Meiden ik heb even snel bij gelezen en ga nu echt slapen hihi ben kapot! Nrg, hele dikke knuff meis! Pfff wat een drukke dag vandaag hihi, was wel heel spannend bij de notaris maar ook heel slaapwekkent We zijn al druk in het huis bezig en zijn tot nu toe nog niks zorgwekkent tegen gekomen.. Slaap lekker iedereen !!!!
Mijn hemeltje bijna 21 weken alweer. Tis niet normaal hoe snel dat gaat . Straks ben ik mama. Wie ik? Kan helemaal niet. Hoezo? Ja gewoon. DANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hiii Gabbel. Lekker met jullie huisje bezig lees ik. Goh ik wist nog toen je vertelde dat jullie gingen bezichtigen en nu is het gewoon al zover! Blij dat alles goed gaat. Ennuh ja die notarissen zijn echt saaai! Geen actie geen sju. Gewoon plain ....
Mijn hemeltje, volgens mij is het het beste als ik nu ga slapen. Morgen is BOWEN jarrrig. Ow nee over 2 minuten.....
HIEPPIEPPIEPPIEP PIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEP! HOEREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Van harte gefeliciteerd Bowie en nog vele mooie jaren na deze toegewenst.
Hey meiden! Nrg: dikke knuff meis! klote zo'n situatie Gaab: gefeli met huissie!! veel plezier met de verbouwing Bow : GEFELI MET JE VERJAARDAG meis! maak er een leuke dag van! Gieg: WATTHEEEEE ......ga heeeeeeeel hard duimen voor je meis!!! laten we hopen dat het dit keer idd vet raak is Klingeltje: beetje laat maar dikke knuff nog voor jullie lieve kleine. kan me voorstellen dat jullie verdriet hebben sterkte meis!...knuff
goedemorgen meiden Bowen gefeliciteerd met je verjaardag giegel je maakt het spannend, mijn duimen draaien verder voor je (en natuurlijk ook voor de anderen en mezelf) gabbel eindelijk is jullie huisje echt van jullie, gefeliciteerd tischa de weken vliegen voorbij klingel laatste dagje gisteren, hoe voel je je nu daaronder dat je geen werk meer hebt (voorlopig dan hé) de rest sorry weet het niet meer vanbuiten
@bowen: gefeli met je verjaardag! Balen he dat de visite niet buiten kan zitten vandaag! K*tweer! @hier: gisteren hectische dag. Met natjesman naar spoedeisende hulp geweest. Had hand open gehaald dus nu allemaal hechtingen erin. Eén voordeel: hij is mijn eerste week verlof thuis..haha Verder de schrik van me leven gisteravond. Voelde ineens 'iets' lopen tussen me benen. Was geurloos 'vocht' i.c.m. proppen 'slijm'. (ook goedemorgen trouwens) Na dit incident is er niks meer uitgelopen..kijk het dus nog even aan.. Heb ook geen krampen oid erbij..
@miranke: wat een rotnieuws van je buurvrouw.. dat gun je echt helemaal niemand, woorden schieten te kort! @pix: gecondoleerd! @milk: kut...weer ongi..(grrmmmmm!!) @nrg: dikke knuf voor jou.. Vindt het frustrerend om te lezen dan nrg-man zulke opmerkingen maakt! Hij kan niet van jou verwachten dan je en en en en en doet! Zoals de rest al zei: scherm je niet hierdoor van ons af. Dit zijn ook 'jouw' momentjes van de dag. En die moet je niet stoppen! Jij hebt ook recht op tijd voor jezelf, hoe je deze dan ook wil indelen! Wat ik wel weet is dat je een top-mama bent die alles doet wat ze kan! (en dat moet je nooooooooit vergeten!) @gieg: spannend! @de rest; ben het nu echt kwijt wat er verder nog stond..
BOWEN gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een hele fijne dag ! NRG je blijft gewoon lekker hier kletsen.. DEBS hi hoe gaat het met jullie? GIEG ik hoop dat deze keer wel zo is.. ECHT zwanger wezen! NATJES ow ow ow arme natjesman.hoe heeft die dat gedaan? slijmprop verloren?als je ineens merk dat je krampen erger worden dan wat je gewent ben dan moet je de vk belen hoor..
Jaaaaa, dit is een dag voor goed nieuws! Bowen: GEFELICITEERD met je verjaardag. maak er een knaldag van! Klingding: laatste dagje, snif... gek he! Hadden ze er nog iets van gemaakt voor je? Of komt er nog een borrel oid? Dikke huillachknuf! Tuurlijk gaat gyn ons helpen, denk zomaar dat we aan de IUI gaan Pixie: leuk zo'n dagje in de dierentuin, klinkt erg goed! Zuurtje: je arm rust geven en alles soppen. Wat begrijp je niet aan het woordje 'rust'? Tischa: ja joh, gyn gaat ons gewoon helpen, die had gewoon de hoop dat we zo 'normaal' waren om in dat half jaartje zw te worden. Helaas. Over verdere stappen nadenken: gesprek was maar tien minuutjes en meestal zijn we vrij nuchter, dus hoop dat de echt heftige gesprekken niet gaan komen... Jij al wel weer over de 20 weken, de tijd gaat inderdaad snel zeg, poeh! Tischa wordt lekker mama! Oja, fijne vakantie! Gaan jullie nog weg, of is tischman niet vrij? Gieg: ik hoop het echt voor jou en ons, het is hooooooog tijd voor roseeeeee! Stiekem al eerder testje wagen? Gabbel heeft een huisje, gabbel heeft een huisje! Gefeliciteerd nog meissie, veel klusplezier! Debs: hoe is het met jou? en Emily? Natjes: dat doet ie slim, mag jij hem straks nog verzorgen ook zeker Nee hoor, heerlijk dat ie samen met jou thuis is strakjes, alleen de reden waarom is wat cru... En al slijm/vocht verloren, poeh, jouw zw-schap gaat geen 40 weken duren denk ik zomaar.... Mijn ongi van gister werd weer goedgemaakt door het mailtje dat onze nieuwe superdeluxe espresso-apparaat binnen was (nespresso ding was stuk en soms moet je jezelf gewoon even lekker verwennen). Wat een lekkere koffie zeg! ga er meteen nog eentje nemen, nog iemand?
lief wennebowtje gefeliiiiiii met joe verjaardag!!! ik wens joe een fijne, hoewel misschien dubbelvoelende, dag toe, en nog vele mooie blije gezonde gelukkige jaren, mEt beeb(s)!!! SMAK! @all: goedemorgggKNUF! heb een boel in hoofd/vingers zitten dat ik nog wil bij-reagigageren, maar ik ga eerst maar es naar de gynnegap. en dan lekker huisje welkom-klaar maken voor mn lief klingelman! 8) *zoeff*
@milk: doe maar eentje! met slappe melk! enne, gyn zal je helpen, ook qua moed/geloof erin denk ik! sterker nog, dat voel ik nu al aan joe toontje! HOPSA en lekker verwennen, dat mag! knuffff voor iedereen, werk-klets komt later vandaag!
haai meisjes, Bow: Gefeliciteeerd!!! @Gieg: Ik hoop dat je gevoel klopt! Vind je het niet moeilijk om niet stiekem een testje te wagen, zo op 12dpo? (Of heb ik dat niet goed uitgerekend?) Ik ben vanochtend voor fm geweest en was niet echt een succes: eerst lukte het ze niet om me te prikken en ging ik zowat van m'n stokje. Daarna vreselijk ongeïnteresseerde vrouw voor de echo. Ze vertelde wel netjes wat ze zag, dat dan weer wel: rechts follikel van 19mm. Dat wordt dus vanavond spuiten en maandag iui .