Goedemorgen !! @ppver beter dat schoonpa van de beademing af mag!! Snel weer accu om je lichaam weer even op te laden!! @small Lonneke doet het goed zeg !! en die daim taart is naiman ook zo dol op @gabbel Knuffel is niet leuk om geliefde mensen zo ziek te zien!! @zuurtje Yeaahhh ei!! Veel plezier op de markt.. @me diabetesverpleegkundige gebelt.. tot nu toe zijn de dagcurves goed .. dus mijn suiker/koolhydraten dieet doet het goed.. Moet vrijdag nog een keer bellen en als dan de rest van de dagen het ook goed is.. hoef ik niet meer elke dag de prikpen te gebruiken.. Ben ik blij van hou geen vingertoppen meer over .. ze zijn nu zo gevoelig... @nrg hihi datum staat niet goed zie ik .. het moet de 19e zijn @zuurtje zou je afspraak gyn op 24 augustus kunnen zetten ?
ben dr weer terug van de vakantie heb nog geen tijd gehad om terug te lezen is hier nog belangrijk nieuws? ben even thuis in mijn pauzze zo weer aan het werk bah
@Ppver, fijn dat schoonpapa van beademing af mag! @Gabbel, idd heel vervelend om mensen die je lief hebt zo ziek te zien. Dikke knuffel!
middag.. zo, ik ben ongesteld geworden, welkom ronde 20. zo naar heerenveen, en mijn afspraak met de wonderdokter van elke is vervroegd van februari naar september! verder voel ik me klote, om alles, dus ik peer m even de zon in.... en iedereen is gewaarschuwd, voor t woord BALEN ben ik allergisch! knufje
Wat goed dat je afspraak vervroegd is Kling . Ronde 20.............................................. snik @de rest: hi ladies
Owja over speciale huisdieren. Call me silly maar ik weet zeker (ja echt zeker ) dat mijn lievelingshondje op mij staat te wachten als ik doodga. Wij hadden een speciale band dus het kan gewoon niet anders.
@Pip; gefeliciteerd met je neefje Stijn! @jd: welcome back @gieg: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Sorry dat ik zo laat ben maar ik hen geen lappie. Over een weekje pas weer en zit nu op werk. @Cin; k.u.t! nee niet jij maar dat spotten... @ppvr: jij nu ook officieel ongi he. WHYYY!!! @NNNZ-ers: en toch MOET er iemand op roze. Wie of wie? @gabbel: gaat het wat minder met oma? nee he. Knuff en beterschap voor oma @Bow, nai en natjes; staan jullie op springen? dat is wat ik even onthouden heb. Ik ben niemand bewust vergeten hoor. Ik heb alweer 2 uur geleden teruggelezen maar kon nu pas reageren. @me: gaat wel weer. Maagzuur is wat minder. Nu ik geen lappie heb lees ik wat meer dus dat is wel goed. Mijn meisje schopt steeds vaker. Gelukkig mag ik haar volgende week weer zien. Tis ook weer leuk voor tischman want hij kan haar nog niet voelen. En gisteren eindelijk bul opgehaald gehehe. Feestje komt pas na masterbul jeeeuj!
als dat zo zou zijn, dag aagje op mij wacht, dan zou ik al een stuk minder bang voor de dood zijn! kortom, ik ga je joinen in dit geloof! hoe gaat het verder met je? geen maagzuur meer?
ha, antwoord al boven mijn vraag zie ik. fijn! en felii met bul!!! trots! leuk dat meisje wigglet in tischbuik trouwens, helemaal joepie! so, en nu gaak naar heerenveen voor een goed plan de campagne.. lichtpuntje: ronde 20 zou uitgerekende datum van 25 mei hebben. en ik maar denken dat mijn gewenste meibaby in ronde 19 gemaakt moest worden! ik ga voor aagje-reincarnatie deze ronde!
@klingel in ieder geval positief dat elke haar wonderdokter in september kan ipv februari!! maar we gaan gewoon voor deze ronde kling-aagje-beebje
Jaaa gordina kan er wat van zo klein als ze is Heeeeeeeeeel veeeeeel good luck in Heerenveen! En je hebt altijd gezegd dat je een meibeeb kreeg dus goede hoop. Trouwens is dat spoelen niks voor jou? Dat is een lekker badje voor de zaadjes . Blijven ze langer van zwemmen. Kan toch geen kwaad. Owja grappig verhaal. Ik ging naar mijn apotheek om de dame te bedanken die me zo had geholpen aan spoelspul. (weten jullie nog dat gyn het recept niet had gefaxt en we erachteraan moesten. Ze was zo behulpzaam daarbij omdat ze zag dat ik desperate was). Bleek dat gyn het nog vaker voorschrijft. Hij had gebeld naar apotheek om te vragen wat hij mij alweer had voorgeschreven. HAHAA ik was proefkonijn. Het dametje dat het recept later kwam halen zei tegen die dame van de apotheek dat ze hoopte dat het echt zou helpen. Ja i remember those days.....ronde na ronde na ronde. NNNZ-ers jullie zijn sterke meiden!
tisch je bent een schat!! hoe heette dat spoelspul ook alweer? dan vraag ik t meteen straks (hij ziet me weer aankomen met mijn eigen behandelplan heheh)
Het bah, weer een ronde verder. G*dsamme! :x Wel fijn dat je eerder terecht kunt Kling, da's gewoon een half jaar! Succes voor nu in Heerenveen. Op naar de meibeeb! @Tisch: gefeli met bul! Knuffels voor iedereen. Ik ben een beetje moe, maar verder wel goed geluimd op zich... Ga zo labels plakken en strijken op Femspullen voor het KDV... En daarna B&J New York huppeldepup eten. Had flashback naar april en werd al gelukkig bij het idee! *fluistert* mijn beste vriendin van de middelbare school (is nu nog goede vriendin, maar zie haar wat minder wegens heel Nederland ertussen) is gisteren bevallen van haar tweede zoon.
@tisch ik sta nog niet op springen hoor Beebje vermaakt zich nog prima en heeft nog geen zin om eruit te komen Aah dat is dan wel weer leuk nieuws dat de gyn het nu vaker gebruikt
@nai: eg wel! @juud: ja B&J hoe is het daar eigenlijk mee met die verslaving? of heeft iedereen m ingeruild voor de DD verslaving?