eva (Pixie) 2e inenting 01 september: Pixie 1e werkdag ~ Miranke gyn 1e echo 02 september: 1ste verjaardag bus
Moet nu alles het zelfde zijn Hier met Lonneke gister precies het zelfde Sprongtejes komen uit het boek: Oei ik groei, errug handig om in huis te hebben
haha Small; wij liepen gelijk op....meisjes nu ook @ Tisch; vergat helemaal te reageren op jouw grote nieuws ......een meisje, wat leuk...... gefeliciteerd meid! @ Cin; fijn dat je er weer bent!
ha ha, wel erg grappig dat hun nu ook zo gelijk lopen @ Cin, niet onder steen kruipen hoor, vinden het fijn als je hier bent
zuurtje: ik heb 8 september weer afspraak bij de gyn. En ik ben nog niet gebeld door zh voor de uitslag van het bloed, grom. Zal wel weer een latertje worden
cin welkom terug thuis en idd iet onder steen kruipen, veel te warm nu klingeltje ben je al thuis ik: ga nu schaar pakken en zoontje zijn haren knippen (toch handig als je dat zelf kan)