@ Cin: Gefeliciteerd met je contract! Het is inderdaad wel mogelijk dat ik al eipijn heb, maar meestal heb ik dat wat later in de yclus. @ Pixie: Mooie draagdoek! @ Klingel: Volgens mij heb ik nooit meer een voorbehoedsmiddel nodig, dus ook geen condooms. Zwanger word ik toch niet van normale sex Neuspeer is zo'n snotverwijderaar?
ha ha, die neuspeertjes zijn handig hoor, gebruik ik als Lonneke wat ouder is, nu nog zoutoplossing @ Nrg, En? al bedacht of je naar harddraverij gaat? mag hier ook wel koppie koffie/thee komen doen oja, gister Marije.... had stukje appel in der neus gedaan gekke meid. Eerst kon ik niets vinden, en paar keer vragen, ja, ze had echt appel in der neus gedaan, even met goed zonlicht gekeken, jahoor, stukje appel, na een stuk of 6 x snuiten kwam die er gelukig uit.
leuke stunt van marije... wat doen kindjes soms toch gekke dingen he! Ik heb besloten vandaag een dagje vrij te nemen, kom dus pas net mijn bed uitrollen. En probeer weer een afspraak te maken bij de gyn, maar ik wacht wel even met bellen tot ik wat minder lang in de wacht sta...
@Gieg: zou ik niet te hard roepen... Straks beval je ineens van de 6de... Oeps! @Small: Als het weer mee zit ga ik zeker. Ff nummertjes uitwisselen via PB? Ennuh, kan ik jou blij maken met schattige meisjes schoentjes in maat 19? Zijn nieuw in doos.
@ Milky, ja lekkere stunt, 's ochtends had ze nog zo'n manna korrel (gepofte rijst snoepje) in der navel gedaan die ze der nier uitkreeg die was makkelijker voor ons dan ie appel, ben benieuwd wat volgende is. Lekker dagje vrij, hmmmmm wachtrij voor gyn ookal met tel, grrrr @ Nrg, deal, gezelli, schoentjes zijn altijd welkom ik pb je mijn nummer even
Heb nu weer afspraak met gyn, eindelijk een andere (springt een gat in de lucht), maar wel pas op 23-9. 27-8 vond ik wat snel (al zit ik het nog wel te overwegen nu in mijn koppie), en daarna kon ik zelf wat moeilijk. Ben blij dat ik nu al gebeld heb, en niet pas als ik weer ongi ben...
Zo, even wat reacties... Dapper Kling! Goede keuze, dus sta er gewoon achter! Hoest nu met vervolg? Uitvaartbussiness nog op de rol? Hier is het zo zo, maar dat volgt op MMM Klinkt inderdaad erg goed. Wanneer? Hij begreep het inderdaad best wel, omdat ze op KDV ook verjaardagen vieren. Hij was helemaal in zijn nopjes en genoot echt! En gefeliciteerd met contract! Trakteer ze! Doe je haar ook groetjes van mij? Balen meid, dat het zo op en af gaat. Maar wel fijn dat het dus wel nog steeds aanslaat. Ik duim voor jullie dat het deze keer ook weer aanslaat. Heel veel sterkte en dikke knuff! En wat is Emily om op te vreten! Dat was het wachten meer dan waard!
Morgen meisjes, @ Pix; leuke doek! Hier begint zich ook een verslaving te ontwikkelen . @ Natjes; nu al helemaal beurs geschopt door de kleine man!?! Auwie.....dat wordt wat, je moet tenslotte nog wel even. Wordt misschien wel wat minder als hij wat gaat zakken. @ Zuurtje en Gabbel; lange cycli....waardeloos meiden, dat wachten is echt een crime...ik weet er alles van. Misschien een hele kleine troost; toen ik zwanger werd had ik gemiddeld een cyclus van 52 dagen. Het zegt dus niet alles. @ Klingel; een neuspeer....ik weet idd dat het een snotzuiger is (heb er nooit 1 in huis gehad), maar ik stel me bij een neuspeer wat anders voor . Fijn dat je je goed voelt bij je beslissing om ontslag te nemen. Tijd voor wat nieuws! @ Cin; contract getekend....gefeliciteerd! @ Small; Marije appel in haar neus....haha. Gelukkig kwam het eruit met snuiten. Isabel heeft op die leeftijd wel eens een strijkkraal in haar neus gestopt. Ik kreeg em er met geen mogelijkheid uit, dus dokter gebeld. We mochten meteen even langskomen, dus in de auto, naar de dokter. Op het moment dat we naar de deur van de wachtkamer liepen was het....hatsjoe....en jawel daar hing de strijkkraal op haar bovenlip . Ik ga maar even koffie zetten...er komt zo bezoek. Druk dagje vandaag, vanmiddag ook nog twee kinderverjaardagen af te gaan. Gisteravond hadden we ook bezoek, de buren kwamen even de kleine meid bewonderen. Ze waren er om 20.15 en om 23.30 gingen ze weer weg........ Ik zal al vreselijk te gapen, maar het kwartje viel geloof ik niet helemaal . Tot later!
Pip, op zo'n moment vraag ik gewoon of mensen willen gaan hoor. Een beetje vriend begrijpt dat wel, toch? Doe je een beetje rustig aan?
Voor de (bijna)zwangere dames die twijfel hebben over Mexicaanse griep, deze brief kreeg ik van KDV: (...) Specifieke vragen met betrekking tot zwangerschap: 13. Loopt mijn ongeboren kind risico als ik Nieuwe Influenza A (H1N1) krijg? Er is weinig informatie over de effecten van de Nieuwe Influenza A (H1N1) bij zwangeren. Andere griepvirussen geven geen verhoogde kans op aangeboren afwijkingen bij de foetus . Wel heeft de moeder een iets grotere kans op complicaties van de griep, zoals longontsteking. Aangeraden wordt om medicijngebruik tijdens de zwangerschap, dus ook van antivirale medicijnen, altijd te bespreken met uw huisarts. 14. Loop ikzelf extra risico als ik tijdens de zwangerschap Nieuwe Influenza A (H1N1) krijg? Een zwangere vrouw heeft niet meer kans om besmet te raken. Wel heeft die een grotere kans op complicaties, zoals longontsteking. Dat geldt zowel voor de gewone seizoensgriep als voor Nieuwe Influenza A (H1N1). Er zijn aanwijzingen (met name uit Groot Brittannië) dat zwangere vrouwen in vergelijking met andere mensen een grotere kans hebben op een ernstig verloop van Nieuwe Infuenza A (H1N1). Het is daarom belangrijk om bij griepverschijnselen direct telefonisch contact op te nemen met uw huisarts. Deze beslist dan of u virusremmers mag gaan gebruiken. 15. Stel dat ik besmet raak tijdens mijn zwangerschap, mag ik dan wel virusremmers slikken? Er is weinig bekend over de mogelijke effecten van virusremmers op het ongeboren kind. Bij normale seizoensgriep wordt het gebruik van virusremmers bij niemand voorgeschreven, dus ook niet bij zwangere vrouwen. Omdat er nu sprake is van een pandemie, wegen volgens het Europese Geneesmiddelenbureau (EMEA) de voordelen op tegen de nadelen. Aangeraden wordt om medicijngebruik tijdens de zwangerschap, dus ook van antivirale medicijnen, altijd te bespreken met uw huisarts. Ook als u denkt zwanger te zijn, of als u zwanger wilt worden, moet u medicijngebruik altijd overleggen met uw huisarts. De arts beslist of u antivirale medicijnen mag gaan gebruiken. (...)