Goedemorgen! In de glòòòòòriiiiijaaaaaa: Hieperdepiep: H O E R A !!!!! Nou, heb alles teruggelezen, maar ben bang dat ik één en ander toch weer kwijt ben... @Nai en Tisch: ik ga zo in jullie album kijken! @Gieg: ik heb enige hoop, na je beschrijving van je afscheiding... @Yadi: same, na beschrijving van je misselijkheid @Milk: hmmm, dromen over exen? Moet je daarvoor niet bij Tisch zijn? enne, ik had ze ook, toen ..... (sssst) @ppver: ik zou ook spoelen voorstellen. Je weet hoe goed het bij Tisch werkte. Fijn dat SLT goed leek. @Natjes: moooooooiiiii buikje hoor! @Small: hè meissie! Klinkt erg zwaar even voor je. Is ook moeilijk als je eerste een makkelijke baby was. Ik heb het precies andersom en weet soms ook niet wat me overkomt. Maar dan in positiever zin... HEEEEEL DIKKE KNUFF @Kling: solli? Waar? en succes! @Pix: jeeeeej! Goed zo Eva! @Gaby: fijn dat spuiten meeviel. En succes met sjouwen en verhuizen en zo! @Fem: wanneer begint de nieuwe medewerker? Beetje vertrouwen erin en zo? @Elke: heb veel aan jou en (het verlies van) Charlotte gedacht gisteren... Knuff! @Lim: welcome back en je merkt: we missen je! @Zuurtje: idd niet te hard gaan, maar wel gestaag hè! Ben zo trots op wat je bereikt. @NRG: shirt is onderweg. Hoest met je? @Bow: hoest met pols? En met laatste klusjes? @Cin: beetje bijgelezen? En hoest verder? @Debs, Lau, Miranke, Rem, Mill, Pip en andere busbeebs, die ik nu, onbedoeld, oversla: dikke knuff en don't be a stranger! (al begrijp ik dat het voor sommige gewoon te druk en/of te moeilijk is om langs te komen hier.)
Ja, inderdaad al poosje niet gezien.... Leonie: dikke knuff en laat even wat weten! Iemand haar gegevens? Sms-je doen?
Ik ben er zo weer vandoor, maar kom later weer langs. Nu even spulletjes pakken voor CB. Fem wordt weer totaal gemeten en gewogen en krijgt weer prikjes... Ga toch maar vragen stellen over bijvoeden, nu ze al tandjes krijgt. Met Siem pas na 5,5 maand gedaan, maar nu misschien toch eerder. Ze heeft veel interesse in dingen in de mond stoppen... Tevens navraag doen over avondvoeding weglaten... En weer wat Siem-avondetenvraagjes... Oh ja: ZUMBA is TOP! Echt heerlijk in het zweet gedanst en kreeg zoveel energie. Was echt vrolijk na afloop!
meiden allemaal bedankt voor de felicitaties en complimenten over mijn buik! @lim: dat over die onderbroeken weet ik.. je kan ook niet zien dat het een xxl maat onderbroek is die ik daar aan heb, toch? Anders kruipt het ook waar het niet gaan kan... whahahaha 8)
morgen meiden natjes van harte gefeliciteerd ben weinig geweest erg druk gehad na de vak heb wel heel veel gelezen allemaal dikke knuff
yadi bijna testen spannend zeg ik duim voor je en voor de andere die bijna mogentesten deze maand is onze maand doen we de bus eer aan
we zijn toch wel een keer aan de beurt hoop ik word wel eens tijd he dat onze hele bus zwanger is of al een beebje heeft
het zou leuk zijn, maar het is altijd maar afwachten... Ik denk dat ik even ga bankhangen... ben nu al moe... grrr
Natjes....gefeliciteerd met je verjaardag! Hoihoi, ik ga later teruglezen en reageren, nu eerst meisje eten geven en nog ongeveer 1000 andere dingen doen .
goedemorgen Natjes gefeliciteerd met je verjaardag en idd een hele mooie buik ne eten en dan me klaarmaken en beetje opruimen, ze komen straks een toestel installeren doe mee aan een onderzoek over winkelen moet de boodschappen die we doen allemaal inscannen ben benieuwd want veel weet ik er nog niet over zal deze namiddag wel weten te vertellen hoe en wat knuf en tot later
HOERAAAAAAAA VOOR NATJES!!! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Trakteer je ook in de bus. Deze meid heeft trek En een hele mooie buik! Je draagt mooi. @ppvr: ja niet vergeten he en mocht hij er niet in geloven die gyn toch erop aandringen. So van dan proberen we het toch gewoon 8) @Kling: ja ik las wat van solli maar ben er niet op teruggekomen. Heel veel succes vandaag. Maar ach jou kennende gaat het gesprek knallen! Je babbelt altijd zo lekker ghehehe @de rest: bedankt voor compliments over de kleine meid. @Yd, Gieg: echt spannend hoor ik meen het! duim duim duim duim @Miranke: waar ben jij eingelijk? Volgende week eerste echo he. Je kunt vast niet wachten. @milk en juud? Dromen over exen. Jaaaa heb ik ook gehad ghehehe