En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    KLINGBEEB gisteren laatste dagje. heb je nu 'vrij'? ga je je in de atelier bezig houden?

TISCH vakantie.. heerlijk...wat ga je doen

NATJES durfde het ook niet te zeggen maar aangezien milk het wel doet.. ik denk ook niet dat je de volle 40 weken hoef te wachten ;)

SMALLY hoe is het met Lonneke.. en met Marije en met jou?

MILK je klink toch wel wat opgewekt over de plannen..klopt dat?

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Bowen: Gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Milk & Cin: Ik kan me inhouden en ga niet testen voor vrijdag.
    Eerst maar afwachten of de duivels gaan komen, want ik heb weinig zin in een witte test. Die heb ik wel genoeg gezien.

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    lekker enthousiast wijf dus?? (NOT~!)
    en jij natuurlijk springen.. yaya ei..19mm!!! WOOHOOO en zij helemaal duf doen zeker... ja nou.. wij zijn enthousiast over je ei hoor :D

gatver gatver prikken lukte niet.. bah ik haat dat ..

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Bowen, gefeliciteerd
    Giegje, ik duim heeeeel hard hoor
    Natjes.... hmmm appart, nu nog steeds vocht verlies? zo j, even vk bellen omdatje voor 37wk zit
    yadi, jij ook spannend aan het maken
    milky, gelukkig maar espressomachine je weer beetje vrolijk
    cin, zet hem op, morgen mooie iui
    klingeltje, hoe was gyn?
    gabbeltje, hoe is het met nieuw huisje, schiet het al op?
    Debs, heej :)
    NRG, hele dikke knuf

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    KLING suces bij gyn

6. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Eva heeft een nieuwe maaltijd gevonden...

hydrofielluier..

7. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    #72627 Nrg50, 29 aug 2009
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
    Van Natjes 10.38 uur:
    Moet naar ziekenhuis. Heb waarschijnlijk toch gebroken vliezen. Verloskundige is net langs geweest. Hou je op de hoogte!

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Jeetje!!! ik schrik zowel.. hopelijk geen gebroken vliezen en vals alarm..

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    GIL!
    natjes wellicht aan t bevallen???
    dan heel veel successterkteknuff!!

@cin: had je al gesproken, maar nog een x: JEEJ een ei en MOK wat irri zo'n ongeinteresseerde doos. jammer toch dat juist die mensen die er het dichtste op zitten soms niet snappen hoe intiem/moeilijk/spannend het is... grommetje!
    maar- maandag IUI, goeso, wij duimen! :)
    @smallie: je vraagt hoe t met ons is maar hoe is t met JOU dan? knuf!
    @pix: wat wat, eet ze een luier??!!
    @gieg: erg he, die laatste dagen.. je WEET dat je lijf allang weet wat er aan de hand is (wel/niet zwang) maar jijzelf weet t nog niet!
    @milk: thanx beeb! en keep the faith he, smak!
    @limme: je zal wel blij zijn, nu t niet meer zo warm is maar juist bibber? hier althans.. met onweer regen waaiwoei!
    @bow jarige bow: waar ben je? verjaarknuffffle!
    @elke: melde!

@ei: werkelijk waar, allemaal nog onder de 10, kortom, nog geen EEN dominant ei. GROMMMETJE!
    over 2/3 dagen weer melden, nou jullie kennen mij inmiddels wel; dat wordt dus over 2 dagen, dag 14 al! raar of ni, ondanks inmiddels 75 puregon.. bwuhhhhh

@pix: laatste dag... ik heb zon idee dat ik nog wel eens word bijgegild komende maand, mag ook wel nog een maandje.. en ja verder lekker atelieren, opdracht kasteel maken, solli... maar als dat zo blijft gaan is werken naast zwanger worden amper te doen zeg, de dagen hangen aan elkaar van de afsprakencho'sprikkengedonder... :( mok

@laatste dag: janken! bloemetjes, enso, grote borrel volgt nog :)

@winkel: ja kom dran..

10. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Van Natjes 12.12 uur:
    Kan er vanuit gaan dat het gebroken vliezen zijn en dat ik moet blijven. Beeb is helemaal okee. Met mij ook. Ieder geval nog 3 weken rekken en anders inleiden.

11. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    spannend natjes!! u go girl!

yeah, klingelding vaarwel kasteel.. nu alle tijd voor bonkiebonkie en beebjes maken :D

cin wat irri zon ongeinteresseerde muts maar wel een ei struisvogelformaat :) dat moet goed komen deze ronde

net lekker met beebje in draagdoek over markt gezwalkt.. zo knus en beebje nu heel blij..

erger me aan marktplaats.. had op lading nieuwe kleertjes geboden.. kreeg mailtje dat ik kleertjes kon kopen.. ik reactie terug voor bankgegevens.. biedt iemand anders ineens meer op kleertjes en direct mailstilte... grrr...

12. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    Gil!!!
    Natjes, jeeee je laat me schrikken! Hoop dat alles goed gaat en dat je het nog even kan rekken. Wel fijn dat alles goed is met joe en beeb! Had het net met Bowenman nog over, ik moet er niet aan denken nu te moeten bevallen met die teringzooi overal nog in huis, en dan lees ik dit!!

@all, tnx voor felicitaties. Ik krijg elk jaar meer moeite met mijn verjaardag lijkt het, gister echt depri dag gehad. Niet zo zeer het ouder worden maar wel het gemis van mijn ouders. Ik vind het zo raar dat het elk jaar erger lijkt te worden en dat het me elke keer weer overvalt. Als ik me dan weer zo voel denk ik o ja dat had ik vorig jaar ook maar was het dan weer vergeten, raarrrrr. Nou ja, vandaag gelukkig al wel weer wat beter.

13. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @Gieg, owwww hoop heeel hard met je mee!!!!

@Milk, woehaaa, lekker espresso!!! Heb zelf ook nespresso, jummie :D

@cin, woehaaaa maandag IUI!!!! Vanavond prikken en ook al lekgeprikt, tssskk dom prikmens!

@tisch, hihi tnx voor aftellen!! Enne jij lekker genieten van je vakantie he.

@smallie hoe is het met jou?

@debs, hoe is het met jou?

@klingel, tnx voor je gezang vanochtend :D. Enne
    nu nog geen 1 maar straks, woeiiii 3 superklingeliaanse eieren!
    Enne ook jank in kasteel, ja gek he, zo'n laatste dag, voelt ook raar. Straks nog leuke afscheidsreceptie, dan nog meer jank :p

@nrg, tnx voor updates! Smak voor jou!

14. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @gieg, had je nou deze:

Dagknaller

Hoe bevalt ie sowieso??

15. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Klingeling. een hydrofielluier is een doek ;) en dan ook wel schoon hoor. ze vind het helemaal geweldig.. lekker op 'sabbelen' brrr...

nog geen groot eitjes.. nou ze moeten dan wel flink groeien zeg!!
    je hebt dan toch je handen vol... maar lekker relaxed.. niks hoeft.. alles mag ! ;)

Natjes.. nou toch.. je krampen waren dus niet voor niks.. ik vraag mij af of je al ontsluiting hebt.

NRG wil je haar succes wensen en dat ik(wij) hoop dat ze het nog even kan volhouden!

Limmeke dat is niet zo eerlijk zeg..

Milk neem aan dat je apparaat te groot is om mee te nemen 'hé?

Bowen *dikke knuffel voor je gemis*

16. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

Jeetje Natjes...suc6 meis hopelijk hou je het nog ff vol en kun je het nog 3 weekjes rekken...Dikke knuff!

hihi Eva: lekker he die hydrofielluiers ;) :D

Cin: Maandag IUI!!! spannend meis! zet um op!!

Small: hoestie met jou en hoest met Lonneke?

hoest verders met iedereen eigenlijk ? :D

Hier alles okidoki's..Emily groeit hard en gaat wel erg hard in de dingen die ze al wil/kan..is echt een streebertje. ;)
    ze is echt een schatje..maar goed dat zeggen alle moeders van hun kids natuurlijk :D
    met mij gaat het ook goed..af en toe nog wat last van mijn litteken daar beneden maar dat mag geen naam hebben.
    zijn nog wel steeds met z'n drie thuis..gezellig hoor en ook erg leuk voor daaf hij ziet zoveel van Emily nu de eerste drie maanden..dat is best bijzonder.
    ga ff boodschapjes doen nu Emily ff lekker slaapt
    dikke knuff vanaf hier!!

17. natjes

natjes Niet meer actief

heb net even heel hard gehuild omdat het toch wel een domper is! Lig nu alleen op mijn kamer en verveel me nu al! Gelukkig internet op mobiel! Natjes man is spullen aan het halen en de visite voor mijn verjaardag is af gebeld.

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    lieve natjes... pb me je nr maar.. dan sms stalk ik je wel in tijd dat je daar ligt

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @natjes: sielig .. alleen op kaam en geen verjaardag vieren..
    *domme vraag* hoe gaat ze 3 weken rekken? meds?
    hebbie al TV op de kaam? smak!
    @bowtje: miw, ik hoorde paar dagen gelee van een oude man op kasteel dat hoe ouder je wordt, hoe duidelijker het gemis wordt. ergens wel begrijpelijk juist.. en erg verdrietig.
    zeker nu ook met beeb in buik he, is de leegte confronterend.. :(
    daarom: hele dikke ikwoudatikmeerkondoenknuffel..
    @debs: leuk dat je weer langswaait! en fijn dat alles met dat streebertje goed gaat! wat kan ze allemaal al? vertel!
    @rest: strijksmak!

20. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    @natjes, jaaaa is ook niet gek, had je toch ook nog niet verwacht toch?? Hele dikke knuffel meid! Enne je kan altijd pb-en he voor wat dan ook. Sterkte!!!

Deel Deze Pagina