goede middag (alweer) zo.. hey... Eva werd wakker om 5.00 en heb ik met speentje weer kunnen uitstellen tot... 7.00 !!!! WOW.. dat is echt het langste tot nu toe dat ze zonder voeding gaat. 23.30-7.00. dat is 'doorslapen'hihi.. daarna weer in bed gelegd en heeft ze tot 9.00 geslapen. Ik heb alleen moeite om weer in slaap te komen na wakker zijn. het duur me altijd wel half uur tot een uur.. soms wel langer ... bijv toen ik haar de speentje gaf, sliep ik pas weer na 6.00 dus tot 7.00 was het onder een uur erbij slapen en hetzelfde verhaal daarna. @ pippa ik heb een hoppediz van mijn schoonzus geleent. die wil het wel terug hebben dus ga wel zelf eentje bestellen. het is een gewoven doek. maar er is een wat dunner 'das leichte' maar ja als het al begint koeler te worden en we de zomer sfgelopen kunnen noemen dan bestel ik dan de normale want ik zal eva in herfst en winter ook dragen! @cin dan doe jij het wel erg goed op je werk hihi goed zo! wb de doek. is warm op warme dagen. dan zou ik het ook niet doen want eva krijgt het ook erg benauwd dan al zou ze er niet over piepen.. maar op een dag zoals vandaag is het prima te doen. huishouden gaat namelijk ook zonder zweten. ze ligt dan wel alleen in haar rompertje in de doek. @debs ik was van plan al 4 keer op jou te reageren maar bleef het vergeten : wat naar van je vader weer
@limme: zo ist maar net. we zitten nog wel in t zelfde huis maar allemaal op andere verdiepingen/kamers. meeleven kan altijd, meemaken is niet altijd aan de orde.. @debs: leuk dat je er weer bent!!!!!! @brunch: ja gaak serveren!!
Komt ie dan: de kans is 1:1000 dat er een bom aan boord is. Als je zelf een bom meeneemt, is die kans voor jou 1, maar voor ieder ander nog steeds 1:1000. De kans dat er een tweede bom aanwezig is, is voor jou nog steeds 1:1000. Als de kans 1:33 is dat je niet zw wordt, en je kent er 32, dan nog blijft de kans voor jou 1:33, en niet 1. Dat is omdat die 1:33 niet per se gebaseerd is op de 33 mensen die jij kent Zo goed uitgelegd? (PS Vind statistiek vreselijk, haha, maar zo wel weer heel interessant). Milkman gaat praten over: jong en politiek: waarom? en waarom hij? en waarom weinig andere jongeren? etc. Maar hij is beetje zenuwachtig, maar komt wel steeds losser, haha.
goeiemiddag vandaag eens lekker uitgeslapen tot bijna 11 uur.. heerlijk beebje had flesje gehad, schone luier en de benedenverdieping was al lekker gesopt en stoft en gezogen door mannetje.. hoezo verwennerij? debs: wat balen dat je pa weer aan de chemo moet.. hopen dat die er weer net zo fluitend doorkomt als de vorige keer. kansberekeningen klingel... ben er dol op... en de kansen liggen gunstig voor jou... waarom? nou.. aantal NODDers is weer toegenomen in de bus.... dus nemen jouw kansen weer toe om preggy te worden.. isse simpel over die draagdoeken.. had ik ze 14 jaar eerder maar ontdekt.. ipv die achterlijke draagzakjes.. het knopen van de doeken gaat steeds makkelijker.. ben nu binnen 20 seconden startklaar.. uitklappen van kinderwagen kost net zoveel tijd. Doek wat hier ligt is helaas nu veel te warm.. dikke tricot... maar er is een cool wrap onderweg.. die is te gebruiken in alle seizoenen. Verder ben ik aan het loeren op ebay... daar worden ze met de bosjes aangeboden.. fractie van prijs... kijk je nl naar de prijzen voor 2e hands doeken op het forum van draagdoeken, dan zijn ze daar vaak bijna net zo duur als nieuw in winkel. en ik verdom het om 95 euro te betalen voor een doek die al jaar gedragen is als ik hem nieuw voor 105 kan kopen.. wel fijn als je ze goedkoop op ebay kan kopen dan.. goeie investering dan om ze later voor meer te verkopen op dat forum hehehe.. maar ik vind ze echt schrikbarend duur.. als ik dan zie dat er mensen zijn met een stapel van 30 doeken... dat is 3000 euro.... vind ik beetje veel van het goede... wat ik ook niet snap is dat ze van die 30 doeken bv dan 10 roze hebben.. dan ben je denk ik gewoon koopverslaafd leuk als je ze wilt verzamelen, maar dan van elke kleur 1 of zo.. maar ja, wie ben ik...
Zo, interview is klaar, milkman is de 'coming man', hihi. Heerlijk gefietst, hier in de buurt, dus niet in Leusden (echt, ik stond op het punt langs te komen en toen kwamen ze hierheen, maar ik kom echt snel langs hoor!). Beetje verbrand weer zelfs, al was ik al beetje bruinig.
Hij heeft het leuk gedaan Milk, idd later iets relaxter maar vond hem niet zenuwachtig overkomen hoor. Lims lekker zeg zo uitslapen! Debs, ja dat was ik ook vergeten, balen dat je vader weer aan de chemo moet. Hoe voelt ie zich verder? Pix, wat goed van Eva! Klinge, brunch?? Lekka!
@milk klinkt spannend.. ja geef maar een gil hoor als je langs wil komen @lim heerlijk dat je heb mogen uitslapen goed wat jij zeg over NOD'ers .. ik ben er ook weer een.. haha maar niet omdat ik zwnger ben maar door uitblijven niet doorbrekend, maar wel licht aanwezig ongi @milk maar dus.. dat wil ook zeggen dat uit de bus van (hoeveel zijn wij nou weer) x aantal.. (zeg nou 30) en de kans is 1:30 dat wil ook niet zeggen dat dat 30 niet ook de 1:30 hebt maar dat dat 30 niet binnen de bus zit maar dat iedereen dat 1 is of niet?? hihih... alle 29 andere voor ieders kans berekening valt dan buiten de bus of suck ik met kansberekeningen?
@milkman: jammer dat ik t niet kon horen wegens stomme mac apple die de stream niet pakte! hij is toch actief voor groenlinks? goed seg! @milk: ahha, ik had er net met klingman ook een puzzelgesprek over. het is idd zoals jij zegt, en ook: de 30 mensen (de bus) is een te kleine groep om de statistieken op los te laten. los daarvan gaan wij lekker fashionably late op ROZE gewoon! trouwens, wat ik vroeg, heb jij behoefte aan eerder een date met de gyn? @limme: hehehe, idd, er komen weer nodders bij, het moet niet gekker worden! neem alleen aan dat die nog wel effe wachten met weer op eieren jagen! @pix: gek zeker, nu weer ongi? enne, doe je voorbehoedsmiddel of nog geen zin in sexy time? @bow: bubbelbabe! @bow: je hebt gelijk, ik was t even vergeten dat ik deze ronde zwanger word, dus BEN! *smst POSI-MODE ON* @draagdoek: minimonkey is toch ook een draagdoek? @tuin: lekker nu, eindelijk niet meer zo giga-heet. ook lekker om straks hard te lopen!
nee dat is het zojuist. ik voel alsof ik ongi moet worden en er is bruinverlies maar er breekt niks door.. ik doe nog niet mee aan sexytime.. zin... begint.. maar het is meer.. te bang en te moe maar we praten er wel over ..het komt nog wel. minimonkey is meer een buidelzak/hangmat.. ik zou er niet te snel voor grijpen met min fibro. als ik het zie denk ik al aan het getrek aan de schouders en pijn in de rug! lijkt mij geen fijn ding.
heh huh ik dacht dat minimonkey zelfde principe had? hmm, ik kan helemaal niet tegen getrek aan rug en met name linkerschouder wegens litteken en pijn. kan ik dan wel een draagdoek? en wat betreft sexytime, komt vanzelf weer denk ik? en bruinverlies lijkt me begin van, of poging tot, ongi?
met draagdoek klingel.. verdeel je het gewicht van beeb over je gehele bovenlijf... dus rug, beide schouders en heupen.... als ik beeb in draagdoek heb.. voel ik niet eens dat ik haar draag... terwijl ik nu al met draagzak zou rondlopen met pijnlijke nek en schouders. minimonkey draagt op 1 schouder.. het is eigenlijk een buideltje, leuk voor als beebje net is geboren, maar na 10 keer aan de borst is het al te zwaar. enige leuke aan minimonkey vind ik het hangmatdeel in box. pfff, kan nog steeds geen BH aan met mijn verbranding.. au lekker laten bungelen dus my girls... moet alleen erop letten dat ik er niet over struikel
pffff, moet nog 13 pag bij lezen, weet niet of dat gaat lukken vandaag. Kleine Lonneke zit echt in sprongetje @ Pip en Pix, Heb de tricot slen, welke kleur heb jij Pip? ik heb rode @ Bowen, *smak* ja ben gewoon gelukkig, dit is wat ik wou, lieve man en 2 lieve kindjes. Wist vroeger nooit wat ik wou worden, maar wel dat ik ini eder geval mama van 2 wou zijn, en dat ben ik nu.... En dat gelukgevoel gun ik iedereen, is soms overweldigend. Stiekem al je bubbelbad uitgeprobeerd, heeeeeeerlijk @ Cin, gefeli met contract, ben je toch beter dan de andere die helaas geen baan meer hebben. @ Milky, heeeh milkman op radio @ Debs, dikke knuf
aha limme! ik ga eens kijken naar afbeeldingen; over 2 schouders klinkt goed. zag trouwens in dat hotel waar we waren bij de kinderspeelkamer een leander staan, zon gaaf wiegje is dat! http://forum.zappybaby.be/download/file.php?id=14377
is idd een leuk wiegje.. op draagdoek.nl zie je veel afbeeldingen staan.. dat is met een tricot doek... ze zeggen wel dat je die kan gebruiken tot 18 kilo, maar die zijn rekbaar dus lijkt me dat die gaan doorhangen ik heb nu dus ook een geweven doek besteld.. http://www.lilababy.nl/files/imagecache/product/files/chocolate.jpg deze, is tenminste een kleur die papa ook wilt dragen
ja, dat vonden wij dus ook.... veel doeken zijn in felle kleuren ( heb dan ook een knaloranje liggen).. maar zie papa niet met een felle roze.. of 1 met allemaal knalkleurtjes rondhuppelen..