@klingel pfff ze houden je wel een beetje aan het lijntje daar in meppel.. Blij dat heerenveen er ook nog is!! Huizenjacht pff mannetje wil maar 1 huis en wil dus wachten of de verkoper zijn baan behoud en dus het huis wil verkopen...
@nai: hmm, even afwachten dus qua huis? loer je zelf ook op funda? vind ik altijd leuk! enne, meppel: belachelijk. ik heb gezegd dat ik akkoord ga met 2x IUI nog, en dan echt door. het goede nieuws (vergeten te vertellen) : geen wachttijden voor IVF/ICSI via meppel! @jd: haai, ik dacht al, alles truglezen van een maand dat kost wel 3 dagen heheh en ja het gaat niet zo lekker want onze lieve aagjepoezemeisje is doodgereden deze week grafstemming dus maargoed dat terzijde.. ik ga canvas aagjeschilderij bestellen!
@klingel jaah funda houd ik dagelijks in de gaten .. In de hoop dat ik mannetjes interesse voor een ander adres kan wekken ... maar helaas tot nu toe niet gelukt! Dat is dan wel goed nieuws geen wachttijden voor IVF of ICSI!! Mooi idee om een canvasdoek te bestellen van aagje
gieg, gefeliciteert zuurtje , wat balen zeg! Klingel, dikke knuff!!! Morgen ga ik ook de fer.arts vertellen dat wij ook verder willen !!! Yadi, haiiii Oma, heeft van het weekend op de IC gelegen Ze had dat medicijn voor tegen het afstoten gekregen en toen is haar vocht gaan verplaatsen en dat is allemaal achter de longen gegaan ! Ze hebben haar in slaap gehouden en aan de beademing en toen gedialyseerd toen is ze gelukkig weer opgeknapt! Zo, nu ga ik ff schoonmaken iedereen dikke knuff
heej remmebeeb! doe der nog maar eentje; ik heb net donkerbruin gesignaleerd! *boeien* (gaat morgen heerenveen stalken) anyway, hoe gaatie met jou dan? smak!
Ik ben er ook weer na een lange zit, maar ook een gezellige zit in het ziekenhuis Met Trees koffie gedronken, wat gezellig was! De IUI was goed getimed zei de gyn en ik heb deze keer nieteens een bloeding. Het zaad was ook goed, dus nu maar weer afwachten........ De rest zet ik op mmm
@gaby bah vocht achter de longen .. Maar ik begrijp dat ze daar nu iets aan gedaan hebben en dat het weer beter gaat met je oma? @giegel duimen dat het mooi verjaardagskadootje is!!
hey meiden ben ik weer de oorbellen waren niet meer te krijgen of bestellen heb dan maar 2 andere uitgezocht (beide met hartjes, 1 met kleine hartjes en de andere zijn net iets groter) giegel en nu hopen op een mooi verlaat verjaardagscadeau binnen een 2 tal weken ongeveer klingel hoe mooi om een canvas te laten maken van poesje jolan mooie meid heb je verder ben ik het kwijt net zoals een mobieltje hier in de bus
ik ga kijken.. heb net aagje opgehaald, in urn, en verse bos rozen op de verongelukplek gelegd, en gejankt, en OBs gekocht, dus het is tijd voor een emotionele MMMtour...... KNUFFFFFFFFF
Te vroeg, en wil liever geen hormonsters in de melk voor Milan. En denk dat t beter is om lichaam eerst ff lekker zn gang te laten gaan, voordat ik weer de hormoonhuishouding op zn kop gooi.
wat een gezelligheid weer vandaag, niet allemaal heppiedepeppie, maar dat hoeft ook niet. yadi: welcome back! en je gaat er weer voor zag ik, good luck girl! klingel: stomme bruinspot... het is echt niet eerlijk op deze wereld... Dikke uberplettroostknuf! jolan: mooi meissie hoor, hoe doet ze het? mmm: here I come!
hebben jullie dit al gelezen ? 'Vrouw zwanger van twaalfling' - Buitenland - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [buitenland]
haai milkje! we doen de amsterdate nog wel over in de nazomer okeej? *gaat koken, heeft troostsushi dus eet vast wel vandaag*
nai, het gaat idd nu wat beter met me oma, maar het was wel even schikken dat ze in slaap werd gehouden en aan de beademing