ZUurtje, niet leuk, zitten toch herinneringen aan. Heb het helaas zelf ook eens gehad.... kon wel janken. Ik kon helaas geen nieuwe halen, had ze gekocht in Australie
@ Zuurtje; wat jammer van je oorbel zeg! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt! @ Small; Lonneke slaapt ook op haar buik.....hoe ist mogelijk . Ik heb bij Britt het idee dat het geen krampjes zijn, maar een bepaalde geborgenheid die ze niet voelt als ze op haar rug ligt. Wel heel fijn trouwens dat Lonneke nu met kv minder last heeft van krampjes! @ weer; 31 graden.....poehhhh, ik blijf wel binnen!
Ja denk ook wel net als je schrijft geborgenheid. Heb der gisteravond uiteindelijk slaapzakje aangedaan, lijkt of ze daardoor ookal beter slaapt op der rug. Anders loopt ze soms zo te maaien met armpjes en voetjes. Maar hier denk ik meeste wel door krampjes.... Hoewel ze gister dus overdag op buikje heeft gelegen en ook niet echt heeft lopen krijsen... maar 2 x 10 min, ipv 1.5 a 2 uur Ze ligt nu weer lekker op der buikje in de box te slapen
Hurricane season is weer begonnen dus ga ik weer ons geliefe St Maarten in de gaten houden, de tropical storm die ze hadden verwacht is verzwakt gelukkig, dus daar geen erge schade van. Nu kijken wat storm Bill gaat doen, als het goed is geen gevaar voor St Maarten
hallo lieve meisjes, net terug uit de drukte wat vakantie heet... Ik ga even een paar pagina's lezen...
:x:x Oh ben zooooo boos! Had vanmorgen cursus babymassage, en keek er echt ontzettend naar uit. Sta ik daar, doet er niemand open, en mobiel wordt ook niet opgenomen. Volgens de buurman waren ze niet thuis. Dus ik vet aan mezelf twijfelen, maar net nagekeken maar alles klopte. Datum, tijd, adres. Ben echt zooooo boos!! :x:x
heee, wat schandalig, zijn hun het gewoon vergeten dan zou ze flink lastig vallenmet bellen tot ze eindelijk opnemen en kunnen vertellen waarom ze er niet waren..... (hopelijk niks ergs aan hun kant)
ja zo ongeveer.. ach dat komt en gaat... zo nu en dan... drie weken zonder is af kicken hoor! maar ik ben al een inhaal slag aan het maken... whahahaha
WELCOME BACK YADI!!! even unwinden van de roemania gekheid Pippa ik weet wat je bedoel met de geborgenheid. Eva lag net naast mij op de back en was aan het maaien en beetje huilerig. ik pack haar dan naast mij in mijn arm, rechtop zittend en ze is gelijk rustig.. zo gaat het vaak ook op de buik. ik heb gelezen dat ze zo maaien omdat ze de gevoel hebben dat ze vallen (zoals je weleens ook hebt als je net in slaap val) en vaak is dat wakker schrikken (met de armpjes) dus het wakker schrikken zoals wij hebben ook met het vallen gevoel! @smally ja dat ook. binnen blijven met ventilator aan.. zo heeft eva ook weer wat te doen bwhahaha @NRG dat is zwaar balen. ik had zoiets met mijn nacontrole laatst.. ik was verrot moe en mijn afspraak was om 10.00 op een zaterdag.. ik stond toen voor dicht deur terwijl ik ZO graag mijn bedje in wou blijven. maar goed.. dat ze de telefoon ook niet opnemen...ik kan je frustratie wel begrijpen het is nog erg vroeg voor bewust praten bij eva maar ik hoorde haar vanochtend wa wa zeggen.
ik heb het geprobeerd, maar mijn hoofd wil niet mee werken... ik heb alles gelezen, maar echt niets onthouden.. sorry....
hey Pixie, thanks nog van je berichten... Ja mijn blog moet ik ook nog bijwerken en mijn ogen hebben nu echt luciferstokjes nodig.... GAAAP... hey wawa is ook communiceren hoor! en Yadi is echt back... ZUURTJE: NOD OP 28 AUGUSTUS! AUB
ha ha, dus alles weer aan het inhalen Yadi en weer in de game hoe is het verder met de Zuid Afrika plannen?
ik wel... onze plannen zijn nog steeds bezig, maar als ik nu zwanger wordt mag zijn enzo mag ik in januari nog vliegen en dat leek mij wel zo handig... dus alles loopt volgens planning... and Yeah I am back in the Game... wel wat minder gestressed... ben per september 2 jaar bezig een paar maandjes extra kunnen er ook wel weer bij!
Ben zoooo blij dat ik nog niet betaald heb! Had de factuur al, met 30 dagen termijn. Meestal betaal ik die gelijk, maar nu dus niet. Ga vanmiddag bij de bieb een boek van baby massage halen, dan doe ik t zelf wel. Heb 4 keer gebeld, zowel mobiel als huisnummer, en wordt niet opgenomen.
Goeiemorgen meiden! Heb niet veel tijd maar wilde Gieg ff fijne verjaardag wensen vandaag!!! Gieg van harte gefeliciflapt meid!!! maak er een gezellige dag van...je hebt in iedergeval mooi weer vandaag nou meiden ik vlieg weer kleine meid roept om der fles! tot snellies weer! dikke knuff