En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    heb ik sinds gisteren en ze vindt het heerlijk!

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De kans op een tweeling is dus eigenlijk minimaal :)

Ik ben denk ik toch een beetje aangestoken met het Klingel-virus (illegaal eitjes kweken) waar ik zelf ook al eerder aan heb gedacht zoals je weet ;)

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    ooops heb ik je aangestoken??
    :D

heheh!

ach, je moet uiteraard binnen aanvaardbare risicos blijven.. zo vonden wij het risico om IUI te doen met 4 eitjes zelfs aanvaardbaar: de kans op een 3ling is dan 0.8, een 4ling 0,16.

maarja, de kans dat ik nu nog steeds niet zwanger ben was ook ongeveer net zo groot als, eh, een 2ling (4%)
    MOK

missch kan je bespreken dat je gaarne een extra ei wilt kweken, wegens meer kans?

4. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Klingel, waarom is jullie kans nu statistisch gezien minder? Dat gaat er bij mij even niet in. Leg uit!

En nee, nog niet gewend aan het zwanger zijn. Durf niet te genieten en ik vind het doodeng. Zo lang bezig geweest naar dit moment en nu niet durven genieten....Bang dat het mis gaat.
    Leef toe naar de 1e echo op 1 september om half negen. Als ik dan een kloppend hartje zie durf ik misschien te genieten.

5. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Jeej, eerste reactie met nieuwe mobiel vanuit de achteruin, met een kleine Milan in de draagdoek :)
    @kling: wat een MEGA reactie! Over ziek melden, zie mmm met uitleg :) Borstschild is het stuk van een kolf wat je tegen je tiet aan houdt als je gaat kolven. Dat moet de goede maat zijn zodat het goed tegen je borst aan zit, en je tepel niet beschadigd. Ennuh, welcome back!

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ja Klingel, leg uit!

@Miranke: En 1 september lijkt nog een eeuwigheid weg zeker? Wat zegt je mannetje ervan? Vindt hij het ook zo eng?

@Pippa: Dat mag ik niet hopen nee, dat ze me voorliegen. Maar ik heb wel gekkere verhalen gehoord dus ik vertrouw het gewoon niet 100% :).
    We hebben het in de vakantie uitgebreid gehad over een ander ziekenhuis (Leuven bijvoorbeeld), maar ik denk dat ik overal hetzelfde gevoel zal hebben, en tot nu toe gaat het hier eigenlijk best goed.

*ego*
    Ik ben in de vakantie nog gebeld door m'n werk. Op de een of andere manier hebben ze het voor elkaar gekregen toestemming te krijgen om me een vast contract te bieden. Maandag teken ik al :D

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @nrg: ja, lekker in tuin met nieuwe beeb en nieuwe gsm! :) ik zal nog kijken op mmmmmm!
    @cin: wat super!!! :) gefeliiii!!!!! :)
    dan heb je t goed gedaan, want die ene plattegrondcollega moest er uit, en jij mag erin! :) smak!
    @cin: ja, zal ik t jou ook even uitleggen? :D
    @miranke: eng he, brrrrr ik kan me voorstellen dat je t, een week na nod, nog steeds amper gelooft!
    maar als je al kwaaltjes hebt, is dat misschien wel zo handig, even om t echt te gaan geloven! wat zegt mirankeman er verder van trouwens?
    ik vind t helemaal super, vooral omdat je net de mmm inging. denk dat de HSG ook goed heeft geholpen? :)

@uitleg over opmerking gevoel/verstand statistieken: slogisch:

-90% van de stellen is binnen 2 jaar zwanger.
    -van de overige 10% wordt 6a7% alsnog zwanger, soms pas na jaren;
    -3a4% van de stellen blijft ongewenst kinderloos, of krijgt dus een kind minder dan ze hadden gewild.
    (hierbij geldt dat vrouwen boven de 30 jaar, eerder bij die laatste 3a4 horen dan vrouwen onder de 30jaar)

dan wat milk zegt, en ik bevestig: hoe meer mensen er van dat kleine percentage (het percentage toch nog zwanger in 2 jaar) toch nog zwanger zomaar worden, hoe groter de kans dat je zelf bij die vreselijke 3a4% gaat horen.

moet wel worden bijgezegd dat:

-19 rondes nog binnen de 2 jaar is! kortom: babyboom komende 5 maanden!!!!!!

-ALLE BUSBABES GEWOON KEIHARD ZWANGERRRRRRRRRRRRRR WORDEN!

SO!
    :D

enne, dit is dus 1 kantje van het verhaal, ik weet niet meer wie de vraag stelde. (tisch?)
    andere kant is tegelijkertijd,sowieso, heel blij en ook weer hoopgevend, ook omdat elke maand nog wel een beeb op roze gaat steeds!!!! :)

kletskus vanaf terras!

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @cin: jij bent ook lekker aan t tempen trouwens! ;)

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ja goed hè! :p Heb denk ik twee keer getempt in de vakantie maar ik heb geen idee meer op welke dag. Ik begin maandag wel weer. Misschien...
    Jij doet het wel netjes? Nou nog die nesteldip :D

En plattegrondcollega was niet de enige die ontslagen is, dus ik was écht stomverbaasd. Ik had verwacht nog een tijdje via het uitzendbureau te moeten werken.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Cin, wat fijn dat je maandag al vast contract mag tekenen! gefeliciteerd!
    Kling, wat een megareactie. Leuk!
    Ik duim echt weer super hard voor je en hoop zo dat jij snel ook op roze mag!
    Je bent een lieverd!
    Ervaring met kleine meisje was zeker erg schrikken en absoluut niet fijn. Gelukkig nu weer een vrolijk meisje in huis, waardoor het bijna niet gebeurt lijkt! dat is erg fijn, kindjes zijn erg veerkrachtig!

Nu even thee'tje drinken bij mannetje in de tuin. Doei!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    #71211 MilkHd, 8 aug 2009
    Laatst bewerkt: 8 aug 2009
    Haha, helemaal met je eens op vele opmerkingen in je mega-rea, kling!
    Wat die statistiek betreft: je kans wordt natuurlijk niet minder als je iemand kent die niet bij die laatste 3-4% hoort, laat staan dat je kans groter wordt dat je bij die 3-4% gaat horen. Maar toch voelt het wel zo en dat is het vooral wat ik (en kling?) bedoel. Hoe dan ook is de kans maar 3-4% dat iemand hier ongewild kinderloos blijft, die kans geldt voor iedereen op dit forum!

(HET voorbeeld van mijn statistiekdocent: als de kans 1 op 1000 is dat er een bom aan boord van je vliegtuig is, wordt die kans dat niet kleiner als je zelf een bom meeneemt (althans, de kans op een tweede bom dan ;)))

12. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Pip, ha ha, heb er vanochtend 1 gekocht :)
    @ Klingeltje, we waren je gewoon kwijt, maar klinkt als een fijne vakantie, dicht bij mij in de buurt :)
    En als antwoord op je vraag, ja ik ben gelukkig.
    Nog flink wat hormoontjes in lichaam die alles zo nu en dan nog even inde wat schoppen, maar ondanks dat echt gelukkig.
    *zucht* (brok in keel) ik wens dat jou en de andere meiden ook zo graag toe.

13. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik ga morgen verder met bijlezen

slaap lekker iedereen

14. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De eerste prik is weer (volgens recept) gezet :)
    Ik had verwacht dat het weer even onhandig zou gaan omdat ik een maand niet had gespoten, maar het viel reuze mee!

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fijn Gieg dat het zetten mee viel. Op naar een goede IUI en je zwangerschap! Ik hoop het echt zo voor je!
    Het eerste stapje is in ieder geval weer gezet!

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Gieg: goed zo meis! prikken is net als fietsen dat verleer jij blijkbaar niet ;) en nu zwanger he! ;)
    Kling/Cin: jep ben er weer ;)
    Kling: lekker vakantie gehad!...ga duimen voor je dat je op roze mag meid...eigenlijk zou ik nu iedereen ondertussen wel op roze willen hebben.....ik ga heeeeel hard duimen voor iedereen!
    Miranke: oowww wat kan ik me goed voorstellen dat je nog niet te hard kan juigen en je zou willen dat die echo liever vandaag nog is dan morgen zodat je kan zien dat het echt echt waar is...nog een paar weekies meis en dan zie jij je kleine schattebout met een kloppend hartje in je buikkie ;)

de rest! ik zeg maar ff HOOIIII! want ben het alweer kwijt :D
    tja ik heb zeker nog beetje last van ontzwangerschaps dementie :D

17. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    #71217 Giegel, 8 aug 2009
    Ik hoop echt dat het deze keer lukt!
    Als het goed is heb ik op mijn verjaardag of de dag erna de IUI :D

We zijn vanavond naar een Ballonfiesta geweest waar 22 luchtballonnen de lucht in gingen. Het leek ons erg leuk voor de kinderen om van dichtbij te bekijken, ook al zou het er erg druk zijn. Het was erg mooi om te zien en de meiden waren onder de indruk. Maar toen (volgens mij) de tweede de lucht in ging, verliep het niet helemaal vlekkeloos:
    YouTube - Groningen luchtballon show crash

Wij stonden aan de andere kant en konden niet helemaal zien wat er gebeurde (gelukkig). Maar op deze beelden kan je zien dat de ballon echt het publiek inging. Het dranghek wat ervoor stond hebben we wel gezien en was ook flink verbogen.
    Morgen zijn er vast wel meer beelden van te zien.
    Het staat sowieso in de regionale krant

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    #71218 pixie, 8 aug 2009
    leuk je gigareactie!!!!

19. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jeetje zeg gieg: wat een geluk dat jullie daar niet stonden zeg...hopelijk zijn er geen gewonden gevallen.
    zou wel leuk cadeautje zijn als je op je verjaardag je IUI krijgt en dan ook nog posi test daarna ;)

20. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    In het krantartikel wat ik net nog vond stond dat er é;en persoon met een hoofdwond naar het ziekenhuis was gebracht en iemand had kapotte handen ofzo. Zullen hier en daar wel schaafplekken zijn bij mensen die zijn weggedoken.

Het terrein was gewoon te klein en in voorgaande jaren werd de fiesta ook ergens anders gehouden. Ik denk dat hierover flink gepraat gaat worden bij de gemeente.

Deel Deze Pagina