En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Kheb hem maar wakker gemaakt.. anders kan ik huishouden alleen doen en daar heeft limmeke geen zin in :)

ik hedb prima geslapen.. lang leve de grote staanventilator aan het voeteneind.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Cin: Ja we gaan weer beginnen met de IUI :)
    Op papier stond trouwens ook dat ik nu 3 IUI pogingen heb gehad, dus de afgebroken pogingen zijn niet meegeteld.
    Vraag mij alleen nog steeds af waarom ik nu voor het eerst slijm nog in mijn baarmoeder had..........zo maar even op google kijken.

@ Limmeke: De ventilator heb ik uitgezet, want die maakte veel te veel herrie om doorheen te slapen. Alles staat nu tegen elkaar open boven, dus komende nacht slaap ik vast beter.
    En ik zal vandaag netjes mijn schoenen aanhouden, misschien dat dat ook nog helpt.

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Hoe dat nou zit met het slijm in mijn baarmoeder weet ik niet.
    Ze zei dat dat nog wel weg ging, maar ik heb dat nog nooit eerder gezien bij de uitgangsecho en ik heb er toch al 6 gehad inmiddels. Kan het ook niet vinden via google. Irritant, want ik wil het weten hihhi

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    klingel had toch ook slijm?

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    joehoe!
    daar ben ik weer!
    :D

6. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @gabbel Tjeert is 1,94 lang :$

@bowen jah ik dacht zelf zo hoog is dat toch niet nuchter?

@pix veel plezier met eva in het grote bad :)

7. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    yoohoe... klingel.. beeb.. hoe was je strandvakantie.. and more importantly..how are those eggies??

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    so, was ik zomaar zonder te zwaaien verdwenen naar zee&strand, foei he!
    nu gaak even bijlezen en dan onwijsssssss reagigageren, u zijt allen gewaarschuwd!
    :p

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    eerst verhaaltje neerplonken :D:D:D please!!

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    tuuterde pufpuf tuu kuch kuch

Owjee kling gaat de boel bombarderen.

Save yourselves........ :$

11. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @pixel: heey babe, de eitjes waren goe, 1 of misschien 2 (hoop&bid) die meedoen met de IUI (en de 4 eigen klusjes :D)
    echter...... kwakje was dit x alweer matig... 0.8 miljoen.. :(

had dinsdag dus wel echt een dip, maar ben er weer helemaal overheen eigenlijk.

vertel straks meer, eerst eens even kijken wat jullie allemaal meegemaakt hebben!

*smak*

12. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @klingel pff heb jij eieren in overvloed zijn er minder mannetjes om ze te bestormen :(

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh bah heb reactie geschreven en opeens weg..

lieve klingel
    1 á 2 eitjes is al wat nodig is ;) en 0.8 miljoen is zoals ik al eerder zei.. misschien niet veel maar je heb maar een goede nodig ;)
    *knuff*
    niet vergeten.. je bent nu ook helemaal schoon :D

14. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja klopt pix, ik heb ook wel vertrouwen hoor!
    maar, de 1e 2 IUIs hadden we lekker veel miljoenen, en wel stom dat juist nu ik mooiere/grotere puregon-eieren heb, de kwakjes al 2x slecht/matig waren!
    maargoe..

eh, ik ben een gigareactie pp aan t glitteren maar volgens mij past die niet eens op 1 bladzijde :D dat zou toch wel een unicum zijn denk ik hahah!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hebben we zoveel gekletst en is e rzoveel gebeurt??? hihihi

16. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi,

@ Gieg: uitgangsecho goed en serieuze gyn.....fijn hoor!

@ Cin; ik heb geen verstand van de meeste dingen die bij de mmm horen, maar ik vraag me serieus af of ze op de dag af kunnen zien of je ei is geweest. Ieder lichaam werkt tenslotte weer anders.
    Jammer dat je een ronde hebt gemist, maar gelukkig wel een leuke vakantie gehad.

@ Nai; geen suiker...mooi zo. Maar mag ik je een tipje meegeven? Laat ze je aub niet overtijd laten lopen als je beebje nu al zo groot is! Als moeder van een 10 ponder spreek ik uit ervaring!

@ Kling; welkom thuis! Fijn dat je goede eitjes had, wel heel jammer dat zaadjes wat minder waren. We wachten weer in spanning af....duimpjes draaien weer voor je.

Verder ben ik het even kwijt...sorry!

Kleine meisje heeft al naar me gelachen....zooo lief (of had ik dat al verteld :p)
    Ze is op het moment verder behoorlijk huilerig, slaapt alleen in als ze tegen me aanhangt en huilt als ze wakker is in bed of box de hele boel bij elkaar. Is al 2/3 dagen zo......is dit misschien een sprongetje?
    Vind het wel lekker hoor, hele dag kind op schoot, maar er komt verder weinig uit mijn handen :D.
    Beebje van zus wordt volgende week vrijdag gehaald (ze is dan 37 weken en 2 dagen). Mannetje is klein (5 pond) en het ziet ernaar uit dat door de predn. het niet veel meer zal worden, dus dan groeit hij buiten de buik beter. Wel heeel spannend allemaal.

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    ja er is best veel gekletst!
    ik ben nog maar bij 4 aug! en ik heb al een hele pagina waar niemand op zit te wachten hahah! :D
    behalve ikzelf dan, ik vindut leuk om te schrijven ;)

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Klingel SEO! :p

@Pippa: Ik kan er in ieder geval nergens iets over terugvinden, maar het klopt wel met wat ik zelf dacht. En waarom zou ze zoiets zeggen als het niet zo is? Zou ik heel erg vinden en ik ga het ook zeker navragen bij m'n gyn volgende maand.

19. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @pippa ze houden mij goed in de gaten. volgende week weer terug komen. Ik denk dat het zo nu elke week gaat.. En ze nemen het heel serieus dat het een groot kind wordt.

20. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    @klingel moeten we alvast drie pagina's reserveren voor je reactie :D

Deel Deze Pagina