hey meiden jullie lijken wel draagdoekverslaafd wel een leuke verslaving wat is het toch warm was begonnen met strijken maar toch maar gestopt. veelste warm morgen nieuwe poging woensdag komen ouders en gaat mijn vader e tafel maken 1 poot is losgekomen en staat heel los, durf zelf niet goed aan tafel te zitten voor te eten zal blij zijn als hij gemaakt is cin wat nou spotten, wegsturen die handel pippa fijn dat ze dan wel doorslaapt als je ze op buikje legt goed dat Stijn vlug weer warm was en wat is ie klein (als ik naar gewicht kijk dan toch (zoontje woog ook weinig bij zijn geboorte maar toch iets meer) en dat vond ik al klein
ik vind het niet leuk dat je weer spot.. onddanks 'spotten zegt nog niets' vind ik het ttoch rot voor je.. ik zeg iui3!!
sinds eva de ventilator leuk vind hoeven we haar niet te entertainen..bwhahaha... lig haar neer zodat ze het kan zien en ze kletst heerlijk tegen die ding
@ Pix; schattig hoor....een babbelende Eva ! Ik leg Britt 's nachts in bed altijd op haar rug, dan slaapt ze ook prima. Ze heeft alleen problemen met slaapjes overdag en als ik haar in de box op haar buik leg kan ik haar goed in de gaten houden. Ook is ze al heel sterk in haar nekje. Ik vind het ook altijd een beetje eng hoor...die buikslapertjes. Jij weer een draagdoek gekocht . Ik ben op zoek naar een ringsling....ben info aan het vergaren om er zelf 1 te maken, moet vrij gemakkelijk zijn. Verslaafd?!? Hoezo???
@ Cin; dus de volgende ronde is eigenlijk al een feit....wat rot voor je meid. Ik gun het je zo dat het eindelijk eens raak is. Dikke knuf!!
Nee cin! Wat vreselijk stom en oneerlijk Héle dikke knuff!!! Pipp ik dopp dat Stijn goed groeit en dat ie maar een grote sterke jongen mag worden! En goedzo weer een trucje geleerd om je meidje lekker te laten slapen! Hier word de kleine man ook vaak weer wakker als ik m slapend weg leg. Pix super dat je meidje al zo lang slaapt, heerlijk!! En leuk dat brabbelen....iedere maand wordt het steeds leuker..zelfs als je denkt dat het niet leuker kan. En dat gaat heel lang door!! Mooie doek trouwens!!! Heb er net gisteren ook eentje besteld, mn eerste. Eerst maar eens van draagdoek.nl en dan kijken of het bevalt.
vanavond zei zoontje tegen me na het kijken naar mijn oorbellen mama die is weg en daar niet (wees naar de 2 oorbellen) ik oorbellen 1 voor 1 uitgedaan om te kijken en idd bij 1 oorbel is 1 van de 2 blauwe bolletjes weg vind ik niet leuk want die heb ik aan sinds mijn huwelijk 5 jaar geleden ze hebben dus een emotionele waarde voor me morgen ofzo maar eens naar die winkel terug om te zien of ze er nog zo in dat genre hebben dan berg ik deze veilig op dat er verder niets meer mee gebeurd sorry voor de ego verder ben ik moe en ga ik slapen slaap lekker meiden
Lang zal Giegje levennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn HIEPERDEPIEP HOERAAAAAAAAAAAAAAA damn, wat wordt jij oud!!!!!! veel succes meisje straks in ziekenhuis... ga duimen voor je dat dit HET verjaardagskadootje wordt voor je. xxx
@gieg: gefeli met je verjaardag en succes vandaag in zkh! @hier: megalange drukke dag.. laatste afspraak van 4 tot 5, gelukkig gaat manager mee. Hij haalt me thuis op en brengt me weer thuis, hoef zelf (gelukkig) niet te rijden! Verders vanavond partneravond van zw-gym. Van 8 tot 10 dus dat wordt gapen geblazen! Ben nu al moe..hahaha Fijne dag meisjes en dikke knuf!
sla mij op de kop als ik het niet goed heb maar eeh... giegje is toch 31e jarig. dan mocht ze testen toch? waarom dacht ik 31? sorry gieg als ik het fout heb..
@ Pip, ha ha, ik leg Lonneke sinds 4 dgn overdag op der buikje te slapen, waar ik bij ben dan natuurlijk, ze slaapt dan en heeft minder last van der krampjes. @ Gieg, succes met IUI, ik duim hoor en natuurlijk Gefeliciteerd met je verjaardag @ Ntjes, fijn dat je zelf niet hoeft te rijden... pff wat laat dan, dan wil je eigenlijk al in je bed liggen Gister leek Lonneke minder krampjes te hebben, weer bevestiging dat ik er goed aan heb gedaan over te gaan op kv. Gaat nu kartstikke goed, sinds 3dgn geheel over. en nu bijna van 7 naar 6 voedingen Morgen naar cb, ik ben bebieuwd
Gefeliciteerd met je verjaardag, Gieg! Hopelijk een succesvolle dag vandaag, dat mag nu weleens. En veel plezier met trees.