En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

nee hoor JD, niemand weg, gewoon druk aan het lezen!
    Leuk dat je er weer bent trouwens.

Mooie conversatie trouwens over de bus en de gevoelens daarbij.

2. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    hoi fem... ja ik ben blij dat ik er weer ben en ik voel me weer thuis...

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Goed zo!

We spreken binnenkort weer wat meer....nu eerst ff lunch verzorgen.
    Knuffels!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Dat moet ik inderdaad ook!

5. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    @yadi, mooie lange reactie!
    Fijn dat jullie weer druk aan de klus zijn voor een beeb!

@Gieg, kan me voorstellen dat je nu wat meer zorgen hebt bij een 3e beeb. Knuf! Ik ben het helemaal met de andere eens: je bent een kanjer!

@Gabbel, hoe gaat het nu met oma?

@ ik weet het niet meer voor de rest, vergeet het steeds doordat ik allemaal snel snel aan het doen ben door internetverbinding.

vanmiddag voor het eerst met kleine meisje zwemmen!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    zoals jullie weten ben ik niet zo goed in woorden en ik vind mij ook erg goed in wat Juud zegt!
    sorry dat ik niet een hele lange iets zelf ga schrijven. heb wel wat op dat topic geschreven. ze had het voornamelijk over opmerkingen, maar wij heben het meer met 'meepraten'te maken in de bus en 'goed'inhoudelijk en geinteresseerd in elkaar reageren. dat is idd ok niet altijd mogelijk. maar dan moet ik ook erbij zeggen dat ik vaak ook niet de tjd neem ervoor. ik zou het kunnen want ik ben ook elders actief....en net zoals lim zegt dat je ook niet altijd op e gemak voel om wat te schrijven wat in je gaat is bij mij ook wel zo.. ik schrijf dan liever min 'baby-issues' ergens anders waar ik andereniet 'stoor'met mijn gezeur.. ja ik zeur en ik weet het en op zch zo ik daar iets aan moeten doen maar helaas bij mij past het niet om alles in te houden. ik heb vaak raad nodig en ik 'zeg'dingen zoals ze echt door mij heen gaan.

verder kan ik het wel snappen dat nnnzers het zwaar hebben als ze tussen ons zoals cin zei 'drraagdoek en kolf gepraat iets verdrietigs willen melden en kunnen dus niet aansluiting vinden en kiezen ervoor dan om niks te melden. dat is net zo een keus als ik ervoor kies om uitgebreid over eva's slaapritme ergens anders over te hebben. ik deel het wel hier mee maar echt erop ingaan uitgebreid doe ik niet.

ag weet je, het is allemaal zo logisch dat het na een jaar zo gaat. we zijn inderdaad in andere delen van de bus en vinden het eenmaal makkelijker met een paar mensen over bepaalde dingen te hebben, maar dat betekend niet dat ik niet meeleef met die waar ik het minder goed mee 'vind' zo gemeen ben ik ook weer niet. ;)
    toch nog zelf wat geschreven... op zo'n wamre dag.. met warm kindje op schoot die moeilijk doet met drinken..

;)
    hou van jullie allemaal! *smileys hier zijn niet leuk!*

7. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    je hebt heel wat geschreven pixie... bravo ;) en idd de smileys zijn hier niet leuk!

8. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, ik vind het jammer dat je soms niet eens te melden dat je bijv spot.
    Helaas heb ik de laatste tijd jullie verwaarloosd en alleen gereageerd op de makkelijke dingen.
    Heb ikgeen NOD of IUI echt bijgehouden of bezoekjes bij de gyn.
    Ik hoop dat ik snel jullie weer oprecht kan steunen en zal vragen/reageren hoe het met jullie gaat

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    en misschien is dat dan juist iets wat we aan dat persoon moeten vragen..

10. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @giegel. ik sluit mij aan met wat al gezegd is dat de wens is groter dan de angst. mijn schoonzus en ik hebben hier over vaker gehad ...dit geld dan ook voor zuurtje, dat als je een wens voor een 3e heb is je gezin niet af en is het net zo even erg voor je gevoel ... dat je een angst heb dat de derde hetzelfde zou hebben zoals je jongste kan ik voorstellen maar vergeet niet wat je allemaal nu leer bij je jongste en dat maakt je ook sterk!!! *knuf*.

11. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Heerlijk!!! *erg jaloerse blik*
    Geniet ervan, je hebt t heel erg verdiend!!

12. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    :'(

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    #71973 pixie, 19 aug 2009
    Laatst bewerkt: 19 aug 2009
    @yadi en smally pixman zegt als grap Ʃigenlijk zou we een kerstfilm nu moeten kijken omdat dat raar is';) is het niet tijd voor kerstdingen weer??? hihihhi

14. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Bij BNN hebben ze dat een keer gedaan. Midden in de zomer de hele dag kerstliedjes op de radio :D

15. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Gelukkig heb ik een nep-boom, want zou niet weten waar je nu een echte vandaan moet halen :)

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    in mijn schoonouders achtertuin.. ;) staan er 3 geloof ik ;)

17. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Jaaa... ik luister het hele jaar daar kerst muziek... ik heb er nu al weer zin in... rent naar de cd rek en grijpt Josh's Noel...

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    hahaha @ yadi

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ pixie lach er maar om... hihi...

20. natjes

natjes Niet meer actief

meiden ik vind het goed om te lezen dat iedereen even zijn verhaal kwijt kan over de bus. Moet denk ik vaker gebeuren?

Zo ontstaan er geen 'opgekropte' gevoelens. DIkke knuf voor iedereen ieder geval! (ondanks de plak-warmte..ieh!!)

@mijzelf: net eerste 'naai' les gehad van me moeder...hahaha Ging goed en heb de gordijnen ingekort! Jeujjj, enige jammere detail is dat ze iets ongelijk zijn! haha Maar ja je moet ergens beginnen is het niet?

Liggen alle busmeisjes in hun zwembadje in de tuin?

@klingel: was vanochtend vergeten te zeggen dat je echt geweldig mooie foto's hebt van aagje! WOW! ga je alle (140?) foto's in een album plakken? Mooie herinnering ieder geval aan je meisje!

@bowen: vroeg me af hoe je laatste week gaat voor je verlof. Trek je het nog een beetje? Bijna al het werk overgedragen?

@juud: fijn dat je zaterdag relax dagje hebt! Heerlijk van genieten!

@milk: begon je volleybal alweer bijna? (of was je er helemaal mee gestopt?)

@cin: hele dikke knuf voor jou meid!

@kling: Waar zit elke der wonder-gyn?

@elke: hoest met jou?

@pipa: indrukwekkend is dat dan he als iemand zo op je afstapt en dat zegt. Maakt altijd flink wat indruk op je!

@yadi: had van de week echt geeeeeen tijd meer om te msn-en op werk. We moeten snel weer een msn-date afspreken! En fijn dat de vakantie je goed heeft gedaan en dat jullie er weer vol voor gaan!!

@pix: wanneer moet jij nou weer beginnen met werk?

@pip: sta jij zelf alweer in je winkel?

@alice: hoe gaat het met kleine ralph? En met jou?

@tischa: nog steeds maagzuur aan het wegslikken?

@miranke: hoe gaat het met je paardje? Rij je zelf nog?

@nai: hoe gaat het met de laatste loodjes? Hoe hou jij trouwens je katten uit ledikant en wieg? Zodra die van mij de kans krijgen sneaken ze er weer in!

@lim: hoe bevalt jullie nieuwe auto trouwens?

@nrg: vond het zo'n lieve foto van Milan die je vanochtend stuurde! Knappe vent is het toch!

@gieg: hoe gaat het met je? Weten de andere 2 kids ook van jullie 3e kinderwens? (vroeg me dat ineens af)

@zuurtje: fijn dat alles weer goed was met de kids! Hoe vond je man je nieuwe oorbellen?

@ de rest: sorry als ik iemand vergeet!!

Deel Deze Pagina