En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Dag van de hond, daar hoort toch eigenlijk hondeweer bij :p

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

groetne-fruit hapje...tja. Nou kan ik natuurlijk wel gaan vertellen wat de kinderarts mij heeft geadviseerd, maar das ook niet helemaal eerlijk, vanwege de 2 maanden terugreken regel bij Nikita.
    Maar, ze adviseerde om rond de 6 maanden te beginnen met banaan en peer. Dan is ze eigenlijk dus (volgens de artsen) 4 maanden oud. Bovendien staan er op die potjes ook vanaf 4 maanden toch?
    Any way, Nikita krijgt sinds ze ongeveer 4 maanden is, nou ja, 6 - maar eigenlijk dus 4 :D snappie?

Eerst fruit - banaan en peer schijnen 'veilige' fruitjes te zijn om mee te beginnen. Nikita reageert er goed op, dus zal wel goed zijn toch dan?! Ik zou zeggen: volg je instinct. Iedere generatie mag het ene juist weer wel en het andere juist weer niet.
    En we zijn allemaal groot geworden toch?

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dag van de hond is iets wat ze hier ieder jaar organiseren
    dan kun je bij dierenartsen, hondenpsychologen terecht, je krijgt staaltjes hondenvoeding, je kunt allerlei activiteiten doen met je hond

kortom je kan er samen met je gezin een leuke dag van maken met je hond

en nee ik wil geen hondenweer maar zon

4. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @miranke wat naar nieuws zeg :(

@pix gecondoleerd met vader van vriendin..

@bowen veel plezier met de koningin vandaag!!

@zuurtje hoop voor jou op mooi weer dit weekend!! Nou jah voor iedereen eigenlijk, zolang het maar niet te warm wordt!!

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    bowen: we gaan gewoon voor alle truuks die de gyn voorstelt. en mocht het uiteindelijk niet aan ons besteed zijn, dan misschien wel adoptie.

*leeft zich heerlijk uit op boxbal* heb alleen nog niet het gevoel dat het werkt lim, maar heel erg bedankt!

pixie: gecondoleerd met overlijden vader van vriendin, was ie ziek of kwam het plotseling?

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    nee hij heeft een triple bijpas gehad.. maar blijk ook slechte longen te hebben (roker) en kon niet ademen zonder de beademing. :( hij is al 3 weken in het zkh... hij is met 60 jaar overleden.
    Heb vaak bij hem met mijn vriendin bbq's gehouden

7. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Hahaha Fem, leuk filmpje! Je moet het maar bedenken.:)

Ik heb bijna alle wasjes gedraaid, wat leuk zeg, waslijn vol met zulke ienieminie kleertjes. :)

8. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Vreselijk Pix, dat is nog veel te jong. Bah, sterkte meid!

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    briljant filmpje, female! milkman moest ook erg lachen!

10. Naiobi

Naiobi VIP lid

25 apr 2008
    6.397
    0
    0
    None
    Hellendoorn :)
    @milk stomme rode duivels ook ... Hopelijk kom je er samen met gyn uit wat nu het beste is..

11. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
  12. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Heeeeel dikke knuff voor:

Milk (potverd*****, grrrrr), buren Mirank en Mirank zelf, Pix en vriendin en familie vriendin!

En knuffels voor iedereen die gewoon knuffels nodig heeft...

13. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Lim, potverd******** grmbl! Dat had ik toch echt niet achter jou gezocht, dat je je nog eens iets aantrok van een mening hier op het forum. Jij was 14 jaar geleden al een heel goede moeder en nu, met nóg meer ervaring, zou je het ineens niet meer zelf weten?

Kinderen mogen vanaf 4 maanden bijvoeding. Verstandig is om even te kijken of je kindje het wel leuk zou vinden (oraal georiënteerd - mooi woord hè? - dus dat ze alles in de mond wil steken). Daarnaast moet je gewoon je gevoel laten spreken...

De ene adviseert eerst fruit, de ander groente. Wij doen groente, omdat die minder zoet smaakt en Femke daardoor niet van het begin een voorkeur krijgt voor zoete smaakjes. Daarnaast is groente minder zuur, wat voor de darmpjes makkelijker is. Zo denken wij erover, maar als je liever fruit eerst geeft, hoor je bij de andere helft van Nederland...

Kortom, niks mis mee, als jij met 4 maanden wilt beginnen. Femke heeft al dat tandje en bijt en soebelt overal op. Daarom beginnen wij binnenkort. Dan zit ze op 180 cc flessen (nu nog 150cc) en mag ze van 5 naar 4 flessen. Eén fles vervangen we dan door groente. Als groente twee weken goed gaat, doen we ook fruit. Pap en brood mogen, vanwege de gluten, liever niet eerder dan 6 maanden.

Veel plezier Lim (onzekere doos)

14. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ik wil Milk nog even zeggen dat ik het heeeeel moedig vind wat jullie nu gaan ondernemen. Heel veel succes. Ook vind ik het een mooie gedachte dat jullie aan adoptie denken. Ik hoop dat jullie een eigen kindje mogen krijgen, maar jullie hebben in ieder geval heel veel liefde voor een kind, als je adoptie wil overwegen. Dikke knuff!

15. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    NRG: fijn dat het shirt past! Veel plezier er mee!

16. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Oh jee, ik heb het ook: yadilitis...

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Leuk hè?! Die waslijn!

En inderdaad leuk filmpje Fem. Zou mijn zwager bedacht kunnen hebben :D

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ben er vandoor voor vandaag. Kids slapen en ga dus even bijkomen. Nog even online échte Hallmark-kaartjes met kidsfoto maken voor jarige opa's (morgen en dinsdag) en jarig neefje...

Bowen, ik wens jou morgen een heel fijne dag en vast gefeliciteerd!

Iedereen verder fijn weekend en tot maandag!

19. elke1976

elke1976 Fanatiek lid

15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    @Milk: shit! Had wederom goeie hoop, maar nu moet die gyn maar eens actie gaan ondernemen hoor! DTL!

@Miranke: vreselijk! Sterkte, ook voor je buren.

@Pix: sterkte voor je vriendin!

@female: hahaha, leuk filmpje! Mooie naam ook van die beeb (zie aftiteling)! ;)

@Bow: jij schiet hooguit een beeb eruit richting koningin!

@Juud: fijn weekend!

Deel Deze Pagina