@natjes VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!! en mooie buik hoor.. @juud jah die met xl sticker is van 10 weken voor de foto van gisteren... @juud zumba was leuk dus @klingel succes met sollicitatie!!!
@pix, wowww Eva jou lekker laten slapen dus, super! @juud, ik heb de indruk dat ik mijn handen smorgen weer wat sneller kan gebruiken dus ik denk dat het wel helpt. Misschien even wat over langere tijd bekijken. Sliep 2e nacht ook al beter met die dingen om. Laatste klusjes gaat ook goed. Kan alleen nog geen leuke kinderkamer gordijnen vinden. En zelf maken is voor mij geen optie want ik kan niet naaien. Wie ging er ook al weer op naailes?? Zumba leuk ja? Ik heb het gedownload voor mijn buuf, ik denk dat ik zelf veel te harkerig er voor ben, hihi straks maar weer gewoon naar sportschool @luiers, moet ik die dingen nou wel of niet strijken?? Ik lees nl verschillende verhalen, nou weet ik het niet meer. @gordijnen, iemand nog leuke tips voor beebkamer??? @vragen, ik wou nog veel meer vragen maar ben het al weer kwijt. hihi schiet lekker op zo. Nouja komt vanzelf wel een keer.
@nai, ja dat las ik dus ook en anderen zeggen dan weer dat het dan niet steriel genoeg is??? En dat je door strijken nog meer bacterien dood. Ik vraag me af of ze uberhaupt wel overleven na droogtrommel. Enne ja ik ga straks even over de braderie lopen. Dan is de optocht ook bezig dus kan ik overal mooi bij
Ik streek ze ook nooit, omdat ze anders veel minder water opnamen. Je wast ze toch en anders wassen op een iets hogere temperatuur....
Nou, mijn kraamhulp streek die dingen ook gewoon hoor. Enne, die nemen dan nog heeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel water op. Ik strijk die nu niet meer, vanwege het vele werk en omdat ik er meestal 12 tegelijk in de was heb.... Maar niet omdat het niet zou mogen. Heb ik overigens ook nog nooit van gehoord. En vind ze wel iets fijner werken als ze gestreken zijn. Steriel is leuk, maar dat houd je niet echt lang vol. Voor je het weet heb je toch weer het monddoekje te pakken dat je gisteren ook al gebruikte (en dat dus al een dag met spuugbacteriën in een hoekje lag). Schoon en hygiënisch werken moet je gewoon doen (handen wassen, poepkleren en -doeken meteen weg, etc.), maar volledig steriel, lijkt mij ondoenlijk. Leuke gordijnen? Echt Hema! En die naaien ze voor je op maat, compleet met verduisterende voering. Het wordt echt goed donker op Siems kamer en ze zijn kei-leuk! Enne, voor onder de 100 euri was ik klaar (maar is dan ook klein raam...) Succes!
Haha, Gieg heeft dus een andere mening. Nou ja, doe wat jij het fijnst vindt. Maar dat van dat 'geen water meer opnemen' die ervaring heb ik niet.
Femke heeft het weer goed gedaan: 61,6 cm, en 6110 gram! Mag over een maand naar 4 voedingen, als ik dan ook groente ga bijgeven. Spannend hoor! Over twee maanden hebben we weer de volgende afspraak, met Siem en Femke tegelijk! Da's op donderdag 29 oktober. Kan dat in de bus?
Oh Zuurtje, heeft geen haast hoor. Veel plezier met bezoek en met installatie apparaat! Grappig, zo'n onderzoek!
Heb effe gegoogled, maar dat ziet er gezellig uit zeg, die Stoppelhaene! Bow, doe je Sander de groeten van mij? Die kom je daar toch vast wel tegen, niet?
He Pix, je gaat het helaas niet meer winnen, maar je hebt het toch leuk gedaan, bij de baby van de maand verkiezing. Volgens mijn ben je 3e/4e geworden of zo... Maar voor mij blijven Eva en Finn allebei de leuksten, want ze zijn van onze bus PS: heb weer dubieuze verbinding, dus ben er weer vandoor...
ja ik ben helemaal blij met mijn kleine meid vandaag. ze doet het voorbeeldig. ik ging om 11.00 met vriendin afspreken op terrasje en eva zat stilletjes in de maxi cosi met haar dushi ketting te spelen.. dit hield ze een uur vol.. geen enkel piepje.. en toen zijn we gaan winkelen.. en heeft ze het al die tijd rustig gehouden.. en uiteindelijk in saap gevallen. eenmaal thuis aangelegd en met haar geknuffelt en gespeelt en toen in bed gelegd.. nou... na 10 minuten was ze vertrokken luiers strijken? je bedoel zeker de hydrofielluiers of niet? ik strijk ze niet.. maar dat komt omdat ik geen droger hebt en ik hang ze perfect op middenin zodat er een vouwlijn in komt gordijnen wat zoek je een beetje?
ja ag ik deed het ook voor de leuk.. ik heb blijkbaar ook 'gecheat'omdat ik niet mocht 'reclame' maken ... nou ja. wist ik veel ..(ik lees nooit regels)
ja joh.. ik weet ook niet meer welke doekjes spuug op hebt.. ze liggen hier ook echt overal.. en soms wel dagen achter elkaar omdat ik 'denk' het nog schoon is.. ik kan soms wel ruiken of het melk(spugen doet eva niet echt) op heeft maar ook niet altijd.
Hahahaha, wat een strak plan! Ik zie ons wel rijden in zo'n chique bus met chauffeur. Hmmm, massageboys en snoepladen erbij, kopjes altijd warme knuffelthee, wat komt dit me ineens bekend voor, jullie ook?! @female: zou ik ook leuk vinden hoor!
haai buslief! lief natjes gefeliiiiiii met verjaardag EN met supermooie pronte strakke buik!!! @eva: brave beeb! goeso! @femke: goed gegroeid, goeso! @rest: smak&smek, moet weer rennen! vertel de rest later, op mmm! SMAK