shocking gieg... en toen waren er nog maar 21. wie neemt mijn pinpas in voor ik ook net als sommige andere mama's me suf ga kopen aan draagdoeken? o wacht, mannetje wilt hem al doorknippen over dat niet meer over alles kunnen meebeppen... dt heb ik al maanden.. ik kan niet meepraten over de medische molen, want daar zit ik niet in, ik kan niet meepraten over BV want dat geef ik niet, NOD's etc die heb ik wel, maar geregeld door de pil, nachten wakker met huilbeebjes dat heb ik ook niet ( als ze huilt is 1 kick naar rechts voldoende om door te kunnen slapen dankzij mannetje) en eigenlijk zijn dit de zaken waar over het meest gesproken wordt.. dus wauwel ik maar af en toe over rottige puistige pubers, of die van mij of die van de buren, lachjes van beebje, lichamelijke kwaaltjes etc... als er op gereageerd word leuk, word er niet op gereageerd prik ik weer een naald in mijn busmeidenvoodoopopje het is gewoon zo dat we allemaal met zelfde wens zijn gestart.. en ookal zou iedereen dit jaar zwanger worden, dan nog zal er altijd een bepaalde "kloof" blijven.. omdat je kleine beebjes van nu dan alweer groter zijn, en daar kunnen de dan zwangere meisjes nog niet over mee praten.. dat is nu eenmaal zo. Maar het blijft de bus.. de laatste tijd wat meer traantjes dan lachjes lijkt wel... maar voor iedereen is er nog steeds een luisterend oor.. ( al dan niet oostindisch doof ) Dat mensen nu gemengde gevoelens hebben met meeten... dat kan ik me heel goed voorstellen.. nog een reden te meer om niet te gaan. Ach.. het is juist de charme van de bus.. dat we samen zijn gestart, en in 1 jaar tijd allemaal ergens anders in het leven staan.. en toch nog samen zijn...
daar zal idd het laatste woord nog niet over gesproken zijn...gelukkig lijken de verwondingen mee te vallen als ik het zo lees...sjonge zeg ut zal je gebeuren....je schrikt je een ongeluk volgens mij. ik ga weer afsluiten voor vandaag...kleine meisje laatste voeding geven en dan lekker slapen weltrusten alvast voor strakkies! doeggies
nog ff snel een vraagje ( ja solly zou al weg zijn) ik wil de kruidvat baby en mama doos nogmaals aanvragen ( heb al keer gedaan maar niks meer gehoord) maar dat kun je alleen aanvragen als je nog zwanger ben...het gaat mij in die doos maar om 1 ding eigenlijk en das de friso bewaardoos...die zijn erg prettig in gebruik en aangezien ons dametje twee verschillende voedingen krijg is een tweede doos wel erg handy....maar goed...je moet dus nog zwanger zijn....zou ik ff kunnen sjoemelen met de datum?....umm nee natuurlijk niet domme doos....als je die doos op gaat halen dan hebbie geen buikkie meer ( nou jaaa LOL)...goh geloof dat ik zelf het antwoord op me vraag al gegeven heb hahahahaha na dat was ut eigenlijk... toedels! Xx
Heb je al op marktplaats gekeken Debs? Daar staan er wel wat op aangeboden em misschien ook wel gratis als je in de buurt woont bij een aanbieder
@pip en smally... welke doeken hebben jullie @lim ja ik ken het gevoel.. hier ook ik wens dat ik wel geld had voor die dingen !! ik zou elk kleur van de regenboog kopen wat jij zegt klopt helemaal.. ik wens dat ik meer over de mmm kon meekleppen maar ik zit er niet in en snap de helft niet dus is moeilijk. leef natuurlijk mee maar meekleppen is moeilijk. zo gaa de gesprekken inderdaad anders dan hoe we zijn begonnen.. iedereen had het over eisprong, tempen, ongi, klachtjes, wachten, hoop, enz... en een jaar later zijn er babies, moe mama's, zwangere en mmm'ers en ondersteners! @cin gefeli met je vaste contract. kwam dat als verrassing. klinkt wel zo. waarom dacht je dat het niet zou worden? door recessie? @debs kan je geen 'gevraagd' plaatsen hier op forum? lijkt mij makkelijker! nou eva ligt UITEINDELIJK te slapen dus ik ga maar ook! is een vrij zware dag geweest voor ons. hoop echt dat dit sprongetje snel over gaat zodat we weer ons ritme kunnen vinden. ik zou niet moeten aan denken om maandag al te gaan beginnen werken (eindigd verlof.. ben dankbaar voor vakantie nog) truste
trusten pix voor debs: Marktplaats.nl > Voedings container van Friso - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Marktplaats.nl > Bewaarbus Friso babyvoeding - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren Marktplaats.nl > FRISO melkpoeder bewaardoos - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren wat triest eigenlijk dat mensen er nog geld voor vragen ook.. heb bedragen voorbij zien komen van 10 euro voor 1 zon pot bij friso bestel je hem.. gloednieuw voor 2,95 incl verzendkosten http://www.friso.nl/612/vragen-bestellen/online-artikelen-bestellen/bestellen-die-bewaarbus.html#subMenu
So ben ik weer. 't was een lui dagje. @Gabbel: is je hoofdpijn eindelijk over meis? enne thnks @lim: gek mens hahaha wat braak! . Hoes met je poezelige schouders? helemaal aan het vervellen zeker. @kling: mmm toch weer matig kwakje? Hoe komt dat zo dan? Zou het helpen als klingman aan de zwangerschapstabletten gaat of doet hij dat echt niet? @debs: minder dat je paps weer een de chemo moet. Maar als het helpt dan is het goed toch? Volgende vakantie moet hij er nog gewoon bij zijn! @pip: jij ook samen zwanger geweest met zus? Leuk he! @kling: ik voel me goed hoor. Moet alleen mijn energie leren spreiden. Kwil soms teveel doen . maar da's alleen maar posi toch? Tischman werd ineens shopaholic ja. Moet hem op een gegeven moment stoppen; tis wel even genoeg geweest schat. Vandaag heeft hij alle echo foto's meegenomen naar werk om te laten zien hahahaha ik ga stuk. Wel vertederend. En het wordt geen exotische naam gewoon neutraal (was gewoon een beetje extra spice in namentopic op MMM). Kweet niet hoe beeb eruit komt te zien. Da's nog een verassing. (mix max snap je?) Het kan nog alle kanten op. @Cin: GEFELICITEERD! Je bent goed meid! @Miranke: het genieten gaat komen. I know it! Nu mogen de dagen even voorbij vliegen tot de eerste echo. @me: ik ga ff beautybehandeling doen want ik word gek van die pukkels. HELLPPP! slaap lekker iedereen.
Morgen meisjes; @ Kling; meid wat een gigareactie...errug leuk! @ Lim; ieuw, verbrande schouders...hoest nu? @ Debs; hier ook uitgestelde vakantie (gaan in herfstvakantie naar Texel). Lekker toch...hebben we wat om naar uit te kijken! @ Alice; fijn dat het goed gaat met jullie. Rust maar lekker uit meis, dat heb je wel verdiend! @ Kling; wat fijn dat Klingman nu ook alles van dichtbij heeft meegemaakt. Lijkt me goed voor het "we-doen-het-samen-gevoel". Erg leuk/lief dat hij zo in de weer was met nichtjes en neefje! @ Gieg en Kling; illegaal eitjes kweken...hihi! Ben nogal visueel ingesteld en zie enorme kassen voor me met allemaal eierdoosje vol met eieren! @ Miranke; ik kan me zo goed voorstellen dat je nog niet echt een gat in de lucht springt. Zo lang bezig geweest....ja dan word je wel voorzichtig. Wel vertrouwen hebben in je eigen lijfje hoor, maar je zult wel blij zijn als de eerste 3 maanden voorbij zijn. Als je de echo hebt gehad en je het hartje hebt gezien, ben je waarschijnlijk al wat geruster. @ Cin; Het is toch logisch dat je zo voorzichtig bent en niet alles voor zoete koek slikt. Je bent tenslotte overgeleverd aan zo'n ziekenhuis om je allergrootste wens uit te laten komen. Je wilt dan wel dat ze voor de volle 200% voor je gaan en zeker niet met onwaarheden aankomen. Ik begrijp dat wel... Gefeliciteerd met je contract! Super zeg! @ Small; jij ook draagdoek gekocht?!? Wij worden een beetje eng samen.... @ Gieg; 1e prik gezet....lijkt me idd spannend! Maar goed, de 1e stap is weer genomen en nu op naar het best denkbare eindresultaat! Wat een toestand met die balonnen trouwens, gelukkig stonden jullie heel dichtbij. Fijn dat er geen echt ernstige gevolgen zijn. @ Pix; ik heb de tricot slen, via marktplaats gekocht. Wilde het eerst proberen, maar ze vindt het heel fijn. 's Morgens naar de 1e fles is het huilen, dus dan stop ik haar in de doek. Ik kan gewoon de tafel dekken, even stofzuigen, flessen uitkoken...heerlijk. Allemaal dingen die niet zo gemakkelijk gaan als je haar in je arm hebt. Hoop er nog heel lang plezier van te hebben . Welke doek gebruik jij? Over het niet altijd mee kunnen babbelen ben ik het helemaal met Lim eens (goed gezegd Lim! ). Ik heb bv geen verstand van de mmm, dus daar kan ik niet over meepraten. Wel meeleven en dat doe ik ook. Op alle berichtjes die geschreven worden reageren lukt me gewoon niet, maar probeer wel alles te lezen. Ik vind jullie allemaal schatten en gun jullie het allerbeste en hoop zo voor de nog niet zwangere dames dat hun grootste wens ook snel in vervulling gaat. Helaas is dat nu nog niet zo, maar het is toch fijn om hier gewoon lekker met elkaar te zijn en erover te kunnen praten.....en over huilende beebjes, eerste lachjes, zwetende familieleden, verbrande schouders en ga zo maar door. Lang leve de bus ! Enne.....Lautje kom terug!!! Zo....en nu gaak aankleden! Dag lieve busmeisjes...tot later!
Goeiemorgen!!! Effe quality time voor de bus! Lim, ik vind dat je mooi gezegd hebt. We staan idd allemaal wel ergens anders dan een jaar terug. Enne hoest met de rode schoudertjes?? Lekker hangende velletjes al? Tisch, haai, ja je krijgt meisje he, die neemt jouw schoonheid weg Pix, gelukkig nog effe vakantie, hoe lang nog? Ik denk idd dat het wel verstandig is Bas al een beetje te laten wennen alleen te zijn met Eva. Mag jij lekker gaan koffieleuten Ow ja enne foto's van verbouwing komt straks als het allemaal klaar is. Hoe wast badderen?? Klingel, wat leuk om te zien bij Klingman ofnie?? Vink altijd zo stoer op de een of andere manier Gieg, jeetje wat schrikken met die ballonnen zeg, je kan ook geen kant op als je er staat. Ik vind het publiek ook echt veel te dichtbij staan. Debs, haai meid, fijn je weer vaker te zien hier, hoe gaat het? Small, krijg een brok van jou in mijn keel als ik zo lees dat je gelukkig bent! Leo, fijn dat je meisje weer lekker vrolijk is. Cin, woeiiiii wat goed van je werk!! Dan mag je nu zwanger worden Klingel, R.E.S.P.E.C.T. soooooooooooooow wat een mega reactie zeg. Super! Maar waar is die optimist gebleven die voor de vakantie vertelde dat ze deze ronde zwanger gaat worden???? Rij anders effe terug en haal 'r effe op Enne rustig aan doen, nou ja en nee, Hihi Nu is vakantie voorbij dus nu ga ik weer rustig aan doen. Nrg, lekker in tuin met nieuwe telefoon internetten?? Wauww handy. Hoe is het eigenlijk met jou en Milan en NRG man??? Is hij al beetje gewend? MIranke, jaaaa kan ook wel voorstellen dat je het nog niet kan geloven hoor, maar beetje bij beetje komt het wel. Hoop op superecho! Nog effe geduld, hihi alweer geduld hebben, het is toch ook altijd maar weer geduld hebben he, wie heeft dat uitgevonden??? Alice, doe maar lekker rustig aan hoor, komt vanzelf wel weer. Nai, hmm nee snap het ook niet, maar wel goed dat ze je in de gaten houden, heb je je nu beetje ingesteld op zh bevalling?? Enne hoest met huizenjacht? Enne hier ook zon lange vent. Bij 20 wk echo hadden ze ook al gezien dat beeb lange benen heeft. Hihi Gister voor het eerst ons bubbelbad illegaal uitgeprobeerd, hihi, badkamer is nog niet klaar maar bad staat er al wel in dus konden het niet laten om badje uit te testen, Heeeeeeeeeeerlijk. Vakantie zit erop hier dus maandag weer aan het werk, blghh vind er niks aan. Erg he, want ik hoef maar 2 weekjes. Schoonmoeder komt komende week nog om babykamer af te schilderen en schoonvader komt dan laminaat leggen dus dan kunnen we de meubeltjes in elkaar zetten. Lijkt me ook wel weer relaxed idee, dat die grotendeels af is. Moet nog wel wat accesoires en zo halen maar daar heb ik straks wel weer wat meer tijd voor. Knufffff voor iedereen.
Goeiemorgen meiden! @Lim: Mooi gezegd weer! (snif) Het wordt gewoon moeilijker. Toen we begonnen te schrijven hier was iedereen bezig met NOD en eieren zoeken en nu ligt het allemaal wat verder uit elkaar. Ik blijf het bijzonder vinden dat de bus nogsteeds bestaat. Zo'n grote groep meiden op een forum zonder dat er elke week knallende ruzie is: dat vind je volgens mij niet vaak. @Pix: Ik had het niet verwacht vanwege de crisis inderdaad. Sinds ik ben begonnen zijn er al zeker 3 mensen ontslagen, en dat is alleen op ons kantoor. Bovendien gaan we fuseren en is het onduidelijk hoe de nieuwe structuur eruit gaat zien. Ik had dus verwacht dat ik mocht blijven, maar dan op uitzendbasis. Niet dus @Tisch: Wat leuk dat Tischman zo enthousiast is! En vertel eens, wat heeft hij allemaal al gekocht? (Oorbellen, jurkjes?) @draagdoek: Lijkt me heeeeerlijk. Maar misschien een beetje warm voor in de zomer? Of valt dat mee?
Goeiemorgen! ren ff snel voorbij om Thanks voor de link tegen lims te zeggen bestel hem idd wel gewoon bij de Friso zelf...die 2.95 is een koopje vergeleken bij moeilijk doen bij de kruidvat nou ik ga van het mooie weer genieten..misschien nog ffies tot vanavond!! liefs!!
Goedemorgen, ik ga ook weer eens kijken wat er allemaal gezegd is de laatste tijd. En over kwartiertje even stil, want dan komt milkman op de radio, haha.
@Debs: misschien is het de moeite waard om de Kruidvat te bellen en het verhaal uit te leggen? Als ze een beetje klantvriendelijk willen zijn regelen ze het alsnog voor je @Milk: Milkman radio? Hoe wat waar?!
haai milkje!!!! wat wat milkman op radio? waar waar ik horen!!! enne, ik heb nog een vraag wegens ons statistiek-onderwerpje! ben je er klaar voor op de vroege zondagmorg??
komt ie interessant wat je zei over 1 bom aan boord; ik als vliegangst-klingel heb staan nadenken onder de douche over de stelling! maareh, het is en blijft toch zo, dat als de kans 1 op 1000 is, en er IS al een bom aan boord, dat de kans dat er 2 bommen aan boord zijn dan dus 1 op de 1000 van de 1 op de 1000 is? enne, als er van 100 mensen 3 niet zwanger worden, dan worden het er van zeg 33 dus 1 persoon... en hoe meer mensen van die 33 al (wel) zwanger zijn, hoe groter de kans toch dat je bij die 3%, dus die ene, gaat horen? lekker onderwerp hahahah maar ik ben gewoon geinteresseerd omdat ik wiskunde en met name kansberekenen leuk vind! trouwens, waarom komt milkman op radio, dr milk?