Cin gefeli met je contract !!! zuurtje ik kan je de hand weer schudden met een lange cyclus! Eieren die groeien, weten jullie nog dat ik dat een jaar geleden vertelde dat ik dat voelde, en dat jullie dat maar raar vonden God damn , ik loop alweer dik een jaar bij de gyn :S
sorry dat ik vandaag geen aandacht hier hebt maar ben druk bezig met mijn nieuwe verslaving.. draagdoeken zoeken en kopen ik heb al een gekocht en ben op ebay aan het bieden op 2..was 3 maar werd overboden (gelukkig want ik wou em toch niet uiteindelijk ) Ik heb de storchenwiege inka gekocht. die krijg ik overmorgen al... hijihii Bekijk bijlage 8844 @tisch ik wil wel met je buiten kamperen hoor. maar dan moet jij wel de meal betalen kan tischman niet op een of andere manier soort vip krijgen?? of werkt het niet zo in die industrie? hihi @klingel ik moet wel lachen om je ... straks heb je 9 maanden tijd om daarover te gaan inlezen al die baby dingen dan moet je wat tijdschriftjes kopen over kinderen lekker lezen in de tuin!! heerlijk broedende klingeling! @cin nou kleine traktatie mag wel he ze vinden je lief.. ben je ook!
hé gatsy gabbel ook al een lange cyclus ik word er helemaal gek van mannetje vroeg me al of ik kwaad was omdat ik zo kort antwoordde maar dat was niet expres en dan die afscheiding nog zoiets war ik niet goed van wordt, dit heb ik nog nooit zo lang gehad behalve tijdens mijn zwangerschappen ik verban de lange cyclussen uit de bus bij deze
mooie doek pixie ik wou dat ik mijn doek zo goed kon knopen, maar denk dat ik dan een kortere moet hebben die van mij is superlang
Zuurtje, irri he :S Ik zit vandaag op dag 17 en de 18de is pas dat gesprek en de 26ste de spuitinstructie's , dus er komen minimaal nog 17 dagen bij voordat ik ga beginnen met spuiten.. Maargoed ,wachten is tegenwoordig me hobby geworden
ik geloof dat ik wachten ook maar als mijn hobby moet nemen ik mag pas beginnen met spuiten als ik 10 kg vermagerd ben kan dus nog even duren en als ik iedere keer zo een lange cyclus ga hebben wordt nog heel plezant NOT maargoed, morgen maar eens aan mijn dieet weer beginnen en de 2 feesten (waaronder 1 bruiloft) die ik nog heb eet ik wel gewoon mee het andere feest kan ik nog zien want dat is mijn 2de 5 jaar gehuwd, die dag zouden we weg gaan, maar dat zie ik dan wel
@zuurtje helaas weten mannen ook niet altijd wat ons bezig houden en dat het ons wel sjaggie kunnen maken he welk doek heb jij en hoe lang?
*voldoet zich aan de meldplicht en peert hem weer* (erg last van ribben, zijn gekneusd van het vele/harde schoppen van beebje. Ligstand is mometeel het fijnste!)
ja goeinaaf!! @cin: heheheh, ja dat had je goed ingeschat... tuurlijk dacht ik meteen aan de lieve arme collegas die overblijven, en die dan nog meer dan nu moeten buffelen, dat is gewoon niet te doen!! anyway, JUIST dat een heel aantal nu ook toedeledokie heeft gezegd, bevestigd mijn (en jullie, en iedereens ) overtuiging dat het niet normaal werken was daar... wel heel jammer want nogmaals, supermooi bedrijf, zo dichtbij... maar ja, dat hartje van mij volgen voelt zo ontzettend goed!! @cin: hoest met joe broederij? voel je nog rare dingen? enne, wat voor condoemgesprek had jij???? @smallie: hahahah, gordon ramsey begint ook in amsterdam een restaurant. je weet wel, die 3sterrenchef op wie tisch SOPT! tisch en ik gaan in de slaapzak voor de deur liggen, maar jij mag zeker mee! geselli! doe je dan ook wel mee met het trio, dus kwartetje? @nrg: nou weet ik nog steeds niet hoe dat zit.. zoals gieg zegt, nog geen prutjes, maareh, komen die bonen dan echt in de melk, qua fart-effect???? *kijkt als een groen leekje, wat ze ook is* @zuurtje: behhhhh lange cycl.. klotig.. ik heb t al eerder gevraagd maar wat is nu het precieze plan? ik bedoel- dit schiet ook niet op zo toch? andere/meer medicijnen, ander plan? ja eerst afvallen dus? begin je toch al nu ipv na de feesten? wel goed idee misschien @pix: HA mooie doek!!!!! alleen, is dat niet warrrrrm zon lap om je heen? het lijkt me in elk geval supercosy, echt helemaal leuk! @babyspul: ik had net bij de onvolprezen hemaaa bijna een of andere NEUSPEER gekocht zegt jullie dat wat? goed he dat ik dat weet! @limme: wat ik nog wou weten, hoe doen pubergrotebroers het met kleine frummelbeeb???? @bowen: JEEEEEEJ goede echooooooooooo! bedenk me net dat ik niet zeker weet of je dat ook al hier had gegild, maar dat moet je wel doen- met details!! @amsterdam: morgen lekker naar amsterdam, eten met vriendin, dag later kijken bij zoontjebaby van goede (ex)vriend, leuk! en, indien het lukt, zie ik veronika nog! @rest: smak en kus!!
tuurlijk doe ik mee, is vast super gezellig, ha ha vind het altijd leuk zijn programma's op tv te zien, ben wel benieuwd real life & zijn voedsel
ik ook naar amsterdam voor restaurantje zitten maar meer voor het eten dan voor gordon.. warmte valt wel mee op dagje zoals vandaag.. maar zomerse dag als het al warm is dan idd zou ik het niet pakken.
Kling: Jep, komt allemaal in de melk terecht (net zoals de vitamientjes en afweerstofjes enzo). Heeft ook steeds een andere kleur, beetje groenig, of grijs of zelfs roze
pixie er was helemaal geen aanleiding om sjaggie te zijn mannetje vroeg gewoon wat we gingen eten (eten stond op vuur) klingel ik moet eerst 10kg afvallen, anders mag ik niet meer terug en is er ook geen behandelplan als ik 10kg minder weeg mag ik terug naar de fa en mag ik beginnen met menopur zodra alles is aangevraagd en goedgekeurd is (maar dat zijn maar formaliteiten) condooms: hier ook nooit meer hebben er zelfs ook nog liggen
zo terug even dochterlief leren dat ze uit de schuiven moet blijven en de bretellen van haar broer moet laten liggen
zoo, lekker kleine 2 uurtjes gewandeld, beeb in doek.. mannetje aan hand.. lekker struinen langs waterkant nu eens kieke of dat verjaardagskado van mij wat heeft opgeleverd... staatsloterij, here i come
pfff dat schiet niet op.. mij is 100000 beloofd, en krijg geld lot terug.. daar starten we de auto niet eens voor.. ben dus bang dat dit lot binnenkort ergens verdwijnt en ik het over jaar of zo weer terug vind
hahaha Lim, hier in ieder geval ook niet de Jackpot. Verder nog niet gekeken @Smallie: Doemgesprek als in: nooit meer condooms vanwege: 1. Voor altijd zonder condoom want niet zwanger. 2. Sowieso geen condoom nodig wegens matig zaad. Maar ik hou ze lekker zelf hoor, misschien zoek ik ooit nog eens een vent voor erbij *proest* @Gaby: Ik weet niet meer dat je het er over gehad hebt, maar ik geloof helemaal dat ik daar een paar maanden geleden nog niet van gehoord had, hihi @zuurtje: op zich is een lange cyclus toch geen ramp? Méér tijd om af te vallen zonder dat er een eitje verspild wordt. (Voelt natuurlijk voor jou niet zo, snap ik wel...) @nrg: ROZE melk? Als je bietjes eet bijvoorbeeld? Oh leuk! Kan niet wachten (En bah! bonen in tomatensaus) @Pix: Voor het eten zit ik liever ín het restaurant