En daaaaaaaaaar is Lim 8) @me: ik had zoveeeeeeeeeeel energie vanochtend. En wat denk je ik heb het allemaal verbruikt op werk. What a waste! :x Ik moet het afleren PETS!
ben ik weer... aan het eten fabriceren...en ik ben strontje misselijk... moet ik het zo ook nog opeten? @ Tisch: knuf terug @klingel: nee ik temp niet en ik ben net zo sceptisch, maar toch... @ stirae: lang leven de stirae ... ik hoop dat iedereen de sarcasme er in hoort? @ gieg: go giegje... ga voor roze... @ lonneke: knuf @ limsel: verbale diaree is trug... hubs en vriend zijn aan het wii-en... hubs eerste keer hihi...
yep yadi is weer helemaal terug.. met tijd en dus jullie moet het bezuren... hihi... het eten was overigens heel erg lekker...
vind ik niet erg hoor dat je er veel bent ik ben er ook veel, ik mag en kan nu niet veel doen in het huishouden stoffen lukt nog net maar stofzuigen moet ik met die zware stofzuiger niet proberen
leuke foto zuurtje... ja samen is het ook veel gezelli... ik heb net voor het eerst guitar hero gespeeld, maar mijn polsen vinden het niet zo leuk... mijn arm ook niet... en om een een of andere reden heb ik vet veel pijn de laatste dagen.
ik ben net terug van het eerste keer weer zwemmen.. jeetje wat was ik constant herinnered aan hoe fijn het is om mijn lichaam weer terug te hebben.. heb eva gelijk opgegeven voor een proefles babyzwemmen 7 september. @yadi het kan aan het weer liggen