En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Haha, ja hier ook zo een die alles mooi en interessant vind :) Gister hadden we een bbq aan het strand van vrienden, dus ging buiten voeden. Nou dan is alles leuker om naar te kijken dan mama's tietjes. Dus ik dacht, ik ga in de beach shelter liggen met hem. Maar die heeft dus felle kleuren, dus dat was ook heel mooi :)

Maar door alles was hij zo moe, dat hij van 10 tot HALF 3 heeft geslapen!!! En ik dus ook :) Heb gewoon 3 keer op de klok gekeken om te kijken of het echt waar was :)

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @Klingel, nog een keertje hele dikke knuffel! Wat ontzettend triest!
    @Pippa, gefeliciteerd met je neefje Stijn!
    @ Pixie, ja, leuk is dat he als ze zo rond aan het kijken zijn. Maar idd op een gegeven moment moet ze wel drinken :)
    @Nrg, Milan dus ook al zo druk bezig met de omgeving om zich heen. Leuk!
    @Zuurtje, vanacht beter geslapen?

Hier gaat alles echt zijn gangetje. Lekker aan het genieten van onze vakantie met zijn drietjes.

3. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hé lieve busmeisjes,
    Even een snelle knuf voor iedereen en een driedubbeldikke knuf voor Kling.

We zijn bij m'n ouders dit weekend en heb net het internet gefixed. Hoezo verslaafd?! :D :)
    (Lekker boodschappen wezen doen bij de AH gisteren, wat en luxe!)

Verder geen nieuws hier, verwacht ergens deze week ongi te worden.

@Gieg: ik begin vast te duimen voor je IUI morgen, goed dat je doorgedramd hebt! Is het gelukt met de Pregnyl?

@Gaby: Sterkte met je oma, hopelijk slaan de medicijnen aan. Kunnen we al ergens foto's vinden van jullie huisje? Misschien moeten we een verbouwen-topic aanmaken op mmm :p

@ppver: sterkte met je schoonvader. Ik kan me voorstellen dat je schoonmoeder het moeilijk heeft. Zit je daar helemaal in je eentje en je man wordt slapende gehouden. Brrr, moet er niet aan denken.

@Mex griep: Bij mij nog geen collega's getroffen maar misschien wel het zoontje van een collega. Dat horen we maandag maar voorlopig ligt het arme mannetje met een zware longontsteking in het ziekenhuis.

@oma: ja, ik kom! :)

@iedereen: dikke knuf!

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Bwhahaha ... gelukkig dat ie het niet aan wil ;)
    wat voor maatje zijn het?

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden

heheh zullen ze elkaar interessant vinden? :D

heerlijk is dat toch. Eva heeft ook van 22.00 tot half 4 geslapen weer (zonder haar in te bakeren.) ze werd een keer wakker rond kwart voor 1 en heeft pixman de speen gegeven, viel ze weer in slaap.
    na de nacht voeding moest ik nog wel 3 keer uit binnen een uur, maar heb daarna heerlijk geslapen tot 8.30. en ik dacht dat het 7.00 was.moest dus ook 3 keer naar de klok kijken :D

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @pippa gefeliciteerd met je neefje stijn!!
    @cin hoi jij zo verslaafd dat je internet had gefixed hehihihi.. ik deed ook poging tijdens schoonouders vakantie voor als we daarheen gingen en ik achter pc wou.. maar helaas lukte dat niet.

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

vannacht veel beter geslapen dan de voorbije nachten dus dat is l een heel goed teken

temp ik wordt niet goed van je
    wanneer komt nou eens eindelijk mijn ei?
    wie heeft hier een antwoord op

8. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    hoi kwebbels

hier ff een reactie van mij...
    me tweede menstruatie dag was gister een crime.
    de dag er voor voelde ik het al licht aan komen.
    Maar gister ochtend begon me migraine dus goed te zetten.
    Daarbij was ik ook nog flink misselijk.
    Me mannetje is wel zijn z'n ouders gegaan ook om z'n moeder te ondersteunen.
    Achteraf gezien ben ik blij dat hij gegaan is want de kans is groot dat hij uit verveling tv ging kijken.
    En geluid kon ik toch al niet verdragen.
    Zelfs het geluid dat van het volgende dorp kwam waar ze een feestje hadden was al irri...
    Momenteel ben ik gelukkig niet zo misselijk meer maar ik merk dat me hoofd wel gevoelig is.
    Ik hoop dat het morgen over is want dan heb ik weer een drukke werk dag.

@pippa proficiat met de geboorte van je neefje stijn.

Als ik me beter voel geef ik weer een uitgebreid antwoord.

9. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Alle maatjes. Kan t anders mee nemen morgen, kan je ff kijken en eruit halen wat je wil hebben.

10. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    hi busbeebs..

dank jullie wel voor alle lieve knuffels en woorden, dat doet mij heel erg goed: lief en DANK jullie wel, snik smak!

@iedereen: grote knuffel... en ik duim morgen voor gieg!!
    ga je trees ontmoeten? wat grappig en leuk, hoe zijn jullie erachter gekomen dat jullie er tegelijk zijn? doe haar veel, en lieve, groeten van mij OK?
    @cin: duim ook voor joe!! wat denk je ervan?
    @stijn: welkom op de wereld!
    @ppv: hoop dat t snel beter gaat met je vader (waar is ie in drenthe? moet ik m even een blommetje van je brengen?) en de ongi..
    @pix: draagdoekbabe! :)
    @milan: goesooooo!
    @natjes: smak, jij was wel erg scherp door me ' al na 1 dag afwezigheid ' te missen (is ook verdacht in mijn geval he ;))
    @nai: jee, jij puppy verloren aan klote oto? :(
    @velen: gats, wat veel van jullie die ook een huisdierbaar zijn verloren... aan een klote oto... brrr... knuf
    @small: knuf!
    @alice: oei, kraamtranen, versemamadip? :( knuffel voor jou..
    @rest: weet even niet meer, ben nog een lege klingel..

@hier: morgen naar LGG, praten over hoenuverder (lees IK WIL ICSIIII), maar heb daar helemaal geen zin in want interesseert me geen drol even :(

@aagje: ik krabbel wel weer op, hoewel ik vandaag weer de hele dag loop te janken (fotos gekeken van aagje dood in mandje met bloemetjes en kaarsjes enzo, dat trek ik dus echt nog niet)

ga straks even mmm stalken om te zien hoe het met de diepste gevoelens van de beebs gaat en dan leg ik meteen een aagje-foto-hoek aan.

smak van druppelkling

11. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Cin: Ja het is gelukt met de Pregnyl, al ging het wel erg moeizaam. Kreeg de naald niet in m'n buik.....

@ Pippa: Gefeliciteerd met de geboorte van je neefje :)

@ Klingel: Nogmaals een dikke knuff!
    In een andere topic kwam ik erachter dat Trees in hetzelfde ziekenhuis loopt en in haar handtekening stond dat ze morgen heen moet.
    Ik zal de groetjes doen :)

Morgen heb ik dus de IUI en ga ik daten met Trees :)
    Als ik het potje heb gebracht, ga ik met haar koffiedrinken.
    Lijkt mij erg leuk!

12. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @nrg. goed hoor.. ik zeg natuurlijk geen nee :D al ROLT Eva bijna in al haar kleertjes bwhahaa...
    @ppver, wat naar dat je nog last houdt van je ongi en dan in migraine.. acupunctuur dus niet helpen?
    @kling, je kon het in je bringen om een mini-mega reactie te schrijven. lief dat je dat nog doet ondanks verdriet *smak*
    @gieg leuk zeg.. ben echt benieuwd naar je meet met Trees

13. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gieg, ik duim ontzettend hard voor je! En veel plezier met meeting Trees!

(internet doet het gelukkig weer wat meer/beter!)

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Wat ben je toch een lieverd Kling om op iedereen te reageren. Huil maar uit liefje, knufff!

Gieg veel plezier met Trees en succes!

Leo en Pix hoe gaat het met jullie meiden?

Hier gaat het beter gelukkig! Was echt ziek van spruw-medicatie. Nu is ie weer een hongerige baby! :)

Fijne zondag nog!

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wat goed alice dat het met je weer goed gaat :D
    met eva gaat het ook goed. ze slaapt de laatste 3 dagen weer 6 uur door :D ze is ook een kletsbekkie :D echt een lieverdje

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zoooo,
    weer lekker thuis.

@ppver: Wat shit zeg, dat je ondanks acupunctuur en verwijderde poliep toch nog zo'n last hebt :(

@draagdoekbabes: Hoeveel van die dingen hebben jullie inmiddels al wel niet liggen? hahaha

@kling: Mega-knuf!
    En wat ik denk? Ik denk (nou, ik weet) dat ik spot en zit alweer met m'n hoofd bij de volgende ronde: Clomid en misschien IUI in het weekend dat m'n schoonouders hier zijn. Maar dat zien we nog wel...
    Jij denkt op dit moment niet zoveel zeker? Dan maar gewoon zwanger en je dat pas volgend weekend bedenken ;)
    Afspraak met LGG over hoe nu verder wegens het zaad de afgelopen twee keer? Of stond deze afspraak sowieso al op de planning?

@Alice: Wat fijn dat mannetje het weer beter doet. Heb je er nu ook zelf wat meer vertrouwen in? Geen dikke ogen van het huilen meer?

@Gieg: Naald er niet in? brrrr, hoe kan dat nou? En wat leuk dat je Trees gaat meeten!

@Leo: Internet, yay! (Ik kan er niet tegen als internet het niet doet, besef me dan pas hoe vaak ik het gebruik)

@Tisch: Hoe is het met maagzuur?

@Nai: Al een oplossing gevonden voor de eventuele overbruggingsperiode? (Vakantiehuisje huren klonk nog niet zo slecht eigenlijk, maar ja, of dat ook zo is met een kleintje weet ik niet) Ik zou nog geen week bij m'n schoonouders in willen wonen trouwens :p

@Natjes: nog aan het poetsen?

@Pippa: Gefeliciteerd met Stijn!!

@Lautje: Waar beeeeeeeen je?!

@iedereen: knuffffff!

17. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoihoi,

@ Kling; dikke *SMAK* voor ons verdrietige Klingeltje. Ondanks dat je er even niet mee bezig bent....veel succes morgen met je hoenuverder gesprek!

@ Nrg; wil Milan geen roze en ruches aan??? Wat kinderachtig :p!

@ Leo: vervelend dat je internetverbinding zo slecht is....misschien Cin inschakelen :D! Lekker van je vakantie aan het genieten....goeso!

@ Pix; zo...je mocht lekker slapen van je meisje vannacht? Hopelijk vannacht weer!

@ Ppver; wat rot dat je je zo naar voelt. Beterschap :).
    Hoest met schoonpapa?

@ Gieg; jakkie....naald in je buik, klinkt beetje eng..zeker als het niet meteen lukt. Goed van je dat je het voor elkaar hebt gekregen!
    Heel veel succes morgen met de IUI!

@ Alice; gelukkig gaat het weer beter met mams en kleine man...fijn hoor!

@ Cin; zelf internet weer in orde gemaakt!?! You go girl!
    Wel onwijs balen dat je alweer spot.....geen hoop dat het wat anders is dan ongi onderweg?? Dikke knuf!

@ Stijn; gisteren aan het begin van de avond ging het even helemaal niet lekker met de kleine man. Hij lag alleen maar te kreunen, kon zich niet meer warm houden...zo zielig. Hij moest in de couveuse en naar de kinderafdeling en werd meteen aan de monitor gelegd. Gelukkig ging het wel snel weer beter, waarschijnlijk is de supersnelle bevalling wat teveel voor hem geweest. We zouden gisteravond gaan kijken, maar door al het gedoe belde mijn zus af. Dus vanmorgen de kleine man bewonderd....hij is zo lief en zo klein (2625 gram). Met zus is alles prima, ze hoopt dat ze morgen lekker naar huis mogen. Stijn moet nog even ter observatie blijven i.v.m. de predn. tijdens de zwangerschap.

@ onze kleinste meid; vaak gaat ze huilen als ze na de fles in bed of box wordt gelegd. Ook al slaapt ze, ze wordt al snel wakker en gaat dan vrij snel huilen. Meestal stop ik haar dan in de draagdoek en dan gaat ze lekker slapen. Net tegen half zes lag ze lekker op papa's buik te slapen (buik op buik, zo ligt ze het liefst), maar papa ging naar de kerk, dus meisje moest even in de box. Ik dacht; laat ik eens wat anders proberen, dus heb ik haar op haar buik in de box gelegd en......ze slaapt nog steeds heerlijk! Weer wat geleerd!!

Nu ze toch slaapt ga ik ons grote meisje maar even onder de douche stoppen...

Tot later!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    uuhmmm ik heb een in huis. een nog in duitsland (die ik nog wacht op info te betalen) en ik heb net nog een gekocht :)
    Bekijk bijlage 10011

gypsymama wrapsody aphrodite

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    wat is stijn klein.. wel even schrikken zo'n begin maar gelukkig al snel ging het beter. arme kleinerds kunnen moeilijk hun warmte vast houden

Eva lig ik ook vaak op har buik (nu ook), alleen in de box. ze kan inmiddels goed haar hoofdje zelf draaien van links naar rechts (op de buik) ..ze ging eerst heel moeilijk hoofd draaien en kwam vaak met de neus tegen de boxkleed en ging wild met de hoofdje doen om het de andere kant te krijgen.
    let je wel goed op?? want buikligging was namelijk de reden voor veel wiegendood vroeger.

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pip: Nee, geen hoop dat spot iets anders is. Nou ja, natuurlijk blijft de hoop altijd en altijd tegen beter weten in... maar spot op dag 10 is niet zo gek bij mij.
    Ik heb me maar gewoon ingesteld op IUI nummer 3 :/

Deel Deze Pagina