En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Hoi kwebbels,

@juud nog proficiat met de verjaardag van Siem.

@jeanine proficiat met de geboorte van jullie zoon.

@tischa leuk hoor dat jullie nu al weten wat jullie gaan krijgen.

@giegel balen dat je toch weer ongi bent geworden.

@kling statistieken blijven maar cijfertjes.. soms geeft het hoop maar soms ook niet.
    ik duim voor je komende dagen dat iui geholpen heeft.

@cin proficiat met je contract.

@milla balen dat je weer ongi bent geworden.

@gabbel ik hoop voor dat je hoofdpijn snel over is *knuf*.
    leuk hoor en spannend dat je over 2 weken de sleutel krijgt van je nieuwe huisje.
    fijn dat je oma uit het zh is.

@spiffy welkom terug.

@debs sterkte met je pa.

@pixie stoer hoor die draagdoeken.

@milk fijn dat je weer een afspraak heb gemaakt met de gyn.

@me ik zit nu in me dagen voor ongi. Me gevoel zegt dat ik het morgen ga worden. Ik ga dus voor een cyclus van 26 dagen. ( me banner houdt voor de rekening met een cyclus van 28 dagen )Maar ik w8 het af. Afgelopen geen extreme pms kl8en gehad maar lichaam geeft nu wel aan dat het tijd wordt voor actie. En dus ongi worden..
    Ondertussen duim ik me gek om maar geen rood feest te krijgen.

Verder hebben we minder goed nieuws gehad over me schoonpa. Hij ligt me een longonsteking in het zh. Helaas kreeg hij deze op z'n vakantie in Drenthe en dat is niet in de buurt. Het liefst had ik zo iets dat hij het maar thuis kreeg want dan konden we hem vaker opzoeken.

@de rest een *knuff*

2. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh ppver wat rot van je pa.. en dat ie ook zo ver weg is dan.. hopelijk gaat het snel beter met em dat hij naar huis mag.

3. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik hoop ook zo gauw mogelijk niet alleen voor hem maar ook voor me schoonma. Zij zit nu alleen op de camping en kan nu op en neer reizen om hem te bezoeken. Het lastige voor haar is dat ze geen auto heeft..
    We wachten hier in het zuiden af.
    Het laste bericht was dat hij aan de beademing lag. Verder is het te begrijpen dat ze hem langer willen houden met z'n verminderde weerstand. Hij is natuurlijk zeer kwetsbaar voor H1N1.

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Oeh, schrikken ppv! Heeft ie geen griep? Longonsteking was toch ook mogelijk symptoom van de mex griep? Niet om je nu bang te maken hoor, wat zoveel stelt die griep ook niet voor.

Kling, voorzichtig rijden, niet laten opjagen door limm ;) See you soon ;)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ja dat klopt ppver. schoonmoeder ook.. na het hele gedoe in begin van het jaar met chronisch bronchitis en longemfyceem.
    beterschap.

6. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @pixie je heb pb.

Wat betreft H1N1 w8 ik alles wel af. Via me werk wordt ik op de hoogte gehouden over de griep. Komt het dan komt het.
    Zolang de griep nog niet in me nabijheid is maak ik me er nog niet druk over.

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
  8. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Hello ladies,

Ik ben trots op jullie. Everybody luuuvves Gordon :D. Het zal nog wel even duren voordat restaurant er is.

@smallie: it's reaaal baby PAROOL: AMSTERDAM - Tv-kok Ramsay opent restaurant in Pulitzer

@lim: gaat gezellig mee :p Ik know you want to.

@kling: ghehe nog allemaal kousjes liggen? Ja ik herinner mij het ook nog ff denken wat was het bij ons? Even proefdraaien en voor 't zingen de kerk uit. Tja en toen besloten we voor het echie te gaan en de rest van het verhaal ken je.

@pix: je meal betalen? ja goed hoor *gaat tjekken of ze loterij heeft gewonnen* :p. Blijkbaar wordt het een driesterren tent. Hoeveel za dat zijn? 400 per persoon net als Amstel ofsow? Ik ga Gordon niet rijk maken. Hij moet MIJ rijk maken ;)

@zuurtje: lange cyclus. grrr kan me voorstellen dat je baalt. Ik vond de mijne al te lang. Echt vervelend hoor!

@natjes: heb je een kleine voetballer is je buik? Ik heb inderdaad gehoord dat het heel pijnlijk kan zijn. Hopelijk gaat je ventje snel anders liggen hoor.

@bow; echo? mooie echo? Vertel vertel

@Nrg: heeft moedermelk elke keer ander kleurtje :$? Mmm dat wist ik echt niet.

@smallie: ghehe mag je aan het einde van de dag elke keer nagaan wat marije nu weer verstopt heeft. :)

@pippa: mmmm ik kan er niet teeeeeegen als mensen het niet snappen. Echt niet te geloven Sjeees

@juud: vraag je dat echt gewoon? Dat kan ik dan weer niet hahaha maar eingelijk zou het gewoon moeten kunnen.

@milkh: oo kweet niet of beeb op mij gaat lijken hoor. Misschien als ik het vaak genoeg zeg gebeurt dat echt :p. Nee tischman zei laatst heel lief dat hij hoopt dat beeb op mij lijkt. Als hij thuiskomt is het tegenwoordig hoe gaat het met mijn kleine meisjes :D. Tja ik ben maar 1.60 hee hahaha dwerg (ahum no offence Lim)

@ppvr: wat naar voor je schoonvader. Hopelijk hersteld hij snel hoor. Sterkte!

@kling en milkh; minimeeting? waar? hoe wat wanneeer met wie kjsnfkjNSJfn;sfnlse Sooooo

9. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Haai haai

Hier is ook weer even, pfff valt toch wel weer tegen dat werken, het is gewoon weer gekkenhuis! Gelukkig nog maar 6 dagen!

Echo was super, beeb is voorbeeldig kind, helemaal precies goed. Ze schat kind op net geen 2 kilo. en 32wk3 terwijl ik die dag 32wk1 was. Dus helemaal keurig net als mijn bloeddruk en suiker.

@ppver, dubbelop spannende tijd voor jou, Veel sterkte met je schoonvader, hopelijk valt het mee.

@klingel, veeeeel plesierr in Amsterdam, nu durf je link wel neer te zetten he, voor restaurant week, jullie zijn toch al volgeboekt :p

@pix, ik vind het nog steeds bizar dat ik nu ergens bovenaan de lijst sta van zwangeren. zal straks mmm lezen,

@smallie, jeeej, bijna helemaal over kv, fijn meid! Hihi mallerd die meid van jou ;)

@nai, leuk hoor, die nesteldrang :p. Heb je niet gehoord wat waarde was van bloedprikken?? En ben benieuwd voor jullie huissie.

@juud, van mij ook nog een van harte met Siem, nog lekker even paar weekjes genieten van je vakantie/verlof hoor, tijd is zo weer om.

@natjes, jee dat is idd duur van die geboortekaartjes, ik moet nog boek ophalen. Lijkt me toch wat makkelijker om uit boek te bestellen voor Bowenman, anders krijg ik hem nooit zover een keer te kijken. En fijn dat auto verkocht is! En idd bizarrr zo bovenaan de lijst. Pijnlijk zeg die kicks in de ribben. Heb er geen last van moet ik zeggen, maar beeb ligt hier ook met kont net boven mijn navel, kopje al naar beneden, beetje ingedaald zelfs en voetjes rechts onderin. Voel alleen regelmatig die kont draaien, hihi wel erg grappig.
    Hoe vind jij trouwens de zw.gym?? Ik vind de yoga echt helemaal niks, is gewoon niks voor mij, wel beetje jammer maar goed.

@milk, haaa date met Klingel, gezellie!! veel plezier! En ook date met gyn las ik. spannend! Hopelijk kats overbodig ;)

@pippa, druk dagje vandaag? Wast wel leuk?? Ik ga hier altijd gewoon naar bed hoor als het me te laat wordt, ze mogen van mij best blijven zitten, als ze de lamp maar uit doen als ze weg gaan :p

10. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0

hahahahahah :D

11. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Haaaaaaaaaaaaaaaaai meiden!!

zo, was ik ook weer ffies! Was al bijna bij opsporing verzocht opgegeven, hoorde ik ;) hihi.. :p

Ben wel bijgelezen, maar nog steeds moe moe moe...
    Dus ffies verder geen reactie vanaf deze kant... sorry!!!
    (voel me echt wel beetje schuldig, dak laatste tijd hier zo weinig ben.. :( maargoed...)

*ego aan*
    Hadden vannacht nichtje te logeren! Slaap je eigen kind door, is zij weet-ik-ut-hoevaak wakker! hahah.. wat een bak! Gelukkig had ik een goede deal met rem gesloten: logee wakker, hij eruit. Nikki wakker, ik eruit! haha.. (gelukkig werd Nikki pas om 8.15 wakker!! hahaha.... :D)

oeh, dat zijn de lekkerste ;) hahah..

Was verder nog lekker aan het genieten van mn laatste daagjes vrij, want morgen moet ik weer werken!! BAH BAH BAH!!
    Heb zooo geen zin eigenlijk... :(
    (aan de andere kant weet ik ook wel, dat ik het leuk ga vinden.. maargoed.. nu eerst ffies mopperen!) Ben zo'n iemand dat niets uit handen kan geven.. En ben gewoon zooo benieuwd hoe Nikki het gaat vinden op het KDV!

Nou, weer genoeg ego!! *ego uit*

Hoe is het met jullie allemaal?!?

Dikke smakkerd ;)

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hello, heeft iemand van hier geprobeerd zich toe te voegen op mijn msn?

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    denk tischa.. ik kreeg ook van tisch vandaag

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @remmie jeetje morgen al werken.. werkze meid.. wat klinkt dat raar weer aan jou te zeggen.. gut... ben benieuwd hoe je het ervaar. en nikki op KDV.. spannend allemaal!!!
    *smak*

ik ga mijn bed in.

ik ben te verslaafd aan doekenkijken.
    truste

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    tisch? was jij dat??? want dan heb ik je geweigerd hahahahaha

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Tis toch te erg voor woorden :x

Gelukkig was Gordon vandaag op tv. Hij heeft me getroost :)

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hihi.. te snel gedrukt?gewent om iedereen te weigeren?

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Morgen meisjes!
    Even snel vanaf werk, kom er gewoon niet aan toe hier te reageren lijkt het wel.

@Remmie: Heel veel succes vandaag! *dikke knuf*!

@Lim: tsk! (Doe ik ook, iedereen weigeren, maar bij deze toevoegaanvraag zat een berichtje ;))

Wijze les: Als je iemand van hier wil toevoegen moet je dat eerst aankondigen, haha :p

Zo, en nu is m'n zsp-tijd alweer op, huil.

Fijne dag allemaal!

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    kan wel berichtje bij hebben gezeten, maar zoonlief zat achter pc en die roept dat er ineens iets oppopt...die werd dus weggeklikt.. ik voeg nl niemand zo maar toe zonder dat ik weet wie het is hehehe

tisch lieverd...excuse me :D

werk ze cin

pfff, tis fris buiten maar zweet blijft van lijf stromen... ik zit volgens mij midden in de overgang! opvliegers!!! en dat met hoogtevrees...

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Haha, had wel meteen geaccepteerd, maar zie tisch nu niet meer in mijn lijst staan volgens mij.
    Overgang lim, ik hoop het toch niet voor je!

Deel Deze Pagina