En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Goedemorgen!

Owh spannend, Gabbel. Zo snel al sleutel van het huisje. Al helemaal in je hoofd hoe het gaat worden?

En Klingel, dat is het nadeel van een tijdje niet meelezen. Heb je een nieuwe baan meid? Gefeliciteerd.

En de vraag hoe mannetje er over denkt...hij is helemaal blij. Hij geloofde het pas na de digitale test van Clear Blue. Toen er zwart op wit zwanger stond glunderde hij van oor tot oor. Zo mooi om te zien!!! Ik ben nu bang en hoewel hij normaal de persoon is die met beide benen op de grond staat, heeft hij er nu het volste vertrouwen in.

Gisteren schommelstoel gekocht via marktplaats. Helemaal schuren en wit maken en dan op de babykamer. Mannetje zag zichzelf al helemaal zitten zei hij. Dat maakt mij dan weer week. :)

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    spiffy, welcome back! balen zeg, verlof alweer bijna om...

milla, ships, ik had dat helemaal niet goed willen lezen, maar begrijp je wel. Dikke knuf terug!

kling, wat gebeurt er allemaal op dat werk van jou? klinkt vrij extreem. begrijp ik goed dat jij ook ontslag hebt genomen?

gabbel: grmbl, stomme hoofdpijn. wel lekker van je oma zeg, wat een bikkel!

miranke: smelt, lief van je ventje zeg! en fijn dat hij zo vol vertrouwen is, dat steunt jou vast.

3. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Milky, sexy time.. ik denk hier snel nu... heb wel al zin, nu nog tijd vinden dat beide meisjes op een oor liggen,vandaag regenjasjes kopen voor Smallman.....
    Enne had je kaartje bijna als 1e ontvangen :)

@ Tisch & Klingeltje, ikke wil ook bij Gordon eten :)

@ Tisch, gewoon zeggen dat je je bod in trekt, dat je hem voor dat geld liever nieuw koopt.

@ Pip, ha ha dat was mijn 2e keus die kleur :)

@ Milla, dikke knuf

@ Lim, mooie doek :)

@ Zuurtje, wat beter in je vel dan gister hoop ik, knuf

@ Juudje, Nog van harte gefeli met Siem, hoe was de verjaardag van Siem?

@ Spify, heeeeej :) welkom terug

4. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Heb een poging gedaan om terug te lezen vanaf donderdag. Had vrijdag helaas geen internet, dus ben effe niet geweest.

Paar reacties:
    @WOD's: grmbl grrrr, k*t en wat een oneerlijk 'spel' is dit!
    @Kling: mooi omschreven kamerbus-verhaal. Hoop zo dat de deuren dezen en volgende maand voor iedereen wagenwijd open gaan. En dat we inderdaad kunnen meeten met allemaal beebs of beebs in buiken...
    @Tricot-slen draagdoek: ik heb toch niet zo'n last van dat uitrekken hoor... Draag Femke er al vanaf begin in en ben Siem toen pas gaan dragen vanaf 6 kilo, maar is altijd goed gegaan...
    @Afbouwen: weer een BV minder. En maar één dag stuwing gehad. Ik zit nu op 7.00 en 19.00. Rest is KV.

Siem zijn verjaardag was echt super! Wat een leuk feestje en een heerlijke dag! Nu moet ik vandaag mijn hele huis door, want het is wel een bende, maar dat had ik er graag voor over. Bedankt voor de felicitaties. Foto's binnenkort op MMM.

Zojuist even 2 wendagen afgesproken voor Femke op KDV. Nog maar drie weekjes thuis...

5. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh ja, sexytime? Hier al weer volop. Tis nog wel gevoelig hoor (want: droger :)), maar daar heb je middeltjes voor.... ;)

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Pix: vond het ook wat te kort, maar wel erg gezellig vorige week. Ik heb nog fopspeen over (dental model, maar zachte bruine). Femke gebruikt liever die bolle, dus ik stuur je hem even op!

7. Milla Rose

Milla Rose Fanatiek lid

8 jul 2008
    4.084
    0
    0
    @Lim: thanks voor je roos, joe is lieffie!!

@kling: door hier niet te zijn ben ik er al niet meer veel mee bezig. Daardoor heb ik de afgelopen maanden ook weinig moeite gehad met wod's en kon ik berusten in de gedachte dat ik het toch niet zelf in de hand heb, of ik er nu wel of niet mee bezig ben. Afgelopen vrijdag lang gesprek gehad met vriendinnetje die nu bijna jaar bezig is en daar veel moeite mee had. Daardoor toch ook zelf weer over na gaan denken en toch weer beetje verdrietig nu. Maar het helpt mij dus wel om hier niet meer veel te zijn.

Daarom ga ik nu ook weer vertrekken lieve meisjes. Succes allemaal met zwanger worden, zwanger zijn, bevallen en moederen in de tussentijd! Dikke knuffel en misschien tot over een maandje.

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Dikke knuff en weet dat we aan je denken Mill!

9. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    #71389 Tischa82, 10 aug 2009
    Laatst bewerkt: 10 aug 2009
    Sorry dat ik even met de deur in huis val maar hoe duur is kinderopvang?

Kan het dat ik voor 3 dagen per week zelf 600 euro moet bijbetalen? Vind ik nogal veel!

EDIT; pffffffeeeeeww ik had het verkeerd berekend. Hihihi ik schrok echt mang. Ik moet bijna 300 euro zelf betalen.

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Wij betaalden voor 4 hele dagen ongeveer 350 euro zelf. Correctie: de ene week 3 dagen, de andere week 4 dagen.

Je moet rekenen op ongeveer 6 euro per uur. Afhankelijk van je inkomens kun je via de belasting geld terugkrijgen.

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Juud als ik het zo lees dan klopt het wel zo. Ik heb tischman aangegevend dat hij waarschijnlijk toch een dag voor zijn rekening moet nemen. Dan hoeft ze maar 2 dagen naar de opvang. Maar we zien het tegen die tijd wel. Hoeft pas in mei volgend jaar ofzo.

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    goede morgen..
    ha als ik opschiet dan haal ik het nog net voordat het middag word. :D

@klingel wat heb jij daar gestart op je werk zeg?? hihi
    @milla denk vaak aan je. *knuff*
    @juud ik vrees dat eva toch niet over aan dental te krijgen is.. zal vandaag weer proberen. maar als ze het vandaag weer niet wil dan ga ik maar bij combi blijven.zo erg kan het toch niet zijn.. naar mijn idee beter dan duimen! ;)
    @tisch al beetje gewent aan idee van meisje?
    @gaby goed zeg dat oma al uit zkh is.

13. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Maar je moet het hele bedrag toch wel eerst voorschieten?

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Small, ga jij donderdag misschien nog bij de hard draverij kijken? Ik zit te denken om misschien even te gaan :)

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @NRG: klopt, maar je kunt aangeven dat je het maandelijks terug wilt. Wij betalen dus het hele bedrag aan het KDV maar krijgen dezelfde maand het teruggavebedrag weer terug. Per saldo zijn we dus echt maar die 350 euro kwijt.

@Pix: die speen van mij is toch echt anders dan de 'Nederlandse' dental. Ik ga hem dus tóch opsturen, dan kun je hem proberen!

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    dat klopt.

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oke. misschien is dat het tussenoplossing dan om haar langzaam dan wel aan de ene hier te krijgen.. wie weet.
    is te proberen indredaad..thx

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Debs: hoest nu met je vader? Chemo nog ter behandeling van toen of weer preventief? Hoop dat hij zich snel beter voelt. Knuff!

@Kling: ik heb je hele werk-verhaal een beetje gemist/ te snel overheen gescand, maar ben nu toch wel benieuwd. Jij rebell?

19. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ga even naar dorp: boodschapjes en twee cadeautjes ruilen (dubbel gekregen...)

20. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

hoi meiden!

weer ff snel een teken van leven hier ;)

voor alle WOD-ers dikke knuff
    voor alle wachtende....SPANNEND!!!! ;)
    voor alle zwangere is het nog een beetje uit te houden met die warmte ?
    voor alle mama's wat zijn het toch schatjes he en wat groeien ze hard ppff :D

Juud: preventief..umm nee niet echt...mijn vader heeft om de drie maanden controle...drie maanden geleden was alles goed en waren de cellen niet groter geworden...nu drie maanden later is het zo groot als een chocoprins ( om de grote maar even makkelijk aan te geven)..dus moet hij weer aan de chemo om het weer te proberen in te kapselen en/of de groei tegen te gaan..tja het is zeg maar om het half jaar tot nu toe foute boel alleen tot nu toe was het plekje heel klein dus we schrokken wel van de grote nu...maar goed hij gaat er weer tegenaan en hopelijk slaat het weer aan zodat we daarna weer verder kunnen..we weten dat het een keer ophoud maar hopelijk is dat nog erg lang weg ;)

meiden geniet van het mooie weer en het leven..haal alles eruit wat er in zit..carpe diem!!

dikke knuffel lieverds!! en een kwijl kus van Emily!

nog ff een spammetje hoor van mij kleine lieverd ;)

Deel Deze Pagina