En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ gieg... ik heb hetzelfde probleem

@ limsel: nou je moet doen hoe jij het voelt... dat gezeik! Het ene jaar is dit niet goed en het volgende is dat juist weer het beste. Hey I don't have kids, but it already makes my confused..

@ mezelf: stop nu eens met hoesten en ziek zijn! Ik heb vanavond even wat opgeruimd en gesopt. Ik was in de studeerkamer bezig. Dat gaf me wel een gek gevoel. Hopelijk snel een metamophose tot beeb kamer... Nou ja misschien woon ik hier dan niet meer! Morgen ga ik eerst wat rommelen in het huis en ik zal me inhouden op het forum... maar ja of ik dat ook echt kan is de tweede vraag! :D

2. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hier een duffe milk, lange dag gehad, helaas geen tijd voor bezoekje aan bow... (waren pas om 11 uur bij a'doorn, haha) en hele vervelende stomme ongi-steken de hele dag. Morgen weer feest dus, vrees ik...

3. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nee milk... ik verbied het je! We gaan samen voor PINK!

4. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik ga slapen

slaap lekker iedereen

en idd tijd voor weer wat roze in de bus

wie doet onze bus zijn naam eer aan?

5. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Meiden, ik ben compleet van mijn stuk!

Vandaag berichtje gekregen dat de buurvrouw is bevallen. Helaas heeft hun kindje maar vijf uurtjes mogen leven. Ze is overleden aan een hersenbloeding.

In dit soort gevallen vraag ik mij werkelijk waar af of er een god bestaat en wat zijn nut hiervan is???

Ik ben de hele dag al uit mijn doen en slapen lukt nu al helemaal niet. Telkens dwalen mijn gedachten weer af. Het zal je gebeuren, thuis komen en het babykamertje wacht, maar je armen zijn leeg.

En dan loop ik te miepen over mijn angsten nu voor een miskraam....de wereld is af en toe, in mijn ogen, zo oneerlijk!

6. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Goeiemorgen

Miranke, wat schrikken!!!! Logisch dat je dan helemaal uit je doen bent. En wat vreselijk voor die mensen!! Krijg er helemaal kippevel van. Ja in zulke situaties vraag je je idd af waar dat in godsnaam goed voor moet zijn. Veel sterkte! Knuff

@Gieg, in de magnetron??;)

@Milk, jammer dat niet gelukt is. Als je weer eens in de buurt bent..... Enne jij moet echt op roze hoor, denk erom!;)

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Miranke: Hele dikke knuf!!!

@Milk: Neeee! Doe maar een Pix! (Die had ook ongikrampen toch? Pix?)

@Elke & Kling: Synchroonzwemmen op de Spelen in Vancouver niets voor jullie? Komen we met de hele bus supporteren op oranje Crocs.

@Bow: Zag laatst ergens (zal bij één of ander woonprogramma geweest zijn) een gewoon effen licht vouwgordijn dat beschilderd werd. Erg leuk maar ja: ben je zo creatief?

Ben even minder aanwezig hier, niet door steenbehoefte maar gewoon door drukte op werk (eindelijk weer!!!) en thuis. Schoonouders besloten een dag eerder te komen dus gisteravond al zitten kleumen op de camping...

@groente en fruithapjes: geen ervaring mee maar schoonzusje klaagde ook al dat die 'regeltjes' zo snel veranderen. Haar eerste moest er niets van hebben en de tweede was supersnel met liga en fruit. Denk inderdaad dat je het als mama (meestal) wel het beste weet.

@all: knuf!

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Bow: Zullen wij anders ook maar gaan synchroonzwemmen? **********
    @werk: jaahaaaa, ik ga al bezig!

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ miranke verschrikkelijk. Ik snap ook dat je die vragen hebt. Dat is best normaal. Ik kan me ook voorstellen dat je helemaal van slag bent. Probeer het een beetje rustig aan te doen vandaag!!!

@ temp: GO TEMP GO TEMP... ja weer een 0.1 graden hoger... lol

10. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Miranke, meid wat een nieuws, vreselijk! Hoe ver zat ze in de zwangerschap?
    Zo merk je weer: een (gezond) kind krijgen is echt een wonder!

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Verder: grrrr, zie banner...
    Deze maand even rustig aan, geen verplichte klusjes enzo. Wel gister gesprek gehad over 'hoe ver gaan we'. Gelukkig voelen milkman en ik hetzelfde!

12. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    he bah miranke.. wat een baggernieuws., maar helaas, dit soort dingen gebeuren... :(
    dikke knuf voor jou

13. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Buschauffeur: nieuwe NOD is 24 sept (dag na gyn...)

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    Oh miranke wat een triest bericht.. jeetje ik wil het niet voorstellen ... :( :(

Lieve milk... ik vind het erg vervelend voor je dat je weer ongi ben geworden :( *dikke knuffel* 23 september gaat er meer plannen gemaakt worden?

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    mijn beste vriendin zijn vader is gisteren overleden :(

16. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @JD, wanneer ga je testen???

@Milk, neeeeeeeeeee, he verdorie!!!!!! En hoe ver zou dat zijn??

@pix, he ook al zulk slecht rot nieuws. Sterkte voor je vriendin, was het onverwacht??

17. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    goedemorgen meiden

Miranke ik word er stil van

cin ik als chauffeur ga dan op roze crocs om in de sfeer te blijven

milk: stomme ongi, die komen wanneer ze niet mogen en als ze moeten komen ze niet

pixie gecondoleerd met overlijden vader beste vriendin

hier alles rustig, dinsdag begint de school weer. krijgen we eindelijk weer wat regelmaat in ons leven maar moeten we ook weer wat meer op de klok kijken als we dingen gaan doen

duimen jullie mee dat het hier zondag mooi weer is, dan is het hier namelijk dag van de hond bij ons in de stad waar ik woon en dan kunnen we er naartoe

knuf voor jullie

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat een vreselijk bericht :( De wereld is inderdaad vreselijk oneerlijk :(
    Heel veel sterkte, voor jou en vooral je buren.

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oh..pix, óók al zo'n naar bericht :(

Milk: :( sh*t zeg!

Meiden hou op! We willen GOED nieuws.

20. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    dag van de hond?