En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Bowen: Korfbal kijken inderdaad :)
    De oudste korfbalt en moest vandaag voor het eerst in een hoger team spelen. Ging helemaal niet slecht voor een eerste keer.

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Haai lieve meisjes!
    Wat een weer is het hè?! Heeeeeerlijk!

@Bowen: Present! :p

@Pix: Gelukkig, "slechts" een aambei. En bbq-en, ja lekker, gaan wij morgen doen :)

@natjes: hoe is het met je? je hebt wel meldplicht nu!

@elke: ik zie je wel, je bent er :p

@Smallie: Fijn dat Lonneke al een beetje opknapt :)

@Gieg: Ik zit hier te rekenen of je banner klopt met die k-lange lf van je, maar dat is wel zo geloof ik.

*ego*
    Vanmorgen voor de dag 3 bloedprik geweest. Recept voor Clomid gevraagd en gekregen (en dat doen ze zonder je dossier te bekijken, blijf het raar vinden). Nu wachten op het telefoontje om te horen of ik het ook mag gaan slikken.

Gisteren even een dipje omdat ik ontzettend opzag tegen het begin van een nieuwe ronde zh platlopen, maar was vanmorgen wel minder... helemaal nadat ik in gesprek raakte met een meisje dat begon over de drukte rond de kerstdagen. Durfde niet te vragen hoe lang ze dan al bezig was, maar bedacht me wel dat ik maar beter niet nú al kan zeuren over "alweer" naar het zh: het kan alleen maar erger worden. (En dat is niet doemdenkerig bedoeld verder hoor)

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    hoi cin
    *jaloers op bbq*

raar dat ze niet je dossier kijken om te controleren.
    waarom moet je op een telefoontje wachten? uitslag van je bloed? wat voor betekenis heeft dat op de rest van je cyclus?
    hoe bevalt de clomid je trouwens?

kan voorstellen dat je er toch even over nadacht...het is ook niet niks zo vaka naar het zkh gaan. :( *knuff*

4. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Haiiii meissies :D

Pixie, idd ''gelukkig'' maar een aambei. Van google word je alleen maar banger ;)

Elke, leuk dat je weer wat mee schrijft :) Ja, mensen weten soms niet hoe ze moeten reageren, en dat doet veel pijn. knuff

small, fijn dat Lonneke ietsje beter is ! Hihi idd raar lijkt me dat is toch op een andere manier op je ongi wachten.

Bowen is de kleding kast voor beebje ? Ben je trouwens nu bijna klaar met de verbouwing ?

Gieg, leuk dat je dochter een stap hoger zit :D Hebben ze wel gewonnen ?

Cin, Euh waarvoor moet jij elke keer in het begin van je cyclus bloed prikken ?
    Ja, over ziekenhuis in en uit, dat gaat nog veel meer worden :(
    Ik ben het zelf ook al spug zat, maar ik loop ondertussen al 1,5 jaar bij de gyn :(

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Owja, vergeet mezelf helemaal :D
    Ei is zeker geweest :D temp is flink omhoog !!!

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    woohoo voor gaby ei :D
    nog gelukt met boy bespringen in de warmte? hihi ;)

7. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Geen probleem hoor :p

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Pix & Gaab: Bloedprikken op dag 3 is "protocol". Ze kijken voornamelijk of je niet stiekem toch hcg in je bloed hebt want dan mag je niet beginnen met spuiten of slikken en krijg je een echo.
    Tijdens telefoontje krijg ik dus groen licht voor de Clomid (verwacht ik tenminste) en hoor ik wanneer de eerste fm is.

@Gabbel: Kan me voorstellen dat je het helemaal zat bent, helemaal omdat je ook al zo vaak voor iets anders naar het ziekenhuis moet. En wat goed dat ei geweest is!

Wat ik nog binnen doe? 'k Zit te wachten op Cinman, die is de kwalificatie van de F1 aan het kijken....

9. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    is dan eigenlijk best spannend zo'n telefoontje of niet. want er zit wel kans (hoe klein het ook al is) dat je beetje hcg hebt (mogelijk door mk die ongemerkt ging of zo)..
    wel naar als het wel zo zou zijn.. want dan mag je niet doorgaan met een ronde en zou je achter zijn gekomen dat je toch zwanger was geweest.

nou. ik hoop dat je dus de go ahead krijg om met je slikken te beginnen..

maar eh.. heb je last van de clomid?

10. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Hmmm. Ik denk niet dat een beetje hcg direct een verloren ronde zou zijn in mijn geval want dan doen we gewoon een ronde zonder Clomid. En de stiekeme test van een week geleden was spierwit ;)

Ik heb vorige ronde geen last van de Clomid gehad, nu maar hopen dat dat deze keer net zo is.

11. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ik bedoelde dan ook meer een ronde geen clomid.. natuurlijk mag je altijd klussen ;) en met beetje hcg kan alleen maar goed doen ;)

maar ik begrijp het nu wel denk ik.. als je hcg in bloed heb kan het ook zijn dat je toch zwanger bent en dan moeten ze toch even kijken ... anders is de clomid schadelijk..toch?
    maar eh.. stiekum witte test... vanwege de lang gespot?

gelukkig dat je geen last had van clomid. idd hopelijk blijft het zo

12. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Nee hoor, stiekeme test bij m'n ouders thuis vorige week ;). Veel te vroeg natuurlijk maar was leuk geweest en kon het niet laten.

Kwalificatie is afgelopen en Cinman is weer wakker (haha) dus we gaan er even vandoor. Natuurlijk is het nu net bewolkt, maar ja.

Tot later misschien!

13. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    fijne dag verder cin.

wij gaan vanavond naar de ballon fiesta..

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemiddag meiden

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    #72135 pixie, 22 aug 2009
    Laatst bewerkt: 22 aug 2009
    hoi zuurtje.. leuke dag zover?

16. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik zit gezellig thuis met de kindjes terwijl mannetje werken is.

morgen heeft hij enkel een vroege dienst tot 10u dus kunnen we in de namiddag samen naar buiten.
    verheug me er al op om samen buiten te gaan nu het niet meer zo warm is.

dinsdag maar even terug naar de markt bij de juwelier
    ik had 2 nieuwe trouwringen gekocht (mannetje is die van hem kwijt) maar die bleken nu toch groter dan gedacht toen ze gepast werden (vingers zullen wat dikker geweest zijn door de warmte)
    nu vallen ze gewoon van de vingers af
    dus even nagaan of die gewisseld kunnen worden voor kleinere maatjes

hoe gaat het bij jou en met Eva?

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    heb je trouwens mijn uitnodiging gekregen op msn (weet niet of ik het juist gedaan heb?

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    morgen word het ook mooi weer.. goed vor bbq... :D *zucht* maar helaas gaat dat niet gebeuren hier.. ik vind het niet leuk.. hele zome rnog geen bbq gehad. Moet toch ech wat gebeuren zeg.. is niet normaal dat ik geen bbq doe in de zomer.

oh wat vervelend van de ring. gelukkig kan het nog gemaakt worden.

met eva en mezelf gaat het goed. ze slaapt momenteel. ze had vannacht doorgeslapen :D 8 hele uren zonder wakker worden!
    het lijkt toch dat de krampen nu wat minder worden, want we hoeven maar 1 x per dag infacol te geven, en dan niet eens een hele pipetje maar gewoon een druppeltje op de speen.

19. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    oh ik ben niet zo vaak op msn.. zal een kijken

20. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008