lieve busladies, Al vanaf het begin van de bus lees ik het form en volg-zij het op enige afstand- alle perikelen...ik vind het heel bijzonder om al zo'n tijd alle ontwikkelingen te zien. ik was ook lid van mmm maar heb mij uit laten schrijven toen enige tijd geleden grote schoonmaak plaatsvond...toch zou ik het heel leuk vinden om af en toe ook mee te kletsen maar een paar pogingen van mijy
om er tussen te komen zijn niet gelukt...is de groep te close om nog 'mee te doen'? Hoop van niet! Hopelijl tot klets, Liefs spiffy
hi spiffy.. hoop dat alles goed gaat met jou en je dochter.. op antwoord op je vraag.. ja eigenlijk wel
hmhm jammer pix....voor mij zijn jullie nl. Niet onbekend...volg alles, alle geboortes, problemen, de nnnz'ers etc....maar dan blijf ik gewoon op afstand meeleven als actieve deelname niet meer kan... Liefs spiffy Ps. Met kleine meisje alles heerlijk, zit sinds 2 weken helemaal op fles en slaapt sindsdien bijna het klokje rond!
pff spiffy... kijk eens naar die knipoog van pix je mag gewoon meebabbelen hoor.. voor al onze echte intieme zaken hebben we mmm en dat is idd wel een erg besloten clubje wat we graag willen houden zo.
Welkom terug Spiffy Hier liet ik net de gele emmer met naaldjes uit mijn handen vallen grrrrrrrrrrr. Ik hoop dat ik alles heb teruggevonden. Siem gefeliciteerd met je verjaardag! Bekijk bijlage 8731 Juud gefeliciteerd met Siem z'n verjaardag!
spiffy meid.. ik maak grappie we zijn wel erg close.. maar je hoor ook wel erbij.. je klep niet mee inderdaad maar zoals je al zei je volg alles wel.. voor iemand die binnen komt vallen en niks van ons weet zou ik zeggen waarom zou je willen meebabbelen.. maar jij volg en je kan zo weer inkomen.. voor ons is het dan wel zo dat wij even weer met jou kennis moet maken hihihi.. maar das ook leuk weer toch??
nou gesellig dan! Ja surry hur, ben niet zo thuis in die smileys...kga pitten...nog 1 weekje verlof en dan weer aan de bak...ook wel weer prima...slaap lekker!
truste. ik ga voorzichtig naar bed. eva even wakker maken voor laatste voeding. heb net drama gehad tussen 20.00 en 20.30 en toen weer om 2100 en 21.30.. ze gilde de dak eraf!
trusten pix... ik wacht nog 20 min tot beebs laatste flesje.. dan slaapt ze hopelijk weer tot 6:30/7 uur door
Thanks lieve meisjes voor jullie reacties! Sorry maar trek het nog steeds niet hier weer mee te kletsen. Vooral omdat ik er niet mee bezig wil zijn, en ook omdat milk wel een beetje goed gelezen heeft. Baal er deze ronde toch wel erg van. En nee milk, er is verder geen plan, het gaat hem zo worden of niet. En weet soms ook niet meer of het ooit nog wel gaat gebeuren maar goed, we moeten het loslaten en wel zien. Zit niks anders op! Maar dikke knufel voor jullie en hoop dat het goed gaat met jullie allemaal! En als dat niet zo is een extra dikke knuf
haai, daar ben ik weer... gut de vakantie is voorbij en ik ben alweer bijna in een horeceritme heheh! was even op werk ; na mij heeft, op 1 persoon na, de rest van het MT ook ontslag genomen dus reden voor even bijkletsen.. en ondanks zeer dubbele gevoelens bevestigt dit mijn juiste besluit... hoe snik ook! anyway: @spiff: het is idd niet makkelijk om, ookal ken je ons van het begin (en eigenlijk zou ik ook kunnen zeggen, kennen wij jou..) weer helemaal mee te doen. we zijn een heel hecht clubje, en dat komt ook met name door ons eigen mmm-forum. maar dat houdt niet in dat je hier uiteraard kan lezen, meelezen en meepraten! misschien is het vooral dat meepraten, dat de band kan versterken? want alleen meelezen, dan krijg je wel een beeld van ons maar wij niet van jou zoals pix al zei... welkom dus, en als je weer een beetje into alles van ons bent, en wij into dat van jou, dan is dat hartstikke leuk! grutjes, dat je beebje alweer zo oud is, inderdaad de tijd vliegt.. ben blij dat het goed gaat met haar/jullie! en dat de FV goed gaat! @limme: zwaait naar jenna???? @milla: misschien is dit meer PBvoer maar idd, je klinkt alsof je er nog steeds, en voor mij superlogisch, last van hebt dat je niet zwanger bent. en zelfs het niet er (lees op ZP en mmm) mee bezig zijn maakt dat minder pijnlijk. misschien wel meer juist, omdat je je hoop, vrees, angst minder kan delen??? of vind je dat fijn? kan hoor, alleen daar kan ik me niets bij voorstellen. ik heb dit hele forum echt nodig, niet alleen voor meeleef en busbus, maar ook voor kennis, (anti)stress en ook de laatste tijd voor meer info en leren. maargoed, wat ik je wil zeggen is echt meer PBstyle, dus die krijg je nog.... nu vast een knuf @mij: ben blij, maar weer helemaal into de denkdenkdenk, opzich goed, maar nu is t tijd voor bed. liefs!
@klingel: mag ik niet naar jenna zwaaien? je kent jenna toch nog wel? lief meiske die ooit net als ik bij de maart 09 mama's zat.. maar ook een Mk kreeg en even afstand moest nemen van dit forum? goeiemorgen trouwens dames.. wat zijn jullie stil!!
goedemorgen iedereen!! Spiff, haiiii meis! Klingel, jeetje , hoeveel personeel hebben dan ontslag genomen? Me, nog steeds hoofdpijn :S denk dat het migrane en spanningshoofd pijn is, heb ook zoveel aan me hoofd! Morgen middag kan ik langs de huisarts! Oma mocht gister al naar huis bizar eigenlijk, een week na een nieuwe nier al naar huis.. Hahha ventje van me was weze stappen zaterdag zondag ochtend om half 7 kwam ie thuis.. Pfff , wou dat de afspraak al was met de fer.arts, heb me woordjes al klaar staan met wat ik allemaal wil zeggen! *GIL* nog 2 weken en 4 dagen dan krijgen we de sleutel al van het huisje.. Ik ga nu weer werken, fijne dag vandaag iedereen!