En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Nai: Heb je altijd dezelfde gyn?
    Anders kan je eens proberen of je een afspraak kan krijgen bij een ander met misschien een ander idee :)
    Ze verschillen onderling weleens van mening, dus wie weet helpt dat. (op de tijden dat je bij je vaste gyn kan komen, kan je gewoon niet zodat je een ander krijgt)

@ Natjes: Het begint op deze manier wel heel spannend te worden!
    Ik hoop dat je niet te lang last van weeen hebt, maar ook dat de beeb niet te vroeg komt.

@ Gabbel: Succes met de spuitinstructie en met Boy :p

@ Elke: Ik kan misschien ook wel voor je nakijken of je met de medicijnen die je gebruikt, borstvoeding mag geven.

@ Pippa: Nog gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Milk: Knuff! Ik duim voor je!

Sorry voor degene die ik ben vergeten!

Ik heb overal last van, maar dat komt door het gedoe met m'n dochter. Vorige week heb ik veel dingen zitten regelen en hierdoor denk ik ook vrij weinig aan de IUI-poging.
    Gezien m'n zin in zoete dingen, verwacht ik dat het wederom niet raak is.

2. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Je klinkt zo hoopvol Milk. Ook je onderschrift over de gyn.... Of is het echt gewoon een oppepper aan jezelf en voel je stiekem hetzelfde als altijd? Ik hoop echt dat het anders is deze keer. Heeeeeeel dikke knuff!

En duim duim duim duim duim duim ook hier.

3. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Jeeee wat voel ik me stom. Ik heb totaal gemist dat jij vorige week maandag een IUI had meid. :)

Maar zoete dingen dus voorbode voor ongi....? Hmmmmm.

Ik ga vanaf nu weer alle kaarsen in en om mijn huis voor iedereen opsteken...

En ook nog dikke knuff voor je meisje(s)

4. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @ Juud leuk is dat hoe de oudste dan kusjes en aaitje en speentje indoet enz enz .. zie het ook bij mijn nichtjes.

@Gabbel spannend van zusje. wat gaat de tijd hard zeg. weet nog dat je het kwam melden.. (geloof ik.. hihi nu weet ik het niet meer.. ik was namelijk ook zwanger dus ook dement die ik trouwens nog ben)

@Gieg kan voorstellen dat je even niet mee 'bezig' ben.. je hebt momenteel een ander prioriteit.. opelijk kom je snale achter hoe en wat met je jongste. is nog even zoeken?

@kling ik duim ook!!

@milk voor jou ook!! zou zo graag je posi test willen zien als je hier op bezoek komt.. (nav gesprek over goedbedoelde opmerkingen die kwetsend werken... vraag: mag ik zoiets wel zeggen, of heeft dit ook een kwetsend effect?)

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    *schenkt voor iedereen die het lust een kop koffie in*

theedrinkers??? kan beetje water koken voor jullie..heb hier theezakjes...

6. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    De tweede week september moeten we weer naar de kinderarts en dan hoor ik de uitslag van een onderzoek die nog is gedaan (of wordt gedaan nu). Afhankelijk daarvan wordt besloten of ze met de medicijnen moet stoppen en ik denk dat ze dan opnieuw een 24-uurs ECG krijgt. Met de regelmaat waarop ze nu weer last heeft (sinds ze weer naar school gaat) moeten we wel stoppen met de medicijnen denk ik, als het andere onderzoek niets laat zien.
    Een bijwerking met weer nieuwe medicijnen verhelpen, zie ik ook nog niet echt zitten.

Nu ga ik lekker met een vriendin en haar beeb boodschappen doen bij de groothandel :D

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

straks naar de markt en deze middag naar de ha
    als ik terug ben laat ik wel weten hoe het was

iedereen die vandaag een afspraak heeft succes

voor iedereen een dikke knuf

8. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Gieg: je bent er maar behoorlijk druk mee meid.Petje af weer hoor. Ik duim voor verhelderende uitslagen in september! Trouwens goed gedaan op de school van je dochter! Hoop dat het positief werkt!

@Zuurtje: naar HA voor elleboog? Succes! En gezellig zeg, naar de markt!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    moggel

@ pixie: lekker... koffie graag... iemand nog een zelfgemaakte brownie?

10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    juud ja ga naar ha voor elleboog

morge yadi en voor mij geen brownie, is niet goed voor mijn lijn

heb ongikrampen, waar die nou weer vandaan komen? ei is nog steeds niet geweest zover ik weet

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    pippa: nog gefeliciteerd met je verjaardag! op naar de 40 ;) Enne, ben wel beetje jaloers op jouw werk hoor, lijkt me heerlijk!
    nrg: milan vandaag prikjes? succes!
    nai: jeetje, nu al 4 pond. zal voor je duimen dat die kleine man van je er snel uitkomt!
    fem: zow zeg, 3 ziekenhuizen, pffff. gelukkig zijn jij en nikita echte bikkels!
    lautje: mis je, kom je snel weer meekletsen?
    remmar: dat wordt toch ook al de zoveelste operatie voor rem? Succes meid, ook voor hemzelf natuurlijk!
    pixie: gelukkig geen diarree enzo meer, super! hoest met de aambei?
    juud: heerlijk om te zien (nou ja, horen) als grote broer zo verliefd is op zusje, echt zo lief!
    gabbel: klaar voor de start! hoe is het met oma?
    klingel: lekker eieren gekweekt? benieuwd of meer spuiten ook meer eitjes opleverd ;)
    Giegel: echt vervelend dat je zo met je meiden bezig moet zijn, hopelijk is alles snel weer beetje op orde. Half sept dus meer nieuws... En niet denken aan je IUI is alleen maar goed, toch! Alleen de reden waarom is wat minder... Ik blijf ook voor jou duimen, 9 dagen voor NOD al trek in zoet zegt niks *duim*. Veel plezier bij de groothandel.
    Juud: goede vraag. Nee, er is nu eigenlijk niet meer of minder posi-vibes dan anders. Alhoewel ik wel gister tegen milkman zei: waarom zou ik nu niet denken dat het raak kan zijn? Vorig jaar rond deze tijd zat ik vol hoop, want ja, veel mensen zijn zwanger binnen het eerste half jaar. Nu zit ik een half jaar na HSG, wie zegt dat ik dan niet dezelfde hoop kan hebben als vorig jaar!
    Dus ook wel "ja", mijn vibes zijn momenteel positiever, haha.
    pixie: waarvoor ben je bang dat je het kwetsend zegt? dat je nu zegt dat ik bij je langskom volgende week? geen probleem hoor! en zou je dolgraag mijn posi-test laten zien, hihi.
    yadi: goedemorgen!

smallie: alles goed?
    debs: alles goed?
    tisch: alles goed?
    elke: alles goed?
    etc etc. alle meiden die ik vergeten ben: alles goed?

12. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    owww meiden even snel een kort berichje van mij , ik was stiekem aan het bijlezen op het werk :p stiekme ikke ;)

Ik ben helemaal in de war met de dagen , tis vandaag pas dinsdag morgen moeten we pas naar het ziekenhuis :D

Ik reageer vanaaf op jullie reactie, dikke knuff

13. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ gabbel... knuf

@ milk: moggel

@ zuurtje: welke lijn, de waslijn??? *pakt er nog eentje*

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden

*huilt* ik wil nu een brownie...thx alot yadi ;)

15. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    is niet goed voor mijn zoete dikke streeplijn
    (mannetje zegt altijd 'dikke lijn is ook een lijn)

yadi geef pixie dan maar mijn stukje

16. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    @milk aambei is nu helemaal weg. dat veel bloed kwam dus daardoor dat het los liet..

nee ik bedoel dat zoiets zeggen als dat ik hoop dat je een posi test hebt averechts werkt nu? ik weet namelijk niet zo goed meer wat wel en niet gezegt kan worden..wat juist kwetsend werkt en niet steunend.maar ik bedoel het dus helemaal steunend en juigend!

17. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    ook niet goed voor mijn lijn...

18. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hmmmmm iemand anders dan mijn stukje?

19. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ pixie.. je mag altijd pakken meid...

20. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    laat me een ding vertellen... van digi brownies wordt je niet dik...

en het andere ding wat ik wilde vertellen... is dat ik zo flipping trots op mezelf ben. Mijn site is bijna klaar en heb nu heel wordpress weten te verbouwen zodat hij precies lijkt op mijn site... ik is blij!

Deel Deze Pagina