Hoi kwebbels, even weer een weekje door gespit om alles terug te lezen... @milky ik duim voor je komende dagen. het wordt tijd voor weer wat rose in de bus. @zuurtje fijn dat het zo goed gaat met je kids. @yadi spannend nog even je weet of je zwanger of weer een ronde verder bent. @natjes knuf voor joe. hoop dat de laatste loodjes niet de zwaarste mogen worden. @remmar fijn dat nikki het super goed doet op kdv. @elke fijn dat de beeb het goed doet. knuf voor joe na verhaal kraamzorglijn. @nrg fijn dat kleine milan je ook wat slaap gunt. @pippa nog proficiat met je verjaardag. @giegel knuf voor joe ivm met je dochter. @klingel wat een verhaal met dat kastje.. @cin fijn dat je vandaag de laatste pillen had. @nai doe je rustig aan nu de laatste loodjes in zicht zijn. @juud hoe was zumba? @me, Vandaag naar de gyn geweest ivm een slt. Alles zag er mooi uit en er was een eitje te zien. Maandag kijken we als het ei is gesprongen. Helaas was er vrijdag geen plek meer om dan al te kijken. Verder heb ik wel een hoge zuurgraad maar het is nog niet op de de bovengrens.. nog niet iets om me zorgen te maken. @de rest knuf...
@tischa proficiat met je 20 weken. wat betreft het spoelen zal ik het maandag aankaarten bij de gyn. dan heb ik dezelfde als die me vandaag geholpen heeft. @snurken, nergens last van, maar kan wel mee genieten van snurkgeluiden van manlief en van me kattenbeesten.. en nu ga ik echt een keer weer me bed opzoeken.
@tisch: wat is je meisje alweer groot! Gaat hard he! Hoe groeit je buik? @yadi: is er al meer bekend over jullie 'boottrip'? @ppver: hoop dat je je kan laten spoelen net als tisch had gedaan! Je kan het altijd voorstellen toch? @milla: waar ben jij???? @pix: leuk babyzwemmen! Nrg doet dat ook met milan! @hier: lang zal ze leven..lang zal ze leven! lang zal ze leven in de gloriaaaaaaaaa, in de gloooooriiiiiaaaaaaa in de gloooorrrrriiiaaaaaaaaaaa.. Hieperdepiep, hoeraaaaaaa. Hieperdepiep, hoeraaaaaa! Voel me zo jarig! NOT! hahaha natjesman was halverwege de nacht al naar werk toe ik sliep.. haha Naja.. straks naar werk om te trakteren.. zullen wel slingers boven bureau hangen enzo.. @buik: ga ff 2 foto's uploaden van buik!
gefeliciteerd natjes!! en die buik? die is mooi en ik ben errrrrug jaloers op je ondergoed... ik droeg toen al van die wibra tenten want ik had veel meer spek op mijn heupen die mijn kleinere slips gewoon opvraten leek wel.
natjes: GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!! Enne mooie buik!!!! Jij draagt ook helemaal naar voren! Ow ja goeiemorgen allemaal!!
@natjes gefeliciteerd meid. en wat een prachtig buik heb e nu al. @tisch mooi echo.. ales ook verder goed? @yadi je pijn kan door het weer komen @me zo. kleine meid liet me na de voeding om 5.30 verder slapen tot 8.00
@ natjes: gefeliciteerd... mooie buik @ natjes: we zijn nog niet vergekomen met onze trip invm vakantie @ pixie: iwh dat ja idd.. het is vaag weeg... @ klingel: wil je de temp nog weten 37.2... dus erg hoog...