@natjes: Wat lief van natjesman. En goed luisteren naar hem! Hoe cinman reageert op de mmm... over het algemeen nuchter. Hij probeert zoveel mogelijk mee te gaan als ik een fm heb en vindt het vooral vervelend dat ik moet 'spuiten en slikken'. Het gaat allemaal niet zoals we gehoopt hadden maar hij heeft er nog het meeste vertrouwen in dat het met IUI gaat lukken. @milk: Heb je nu ook een heel ander team of zijn er meer meiden overgestapt?
@ Elke: Fijn dat beeb het zo goed doet in je buik en dat je zo goed onder controle staat! Dat je geen borstvoeding mag geven is balen. Misschien is het tzt wel fijn om je beeb bloot op je blote buik te leggen voor het intieme contact. Dat is voor jou wellicht fijn en ook voor je beeb. Het vervangt niet de borstvoeding, maar het kan je misschien wel helpen. @ Geelzucht: Alle baby's worden wel iets geel, maar het ene kindje heeft dat ook veel erger dan het andere kindje waardoor het nieteens altijd opvalt. Mijn oudste moest wel daarom langer in het ziekenhuis blijven, maar dat kwam ook doordat we er al lagen voor mij. En de rest weet ik niet meer
@ Bowen, wat lief vanje collega's zeg, wat zal jij je gewardeerd voelen @ Cin, stom ongi grrrrrr Geelzien, meetse baby's wel wat, kraamzorg houd in de gaten of het niet te geel word, want anders moet baby wel even onder de "zonnebank". Hier werd Lonneke wel beetje geel, maar voor raam bij vel indirect dagligt gelegd. Marije was erg geel, en heeft wel 2 x 2dgn onder "zonnebank"gelegen, maar we waren toen toch nog in ziekenhuis ivm vroeg geboren. @ Zuurtje, in NL is het anders, als je bent bevallen in het ziekenhuis en alles is goed mag je al na 2 uur weer naar huis. Mannetje weer veilig thuis, gelukkig, onweer is echt niet fijn. Gefeliciteerd met Huwelijksdag voor de kerk @ Natjes, pfff wat een pijntjes, goed naar vk luisteren en niets doen, @ Natjesbeeb, inbuik blijven jij @ Elke, fijn weer wat van je te horen @ Milky, fijn wat minder tijd kwijt aan volleyen maar toch lekker spelen. Hier is Lonneke ziekjes, heeft snottebelleritisch zo erg dat ze snacht amper flesje kan drinken erdoor, probeer al zoutoplossing maar wil niet echt helpen. snotzuigertje al geprobeert, helpt iets maar niet genoeg, hopelijk snel weer over, ze heeft vanochtend echt te weinig gedronken en gaat halverwege fles huilen, maak ik me dan weer zorgen over
Goeiemorgen @pix hoe was het bij ha? @zuurtje gefeli!! @milk, zit jij daar mooi goed dan, alhoewel ik hoop dat je die niet nodig gaat hebben. Enne jij ook laatste dag vandaag?? Raar idee is dat he. Ik heb ook nog nooit eerder laatste dag meegemaakt, dit is mijn eerste baan dus verder niet meegemaakt. Ben benieuwd wat ze voor je verzonnen hebben. Hoop dat je net zo'n leuke dag hebt! @natjes, jeetje wat eng zeg, hoop dat alles gewoon goed is met je urine. En beebje moet ook echt nog even blijven zitten, is nog iets te vroeg. Doe je wel voorzichtig? Wat moet er nog gedaan worden, allemaal kleine dingetjes, afwerkdingetjes. Beebkamer komen vandaag de plaklintjes op de vloer en rolgordijn wordt opgehangen deur en kozijn geschilderd en dan kunnen we morgen meubeltjes in elkaar gaan zetten. En badkamer moet stopcontacten nog aangezet worden, wastafel + meubel er nog aan en de schuifdeurtjes voor kastje zijn gister allemaal afgelakt dus die kunnen ook opgehangen worden en dan rest nog het afwerken van de overloop en dan is het even genoeg. Maar goed al met al nog genoeg dingetjes wat gedaan moet worden. Maar geen grote klussen meer hoor, die hebben we gehad @smallie, Hee meis, hoe gaat ie met jou?? Lonneke beetje ziek? He bah, dat is niet leuk. hoop dat ze snel weer wat meer drinkt. Schoonouders komen zo weer helpen en ik moet vanmiddag nog weer voor controle naar vk. Vanavond hebben we bbq feestje. Ik hoop dat het beetje droog blijft vanavond, zou jammer zijn nl.
Hallo, Heb helaas niet veel bijgelezen, want het is een beetje hectisch hier met de kids vandaag. Door het warme weer gisteren, zijn ze vandaag erg moe en dan zijn ze zo hangerig. Nu op bed. Laten we hopen voor een poosje, zodat mama ook een beetje bijkomt. Gisteren was heerlijk: motorrijden, kapper, BBQ. Heb ook al zin in morgen: sauna en BBQ bij vrienden! Femke heeft het enorm goed gedaan op het KDV. Ze heeft goed geslapen en gdronken en had ook leuk gespeeld en gelachen naar de leidsters. Maandag weer. Als het dan weer zo goed gaat, ga ik met een gerust hart weer werken, op 2 september... Nu even wat dingetjes checken op internet. Daarna kijk ik nog even hier. Vast fijn weekend en tot maandag!
@zuurtje gefeliciteerd met jullie 5e huwelijksverjaardag(voor de kerk)! wat is jullie andere datum? @milk waarom de overstap van volleyball team? misschien had je het al verteld maar ben het kwijt dan. beetje vreemd en naar vraag.. maar als je iui moet gaan doen doe je het bij jou zkh dan? @natjes wat lief van je man.. maar het is natuurlijk wel verschrikkelijk voor ons mannen he als we krampen hebben.. dan denken ze inderdaad dat het gat gebeuren .hihi ik moest niet zeggen dat ik krampen had en ging de ogen al groot bij pixman met duizend vragen.. wat voor...hoe erg.. is het... hihi enneh.. luisteren naar vk... niks doen lekker op de bank blijven! @bowen oh wat leuk..bezig met beebkamer.. wel de mannen het zware werk laten doen jij ook heerlijk bbq en.. ben niet jaloers hoor !! @smallville.. wat zielig voor lonneke.. hopelijk blijven het wel alleen bij haar dan en niet jullie hele gezinnetje. @juud lekker bijtanken van je drukke 'juud'dag?! en morgen dan weer een 'juud'dag.. lekker zeg! wat goed dat femke het goed doet op kdv. dat moet een geruststelling zijn. @me ik zat vannacht met wakker kind tusen 2.30 en 4am - ze was klaarwakker... en toen mama ook daarna weer. pas om 5.00 sliep ik en zij wr alweer wakker om 6.00 te drinken.. is hier nu wat koeler en eva slaapt en drinkt gelukkig weer normaal.ze had gisteren 4 poepluiers en bij HA geweest .was gewoon inwendig aambei die los kwam! het zit er dus niet meer ..gelukkig!!
@natjes dan maar iets rustiger aan doen meis!! @bowen oooh leuk morgen echt met de babykamer bezig @pixie weinig slaap gehad dus.. @juud wat mooi dat femke het zo goed doet op de kdv!! @small hopelijk is lonneke er snel weer bovenop!!
@elke goed te begrijpen meis dat je het allemaal nogal eng vind.. Wat raar dat je deze keer maar 3 kaartjes hebt gehad en de vorige keer 20.. Charlotte zal altijd bij je zijn en dit kindje zal ook nooit haar plekje innemen.. Charlotte is nu zijn/haar beschermengel en dat is ook een mooi idee!
@ Small: Heb je al een halve ui op haar kamertje gelegd? Misschien helpt dat wel. Ook is er Luuf balsem voor baby's volgens mij. Ik heb dat ook gebruikt, maar ik weet niet meer hoe oud de jongste toen was. Het hielp wel goed.
haai lief busje! even een fijnweekendglittergroetje! ik peer m zo naar mn beste vriend, vanaaf lekker aan de zwier met hem. dus @iedereen: dikke knuffff, fijn weekend, lief weekend, en een megareactie volgt later! SMAK!
@ Gieg, dat heb ik volgens mij nog, Luuf, even kijken wat erop staat vanaf welke leeftijd, wel goede tip, was het allang weer vergeten dat ik het had, en anders ui, die vergeet ik ook altijd.
@ female: heel veel sterkte meisje, ik herken je strijd voor herstel. Ik ben nu al bijna 1,5 jaar verder en nog steeds niet de oude! Maar: het gaat bij mij wel met sprongetjes, dus soms even een tijd niks en dan merk ik ineens weer dat ik vooruit ga. @Natjes: Elkeman doet wat hij altijd doet als er iets spannends is, namelijk zeggen dat het allemaal wel meevalt en dat ik me niet zo druk moet maken enz. Goed bedoeld, maar het nodigt niet echt uit om dan je hart te luchten... Wat een lieve reactie van jouw vriend trouwens, rustig aan doen hoor! @Small: beterschap voor Lonneke @Gieg: ja tuurlijk, er zijn andere manieren om toch dat intieme contact tot stand te brengen, en het is nu ook weer niet als het allerbelangrijkste, maar toch voelt het wel weer als een lichamelijk falen. @Nai: lief, een beschermengeltje @allen: bedankt voor jullie reacties!
hey meiden we zijn weer terug en hebben ondertussen ook al gegeten het was een hele mooie dag we hebben zelfs weer een zegen mogen ontvangen bedankt voor de felicitaties pixie onze andere datum is 6 augustus knuf voor iedereen
morgen meisjes hier gaat het al ietsje beter met Lonneke, gister nog wel mega snottebellen weg gehaald, zo zielig. Ze slaapt nu in der slaapzakje, lijkt ze toch beter te slapen. @ Elke, zo herkenbaar, mannen, sommige dingen zeg ik dus ook maar niet, hij reageert toch van: waar maak je je toch zo druk om, wacht nu maar gewoon, komt goed. @ Zuurtje, fijn dat het zo geslaagde dag was. Hier trouwens allemaal eierstok pijntjes.... ben benieuwd wanneer ongi weer komt. trouwens wel erg raar, maanden hoop je dat het niet komt, dan ben je zwanger enkomt het niet, en nu zit ik weer te wachten wanneer het komt.
@ Elke: Dat het voelt als een lichamelijk falen weet ik en heb ik met heel veel dingen. Ik heb ermee leren omgaan door vooral te kijken naar de dingen die ik wel kan. Dat kan niet van de ene op de andere dag, maar het kan wel helpen. @ Small: Heb je al gekeken naar de Luuf? Ben wel benieuwd vanaf welke leeftijd je het mag gebruiken. En nu moet ik me haasten naar het korfbalveld!
Goeiemorgen!! @pix, gelukkig alleen maar aambei, wel lastig maar niks ernstigs in ieder geval. Vanacht beter geslapen? Ik vond het nog erg warm. @nai, hoe was uitslag gister?? @klingel, haaai, was 't gezellig gister??? @elke, Elkeman is al net zo 'nuchter' als Bowenman volgens mij. @smallie, gelukkig al weer beetje beter met Lonneke. En stom he, nu weer ongi afwachten. Bah, mis het totaal niet hihi @Gieg, veel plezier met korfbal (kijken?) @Fem, poes nog op tijd binnen gekregen?? @Cin, melden! @Lautje, waar is joe???? Hier gister heerlijk gebbqd. Was super gezellig, is toch anders vind ik dan gewone verjaardag. Is toch andere sfeer, ik weet niet, was heel gezellie. En we zijn bezig met de kledingkast in elkaar aan het zetten. Joehoeeeeeeeee ................. eindelijk
hi bow. nou hier was het wel afgekoelt gelukkig. ja ik heb beter geslapen waaant.. eva sliep door tot 6.00 en daarna nog een uurtje in haar bedje en dan weer een uurtje bij ons bbq was succes dus.. goed zo.. ja ik ben daar mee eens.. bbq op verjaardag is STUKKEN gezelliger verder alles goed. hoe is het met beebkamer?