nou goed ik ga maar een bakkie nemen.. en dan beginnen met schoonmaken hier.. even gebruik maken van feit dat eva slaapt..
Goedemorgen!! @natjes fijn dat de urinetest negatief is.. @yadi spannend meis zal voor je duimen dat je zus gelijk heeft!! Ik weet nu eindelijk wat harde buiken zijn... sinds gisteren af en toe last van zon dikke harde bol..
Dan neem ik glas water en ga ik daarna maar eens de vluchttas inpakken en misschien de klossen ophalen...
Nai: spannend inderdaad zeg! Enne, klossen helemaal niet zo verkeerd hoor. Best fijn, je bed even zo hoog... Hmmmm flashbacks! Doe je rustig aan met die harde buiken?
Het rare is dat ik bijna niks doe en dan al zulke harde buiken heb.. zoals gistermiddag heb ik de hele tijd op de bank gezeten en krijg ik gewoon harde buiken.. en nu ook zit gewoon op de bank met laptop en krijg harde buiken.. Oh jah ik ben benieuwd wat er met mijn haar gebeurt na de bevalling/bv ... ik heb van mijzelf wel een bos haar maar het lijkt nu allemaal een stuk langer
Ik zit nog te twijfelen onder welk bed ik de klossen plaats.. onder de box spring wordt het zo hoog .. en andere bed is dus logeerbed en staat dus geen tv niks omheen.... mag dan wel niet thuis bevallen maar wel lekker straks na de bevalling beetje tv kijken ghehe
Volgens mij is het best lastig om onder een boxspring klossen te zetten. Kun je geen TV'tje bij dat logeerbed zetten? Enne, het is met name voor de kraamhulp, dus dat die op hoogte onderzoeken bij je kunnen doen. Je kunt daarna natuurlijk weer in je 'eigen' bed kruipen hè? Hmmmm, harde buiken al bij bijna niets doen? Misschien is beebje toch niet van plan lang te blijven zitten? Hoop het voor je meid. Nog paar daagjes en dan is ie er klaar voor!
Koffie is op! Ga me nuttig maken in huis... Gisteren al drie zakken kleren weg gedaan, nu is de zolder (met lading te kleine kleertjes van Siem) aan de beurt. Ik houd wat emo-waarde heeft of wat Femke nog aan kan, maar rest gaat naar goed doel!
@juud jah dat dacht ik dus ook .. je mag dus wel gewoon in je eigen bed slapen zolang ze de onderzoeken maar in het hogere bed kan doen? maar dan zit je met welk bed doe je de kraammatrassen op.. zodat je geen vruchtwater in het verkeerde bed verliest @juud durf niet te hopen op een bevalling binnenkort..
Da's makkelijk Nai: op je eigen bed! Want daar slaap je op, en dat hoge bed ga je dan pas gebruiken na de bevalling, bij de controles van de kraamhulp. Ik begrijp dat je niet durft te hopen. Daarom doe ik dat maar...
goedemorgen meiden lekker geslapen juud ik heb spalkje/brace ook om hoor, kan niet veel doen want het doet gewoon pijn heb alles gelezen maar ben het weer kwijt, sorry knuf voor iedereen dadelijk gewicht nog even aanpassen (bij ff heb ik ook een banner van gewicht erbij dus de geïntereseerden kunnen daar af en toe kijken hoever het staat
@Nai: nou, klinkt toch wel goed! Ik weet het, het zegt nog niet direkt wat, maar een beetje actie geeft toch moed lijkt me! @Yadi: nou, je klinkt wel zwanger hoor! @Juud: al een tandje ja?! Whoehoe! @Eva: arm meisje, toch nog last gekregen. En nu is je arme mama ook nog doodmoe. Knuf voor allebei. @Milk: ik duimmmmmmmmmmm ook! Voor de zekerheid niet teveel duiken tijdens het volleyballen denk ik? @Natjes: nog even volhouden en dan heb je verlof! Ik ben vanmorgen bij de tandarts geweest. Hij: Gefeliciteerd! Dit is je eerste toch, nou ja op de vorige keer na dan. ..........Ehhh, nou nee, het voelt toch als de tweede hoor. Voor de duidelijkheid, de man kent mijn verhaal. Nou ja, ik neem het hem niet kwalijk hoor, maar ik vertel het hier vooral om aan te geven hoe ik dus continu geconfronteerd wordt met het onbegrip van mensen als het over mijn overleden kind gaat. Ontkennen, "vergeten", onhandige en kwetsende reacties horen sinds 8 maart 2008 bij mijn leven. Ik leer er mee leven en ga er altijd maar van uit dat het absoluut niet kwaad bedoeld is, maar soms is het wel eens moeilijk. (gisteren met die kraamzorglijn veel meer dan nu hoor, je verwacht daar toch iets meer professionaliteit).
@zuurtje zit je nu in het begin van je cyclus? dan moet je nog wel even met je zere elleboog Heb je een dieet om af te vallen ?? of??? Ik ben door dat suiker/koolhydratendieet in 1 week 2 kilo afgevallen
Mijn hemel had jij 240-155?! Meid meid meid....luister naar mij: DAT FLIK JE NOOIT MEER!! OKE! Zo... Pfff...berg op heuvel op...ik ben al blij als ik een uur normaal kan wandelen! 's ochtend kom ik me bed niet uit en je wil al helemaal niet weten hoe ik de trap af strompel...ze noemen het HELLP-reuma geloof ik. Keek jij ook al mee op de bloeddrukmeter (zo'n klok ding, niet een digitale) en kon jij ook al aangeven voordat ze helemaal klaarwaren of het wel goed was of niet 95-65 I'm proud!
Ik lees in mijn banner dat mijn baby van plan is om flink te gaan groeien, laten we het hopen! Heb het voor de zekerheid de baby ook maar even verteld, want dat mijn banner het weet heb ik natuurlijk niks aan. Doe mij maar met 20 weken een beeb van 1kg, dan krijg ik moed, hihihi! (daarbij wel de aantekening dat het niet zoals bij Nai in datzelfde tempo doorgroeit, want dan zit ik met 35 weken al op een kilo of 8-9, hahahaha) Voor de goedgelovigen onder ons: ik weet dat een gezonde beeb dat gewicht niet heeft bij 20 weken hoor!
@elke ik snap niet dat mensen niet beter denken voordat ze wat zeggen .. ik vind de zorglijn al grof maar je tandarts al helemaal omdat hij weet hoe het zit... Je wordt er inderdaad veel mee geconfronteerd!!
Nou ja! Onbeschoft bot onnadenkend lompe tr*t! (sorry...maar bloed gaat kóken van dat soort opmerkingen!) Knuf voor jou!
@elke gheheh jah ik heb het tegenovergestelde en heb ook enorme striae pffff.. en ook spataders onder mijn knieholte ...maar geen last van mijn rug ...