@Yadi: hmmmm, zouden ze om je heen dan toch gelijk hebben...? Durf het bijna niet te zeggen. Wat is je eigen gedachte over die uitspraak dat je er zwanger uitziet? Ik bedoel: hoe reageer je hier op, bij jezelf?
En dan nu eigen nieuws: Femke's eerste tandje is miniscuul maar vastberaden doorgebroken! Voor haar rechts, voor de kijkers linksonder! Dat verklaart dus haar gezever, overmatige bellenblaasacties en voortdurend dingen in de mond stoppen. Gelukkig begrijpt zij wél waar een bijtring voor is (broerlief keek daar altijd heel stom naar...), dus dat is haar nieuwste speeltje... Zo'n trotse, maar deels geschokte mama! Zo vroeg al. Ze wordt echt groot... Foto straks op MMM
morgen yadi morgen juud ja graag een grote bak ..ben zelf te moe te zetten.. eva update: had gisteren toch last van de prikjes.. heb haar toen een pcm maar gegeven.. arme kindje... zoveel pijn..echt gillen
oh wat leuk zg.. zo'n eerste tandje.. goed dat ze een bijtring snapt eva is ook al veelvuldig aan het bubbelblazen.. hoeft toch niet altijd tandje te betekenen? @yadi ik durf niet eens op je bericht te reageren eigenlijk wil zo graag dat het waar is ... ik hoop het zo erg voor je.....
ja een lekkere bak kan me goed doen. @ juud: ik moet eerlijk zeggen dat ik er helemaal niet over na had gedacht en toen zei mijn schoonzus het als eerste. ik schrok eigenlijk. Toen ging ik er over nadenken en toen kreeg ik allemaal complimentjes van wat zie je er goed uit... wel een beetje moe, maar je straalt helemaal... Van mensen die normaal dit soort dingen niet zeggen... ik ging er over nadenken en dacht het is mogelijk. als ik kijk naar mijn klachtjes (wat heet... klachtjes... hihi) heb ik een heleboel en nog meer wel, maar een belangrijke niet... mijn boobs voelen 'normaal' aan. Tot gisteren middag: ze beginnen pijn te doen (in de avond meer dan overdag), maar niet zo erg als normaal.... Ach ik ga het doen met mijn eigen advies: ga leuke dingen doen en denk er niet over na. EN vooral test pas wanneer je over de datum bent...
Hoeft inderdaad niet per sé tandjes te betekenen, maar ze had zoveel speeksle de laatste tijd, dat ze gewoon voortdurend natte kleertjes had... Bellen blazen hoort wel een beetje bij de leeftijd van Eva, dus kan gewoon 'niks' zijn. Siem had het ook, maar kreeg eerste tandje 'pas' met 6 maanden...
@juud: gil eerste tandjes... het gaat al snel... heeft ze er last van @ pixie: ik ook, maar ik durf niet meer te dromen... gek he?!
Da's heel goed van je Yadi, dat je gewoon leuke dingen gaat doen en pas over datum gaat testen. Behalve dan dat ik nog wil zeggen dat ik helemaal geen klachtjes en pijnlijke boobs had, houd ik er dan ook maar over op. *duim duim duim duim* weer een kaarsje erbij...
whahaha... okay... ik ga mijn oma plagen die wilde met mij uit koffie drinken... bij een dure tent in het dorp... ik zie jullie vanmiddag.... knuffels allemaal en Juud... thanks meid...
gooeeeeeeedemorgen meisjes! Allemaal een heeeele dikke knuf! Heb niet zo'n zin om pagina's terug te gaan lezen..sorry! @juud: wow eerste tandje al! Die is er vlug bij! @kling: las nog wel je verhaal over die muis... ieeehhhh bah wat ranzig!!! Kastje al de deur uit gemikt? (snap je wel, zou ik ook doen!) @milk: fijn dat volleyballen weer goed ging! @pix: misschien overdag nog een slaapje als eva slaapt? @yadi: hoop dat het goede tekenen zijn meid! @huis: puinhoop, wil opruimen, geen puf, boodschappen doen, was doen, nieuwe stofzuiger halen (de andere is overleden) @bbeeb: is weer rustig gelukkig, rommelt iets minder. Urineuitslag was negatief (gelukkig). @werk: alleen donderdag, vrijdag en maandagochtend nog! JEEUJJJJJ @voedingsbh's.. net één gepast.. voel me dan helemaal een moeke..hahahaha
*gaap* ja ga ik ook doen natjes wou gisteren middagslaap doen maar toen moest eva voor de prikken goed dat de uitslag negatief was.. en dat beeb rustiger is ga maar niet beginnen over het opruimen.. ik wil niet ...
Natjes: fijn dat beeb rustiger is en urine-uitslag negatief. En nu rustig aan blijven doen hè meis. Jippie! Nog maar drie daagjes werken!
Grrrrrrrr, ik word kaal! Mijn 'zwangerschapshaar' valt mega-uit. Toetsenbord zit onder...... Enne, afbouwen/stoppen met BV is slecht voor de lijn. Ben al weer 2 kilo aangekomen. Kan dus niet meer alles maar eten wat ik wil, wat met BV nog wel ging. Vanaf vandaag maar weer beetje 'normaal' doen. Zal straks met werken wel makkelijker zijn, heb dan niet zoveel eettijd door de dag heen... Ja, zolderopruimactie: ga nu beginnen! PS: nieuwe foto's op MMM (motor staat er ook op)