slaap lekker meiden morgen gaan we naar schoonouders, die vertrekken vrijdag op vakantie misschien tot morgen en anders zaterdag
kga zo der foto groot uitprinten van de meeting.. en dan ga ik in struikjes liggen in speeltuintje voor het geval dat ze weer langs fietst
@remmie goed dat het zo goed is gegaan. kan voorstellen dat je wel moe bent. en nikki missen geloof ik helemaal. ik mis eva al na 2 uur dat ze slaapt smiddags nu is dat wel zo dat momenteel draait mijn leven om haar dus das niet gek. straks als ik werk heb ik 'afleiding'
Ik ben er, maar heb k*t-verbinding, dus vlieg er steeds uit. Ga zo ook even naar schoonma, voor gezellig dagje... Tot later!
Nou idd, Ben ik er ook weer eens overdag, heb mijn achterstand op werk weggewerkt, is er niemand .....
jep, na vandaag nog 4 daagjes. Ben het ook wel zat moet ik zeggen, maar dat komt ook omdat je er naar toe leeft en je er op instelt. Hoe is het met jou?
Moge! Heb nog niet terug gelezen, ga zo een poging wagen. Alles goed met mijn lieve bus vriendinnetjes? Small: Ik ga zeker vanmiddag naar B'wijk. Vind je het leuk als ik bij je op de limonade kom?
@bowen ghehe de laatste twee weken voerde ik ook niks meer uit... Dat is echt omdat je weet dat je daarna verlof hebt Goedemorgen NRG