pffff... Rugpijn, misselijk, liespijn .. en kan niet meer slapen. Is het nachtbraken weer begonnen? edit: en flink wat krampen down there.. gevoel alsof ik straks echt flink moet sch**ten... arrghhh dis niet fijn!
@miranke: dat meen je niet van die schimmel!? Arm beest.. Wel beter dat ie uit zijn lijden verlost is! En een gelderse vos nu? leuk! Merrie? En wel beter hoor dat je alles bij huis hebt incl rijbak! Ik rij hier sinds de positieve test niet meer. Wilde gewoon geen risico lopen en het voelde niet prettig aan. Paard heb ik rustig afgebouwd met longeren en ze staat nu helemaal stil. (wele hele dagen op de wei in grote groep). Ze lijkt het ieder geval totaal NIET erg te vinden! Ze is supervrolijk dus ach we pakken het straks wel weer op.
Dat vermoeden had ik ook al ja.. Hij was al klein beetje ingedaald. Sinds gisteren waggel ik echt stukken meer en heb ik ook het gevoel dat ik (letterlijk) met zijn hoofd tussen mijn benen loop.. Breng zo voor de zekerheid even urine naar de ha om blaasontsteking uit te sluiten. En anders zal het wel voorweeën of indalingsweeën zijn.. (moet eerlijk zeggen dat ik er wel beetje moe van wordt..ja nu al..) Ga vandaag ook aangeven bij baas dat ik vanaf vandaag halve dagen wil werken.. trek het anders echt niet meer.
goed dat je laat nakijken op blaasontsteking en zeker maar halve dagen gaan werken als je het niet trekt jij en beeb gaan voor op werk (je moet maar denken dat je nog genoeg kan gaan werken na de zwangerschap/bevalling)
Ik zal natjesman maar niet inlichten over hoe vervelend dit is.. haha die denkt direct dat het begonnen is ofzo.. Lol
dan maar niet doen hoor en beebje moet trouwens nog even lekker bij jou blijven, is nog veeeeeeeeeel te warm buiten
Ik heb met je te doen natjes. Maar is ook niet gek. Je zit ook al bijna op de 34 weken. Goed dat je minder ga werken. Maar eh.. Dat betekend wel dat je vanaf de 34 weken verplicht op verlof al moet van uwv. Klinkt trouwens ook in mijn oren als indaling. Zeker ook als je meer waggel.
Ik heb ook maar een afspraak bij de ha gemaakt voor morgen omdat het bloed bij het ontlasting steeds erger word. Laatste dagen ook met slijm op papier en stukjes donker rood klontjes in het ontlasting. Met mijn geschiedenis met poliepen in darmen kan ik de risico niet nemen. Zal wel toch aambeien maar toch voor de zekerheid checken bij ha
och arme natjes, hopelijk vind je baas de halve dagen geen probleem (ach, heeft ie vast liever dan dat je helemaal niet meer komt). Op zich goed natuurlijk dat je indalingsweeen oid lijkt te hebben, ik bedoel, over 6 weken moet ie er wel uit... Maar kan me voorstellen dat het geen pretje is. Good luck vandaag. En volley: ja, ben erg blij dat ik nog maar 2 dagen in de week daarmee bezig zal zijn.Twee keer trainen en dan ook nog een wedstrijd op zaterdag had ik gewoon echt geen zin meer in. Gelukkig was het tweede team afgelopen seizoen gepromoveerd naar de klasse waar ik vorig seizoen speelde, dus blijft het spelletje wel even uitdagend. Pixie: klinkt niet goed, die ontlasting, goed dat je ernaar laat kijken. Hopelijk 'gewoon' aambeien, maar weet niet of daar ook slijm bij komt kijken... Hup, weer aan de bak, milk! oke oke...
Moggel meiden @ miranke: nou ik denk wel dat het goed zit... @ natjes: hou je het even rustig... Ik wil niet dat er iets engs gebeurt. BTW had je mijn sms nog gehad met mijn tijdelijke nummer... @ milk: you go girl @ mezelf: ik heb een drukke dag... Neefje komt langs - gezelli - even naar mijn schoonvader (iemand nog een zeilboot kopen) en boodschappen doen en in de avond naar mijn oma op de koffie... ja drukke dag... dus weinig online... Knuffels allemaal
@yadi: nee geen sms gehad @werkgever: vanaf vandaag halve dagen.. dus tot half 1! Lekker! En die krampen..arrgghhhhhh!!! (maar voor een goed doel. Over 4 weken mag ie komen van me (37 weken)
meunin lief busje so, wat een openhartige ontboezemingen zijn er gisteren gedaan zeg! wow, ik vind dat ergens wel heel goed! ik heb er nog eens over nagedacht (goh) en mijn conclusie is: -de scheiding (wel/niet zwang of al bevallen of al bezig voor een volgende) is onvermijdelijk, soms pijnlijk, maar: -niemand kan daar wat aan doen! en niemand moet daar wat aan doen! -het is voor iedereen lastig; de NNNZers en ook de trotse moeders -het enige dat we kunnen/moeten doen is lief en voorzichtig zijn voor elkaar en mee/inleven... so! @natjes: jemig, crisis, sielug dat je zo waggelt en wankelt. ik denk dat minder werken en goed is, en moet! en indalen ja, oei spannend! @miranke: boeh.... sielig voor lientje.. en jullie natuurlijk! en fijn dat nu een andere is.. hoe heet ze/hij? @milk: ha, minderen met volley voelt goed dus? ook wel een beetje erg intensief lijkt me, zoals het was.. zeker met de rest van je drukke leventje! @pix: pffff heb/had je t ook zo warm? en hoe gaatie verder? niet sippen hoor! knuf! @smallie: en hoest daar.. druk of niet, met 2 kids? lijkt me echt een cultuurshock.. @elke: vertelll van echoooooooo! @bow: hoe gaan de laatste werkloodjes? en hoe is t met het de kk (verboden onderwerp misschien? dan sorrie!) knuf @cin: steen? knuff op steen? wanneer jij ook alweer date met gyn, begyn sept? dtl he... smak @tisch WAT stel jij tischman nu boven gordon opeens? whaha!!! gekke zwangere doos! bedankt voor je lieve smsje trouwens het gaat steeds beter hier, hoewel ik ook gisteren het doel ' misschien eens niet 10000000 liter huilen ' niet gehaald heb. @gsm: kutje, hij is alweer uitgevallen en ik krijg m niet meer aan. dus indien ik mensen (lees: elke, cin, bow) ' negeer ' dan komt dat daardoor, ik ga zo langs de gsm winkel (horror) @nrg: hoest met jou? en met nrgman enz? knuf! @debs: MELDEN! hoe gaatie daar, ook met debspapa? @ppv: en hoe gaat ie met jou? en je vader? @alice: en jij, hoe gaat t met de tranen? knuf! @leo: mooie woorden sprak je.. smak! @gieg: ik duim voor joe goede IUI! trouwens, spuit jij elke dag precies op tzelfde tijdstip puregon trouwens? dat is bij mij niet haalbaar.. zou dat erg zijn? @rest: dikke knuffffff allemaal! @mij: buhhhhh rondje ziekenhuizen gebeld.. en wat denk je? zwolle heeft OOK een wachtlijst voor meppel! wie moet ik nu geloven dan grunn ook, halfjaar! dan maar IUIen in heerenveen, gillen om snelle(re) start zwolle (ik ben al oud, toch? ) en alle hoop gevestigd op die illustere wonderdokter antiek van elke... 10 sept! so, en nu douchen, frummelen, en straks hard werken, maar leuk, want eind komt in zicht kletskouskus!
@ Klingel: Ik spuit elke dag tussen 22:00 en 23:00 uur, dus wel rond hetzelfde tijdstip. Dit zou wel beter zijn voor de groei van de follikels. Misschien heb ik het gemist, maar doet de wonderdokter ook aan IVF? Misschien kan je daar anders wel eerder terecht.
@gieg, aha, jij savonds. ja ik moet soms om 0700 beginnen (volgende week) en om nou op werk te gaan hanessen, zou ook niet weten waar ik dat spul dat moet verstoppen (in de koeling) ik doe nu steeds om 10:00 sochtends... trouwens, de wonderdok doet ook IVF, alleen dan in samenwerking met dusseldorf (geen wachtlijst) maar ja de wonderdok doet ook flush en IUI met 4 eitjes, dus sowieso meer kans/hoop... pff smak
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 10798 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 11 meisjes 5 jongens Preggers 19-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 19-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 1 meisje 3 jongens 1 verrassing NOD 20 augustus: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) 26 augustus: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) 28 augustus: Yadi 30 augustus: MilkHd (ronde 21, beeb 1) 03 september: Giegel (ronde 20, beeb 3) 06 september: Milla (beeb 1) 07 september: Survivor (beeb 1, ronde 3) 11 september: Ppver 15 september: Klingel (ronde 20, beeb 1) ??: Gabbel (beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 24 augustus: Tischa 20w echo ~ Naiobi gyn 26 augustus: gabbel prikinstructie ~ Ppver slt ~ Klingel fm 11.45u 28 augustus: Eva (Pixie) 2e inenting 01 september: Pixie 1e werkdag ~ Miranke gyn 1e echo 02 september: 1ste verjaardag bus 08 september: cin gyn 10 september: Klingel dokter antiek 11u 23 september: MilkHd gyn