Ik hoop dat het vocht is maar man is er blij mee en hoopt dat er veel aan blijft aangezien ik onder de 50 kilo woog. Troetelen met beestje is nooit verkeerd. @pixie we proberen hem gewoon zo lang mogenlijk binnen te houden iedere week is dan mee genomen.
@ Tomnaat: Bij de tweede heb ik ook rond de 30 weken weeen gekregen. Ze heeft toch nog tot net geen 37 weken in mijn buik gezeten toen ze gingen inleiden. Wie weet blijf je dus ook nog 'gewoon' zolang doorlopen met beeb in je buik
Hai Giegel ja ik heb het ook gehad met andere kids oudste is met 33 weken geboren.met veel ellende ervoor en er na. Tweede met 28 weken weeen maar heb ik daarna ook nog 10 weken veder gedragen.daarom zeiden ze al dat het bij mij zal horen ook omdat ik veelste slank was. Ik begreep dat we voor je moeten duimen. Nu moet ik wel zeggen dat ik vanaf het begin al niet snap hoe het zit met al die medische verhalen hoor.
Hoi kwebbels, @tischa balen dat je nieuwe fase bent ingekomen en dat je nu last heb van maagzuur. *knuf* @bowen leuk hoor dat je nog maar 1 weekje hoeft te werken. @debs fijn weekend. @nai fijn dat je waardes nu beter zijn. wat vervelend nieuws dat h1n1 je werk heeft bereikt. @draagdoeken volgens mij is het een nu een rage geworden in de bus.. 8) @natjes doe je rustig met je nesteldrang.. wat je vandaag niet afkrijgt kan morgen ook nog.. lastig voor je dat je beeb nu sn8s actief is zo heb jij ook minder n8rust. fijn dat je nog maar 8 daagjes hoeft te werken. @klingel gecondoleerd met het overlijden van klingiepoesje. ik wens je heel veel sterkte. *knuf* @nrg leuk hoor dat milan dinsdag z'n eerste zwemles heeft. @alice beterschap voor de kleine. ik hoop dat ie snel weer de oude is. *knuf* @juud fijn weekend. @female proficiat met dat nikita pas een half jaar was. leuk om die mijlpalen te lezen over wat bij nikita haar eerste keer was. @giegel ik duim voor je maandag. @tomnaat fijn dat alles goed is met de beeb. wel vervelend die weeen. @me, gisteravond had ik al licht gespot maar vandaag is me ongi toch door gaan zetten. Helaas ben ik dus toch weer een ronde verder. Maandag bloedprikken en 26 augustus weer een slt doen. Me nieuwe wod wordt 11 september. Morgen gaan we naar me schoonpa die nog steeds in het zh in Drenthe. Hij wordt slapende gegehouden en het ziet er naar uit dat hij nog niet naar huis mag. Hoor de net dat me schoonmoeder het afgelopen dagen best wel zwaar heeft gehad. Straks maar een kaarsje branden in de hoop dat alles straks beter met me schoonpa gaat. @de rest *knuf*
hai meiden, hier weer even een kort berichje van mij.. Aller eerste, klingel, vreselijk je poes overreden hele dikke knuffel meis!!! Hey female, jeetje zeg ,je kleine meis alweer een half jaar, wat gaat het hard! Tomnaat, jij ook een dikke knuffel meis! duim voor je dat jullie mannetje nog even warmpjes in je buik blijft zitten! Gieg, goed zo! verteld die gyn maar goed de waarheid! (ga ik dinsdag ook doen ) Alice, you 2 een hele dikke knuffel meis! Draagdoek, ken er niet over mee praten, ik heb wel een theedoek Hoofdpijn, nog steeds niet weg, word er een beetje knettergek van.. Zusje, moet nog maar 11 dagen dus binnekort me nieuwe nichje Oma, ligt weer in het ziekenhuis voor minimaal 10 dagen, ze heeft afstoot verschijnselen maar ze schijnen er tegenwoordiig wel goede medicijnen voor te hebben maar ze is alleen heel gevoelig voor ziektes(griep, enz.) Verhuizing 2weekjes iedereen die ik vergeten ben, DIKKE KNUFFEL
@gabbel, oh bah.. dat je oma afstoot verschijnsel laat zien hopelijk met de meds prima te fixen dan . we fijn dat dat kan tegenwoordig. @fem.. wow 6 maanden al.. bijzonder hoe snel dat gaat. eerste tandjes, luieruitslag, fruit happen.. vakantie.. druk druk druk..maar met mama?? gaat het met jou wat beter?
@ppver wat balen dat je weer ongi ben geworden. stom zeg. je schoonpa word slapend gehouden, is dat zodat hij de rust krijgt en niet aan de pijpen enz gaat trekken?
@pxie zoals je zegt me schoonpa heeft rust nodig om te herstellen van z'n longontsteking. Daarbij heb ik het idee dat ze hem onder controle willen houden in het zh. Ook ivm z'n suikerziekte. Morgen weet ik meer.
@ Ppver; toch ongesteld geworden!?! Sh*t meid....ik had je zo anders gegund! Dikke knuf. Ook sterkte met je schoonpa....best heel heftig allemaal, kan me voorstellen dat je schoonmoeder er doorheen zit. @ Gieg; het zou wel een heel mooi kadootje zijn voor je verjaardag als de IUI voor een hele mooie zwangerschap zou zorgen. Ik ga voor je duimen meid! We zijn trouwens bijna even oud.....ik word de 22e 36. @ Gabbel: wat waardeloos dat je nog steeds niet van je hoofdpijn af bent zeg! Zusje al bijna uitgerekend...spannend hoor. Mijn zus is nu in het ziekenhuis.....ik ben er elk moment van de dag mee bezig. 't Gaat waarschijnlijk morgen pas gebeuren, ze heeft nu de hele dag al gel voor de eerste 2 cm ontsluiting. Dikke knuf voor je oma....hopelijk werken de medicijnen tegen het afstoten! @ Fem; wauw...kleine meisjes worden snel groot....6 maanden al! @ Tomnaat; hopelijke blijft beebje nog even zitten! Ik ga de kleine meid weer even een flesje geven....hoop morgen met goed nieuws te komen van zusjelief!
balen ppver tomnaat: nog paar weekjes beentjes bij elkaar houden gabbel: K voor oma, hoop dat medicijnen aanslaan
ppver stomme ongi knuf voor iedereen ik ga zo de bus nog even halen en dan slapen slaap lekker iedereen
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 9702 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 11 meisjes 5 jongens Preggers 18-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) meisje 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 1 meisje 3 jongens 1 verrassing NOD 11 augustus: Survivor (beeb 1, ronde 2) 18 augustus: Klingel (ronde 19, beeb 1) 20 augustus: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) 30 augustus: MilkHd (ronde 21, beeb 1) 03 september: Giegel (ronde 20, beeb 3) 06 september: Milla (beeb 1) 11 september: Ppver ??: Gabbel (beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) 9 waarvan 6 MMM Pauze Yadi Afspraken 17 augustus: Ppver bloedprikken 18 augustus: gabbel OI intake gesprek 24 augustus: Tischa 20w echo 26 augustus: gabbel prikinstructie ~ Ppver slt 28 augustus: Eva (Pixie) 2e inenting 01 september: Pixie 1e werkdag ~ Miranke gyn 1e echo 02 september: 1ste verjaardag bus 08 september: cin gyn
Hi hi, @ppvr: toch weer jammer dat ongi is gekomen. En hoe verloopt het nu? Al minder heftig? @Gabbel; wat erg voor oma. Ik duim dat medicijnen goed aanslaan hoor. @me: bigmac was lekkkuuurrrrr. Vreselijk ongezond maar ach
goedemorgen meiden alweer wakker van 4.45u en kan niet meer slapen straks nog maar eens een poging doen
pff Zuurtje, das niet fijn zo vroeg wakker @ Gabbeltje, hopelijk oma snel weer beter, wanneer krijgen jullie nu de sleutel? Spannend voor je zus @ Pippa, en is de nieuwe aanwinst van je zus er al ? jeeeej, geen bv meer, saliethee doet het goed Gister met zusje en nze beebjes naar de Ikea geweest, niets groot gekocht, 2 fotolijstjes maar wel heeeeerlijk gelunched Was wel gezellig. Zusje had eergister mijn draagdoek gezien, dus gister voordta we naar ikea gingen hebben we voor haar er ooknog een gehaald. dus wel grappig, met zijn 2tjes met draagdoek, hi hi.
Morgen meisjes, @ Small: gezellig samen met zus en beebs op stap...leuk hoor! Hier nog geen nieuws,maar ik denk dat ze nu aan het infuus ligt. Grappig dat jouw zus nu ook een draagdoek heeft. Ik probeerde mijn zus van de week ook al zover te krijgen. Ik denk dat ze het geweldig vindt. Nu eerst maar even de kleine meid badderen. Ben trouwens net naar de kapper geweest. Mijn ijverig gekweekte bijna-bob er toch maar weer af. Weer een lekker kort koppie laten knippen, ben er blij mee!