En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    female zou dit uurschema niets zijn voor nikita (is maar een idee)

9u: 200ml melk
    12u: groentepap (enkele hapjes om te proberen) + 150ml melk (als drinken bedoeld of ter aanvulling bij het aanleren van groentehap)
    15u: fruithap + 150ml melk(als drinken bedoeld)
    18u: 200ml melk
    21.30u: 200ml melk

kleine kindjes die bijvoeding krijgen hebben nog 800 à 1000 ml melk nodig, is dus niet erg als ze eens wat melk laat staan
    schema is met 900ml melk
    schema is telkens met 3u ertussen en bij de laatste fles 3,5u

hopelijk heb je iets hieraan

heb het idee dat in jou schema soms te vlug weer etenstijd is voor nikita waardoor ze minder honger heeft.

2. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Bowen: Ik heb een iets andere stoommop (Swivel Steam Mop, Montiss, CSM5730M), maar hij bevalt mij goed.
    Enige minpuntje tot nu toe is het snoer die ik aan de korte kant vind (5 meter)
    Pluspunt is de bewegingssenor waardoor hij automatisch uitgaat.

3. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    @ Natjes: Oei dat is schrikken! Ik hoop dat je beeb nog een paar weekjes blijft zitten. Als je sms-jes en/of kaartjes wilt ontvangen, mag je je foonnummer en/of adres wel even PB-en.

Wat er verder allemaal is geschreven weet ik niet meer, ondanks dat ik wel alles heb gelezen. Ben zoooooooooo moe dat ik lekker op bed ga liggen (met de laptop)

4. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Oei Natjes, dat is even onverwachts meid! Heeeel veel luck sterke toegewenst. Beeb blijf jij nog even lekker in mammies buikje? Please?

Dikke knuffel voor jou meid.

@de rest: sorry even geen reactie. Mag een knuffel ook? :)
    Ik ben een beetje druk. Wassen strijken etc. Tickets zijn geboekt dus et gaat echt gebeuren.

5. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    hehe zuurtje...bij schema van fem zit meer tijd tussen de voedingen dan bij die van jou, alleen het fruithapje zit er bij haar tussen.. dat zou ze eventueel kunnen verplaatsen naar 1 voeding met fles.. zodat die 4 uur er gewoon tussen blijven zitten.. maar dan nog laat ze van de eerste flessen veel voeding over.

6. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Hoi lieve meisjes,

Wat is hier een hoop gekletst de afgelopen dagen. Ik heb even vluchtig teruggelezen, meer zit er even niet in.
    Ik loop mezelf namelijk een beetje voorbij. School weer begonnen, voetbal (jongens trainen allebei 2x per week en zaterdags wedstrijden) blokfluitles, kraambezoek, huishouden, winkel...het is eigenlijk allemaal even een beetje teveel. Daarbij komt ook nog een computer die me in de steek laat. 's Morgens ben ik een ik weet niet hoe lang bezig dat ding op te starten (hij wil niet aan) en moet ik eerst alle stekkertjes eruit halen en er weer in doen, voordat hij kreunend en steunend opstart. Vervolgens gaat hij regelmatig vanzelf uit :( en wordt internet er steeds uitgegooid.....de experts kunnen niets vreemds vinden, maar handig is het niet.

Even een paar reacties:

Natjes en Bowen; gefeliciteerd met jullie verjaardag!

Natjes; vliezen gebroken? Dat is schrikken zeg! Gelukkig alles goed met jou en beebje, maar ik hoop wel dat hij nog even blijft zitten. Sterkte liefie en een dikke knuffel.

Giegel; heb jij good vibes.....ik ga heel hard duimen dat het nu echt zo mag zijn!!

Miranke; wat een ongelofelijk afschuwelijk bericht van je buuf.....er zijn gewoon geen woorden voor. Knuf voor jou meis.....

Small; meisje 's avonds zo huilen....wat naar zeg, dikke knuffel!

Mill; fijn dat je er weer even bent!

Milk; wat lees ik nu over adoptie? Overwegen jullie om een kindje te adopteren?

Kling; laatste dag op kasteel? Heb ik dat goed begrepen? Zal vast niet gemakkelijk zijn geweest...dikke knuf meis!

Nrg; ik kan op deze afstand slecht oordelen over de situatie tussen jou en je hubs, maar ik heb toch echt zo'n donkerbruin vermoeden dat je veel beter verdient dan dat je nu krijgt! Ik vind het heel naar dat je je steeds zo rot voelt en ik hoop dat je wel voor jezelf opkomt, want dat recht heb je!! Dikke knuffel meis!

Sorry meiden, verder weet ik het even niet meer. Mocht ik iets belangrijks over het hoofd hebben gezien, wil iemand me dat dan pb-en?
    Dikke knuf voor iedereen! Ik word geroepen om de tandjes na te komen poetsen :)

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    meiden ik ga slapen

slaap lekker iedereen

8. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    #72668 cin1979, 29 aug 2009
    Laatst bewerkt: 29 aug 2009
    Rust! -ig is het hier...

@ Pip: pas je wel een beetje op jezelf?
    @ milla: leuk je hierceven te zien. Hoe is het met jou?
    @ tisch: tickets gekocht? Jeuj! Zie je niet op tefen de reis? Hoe lang is het vliegen?

@natjes: geen updates meer?

@all: knuf (heb alles gelezen maar even geen puf om te reageren)

9. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zoooo, pregnyl weer gespoten en voor het eerst de ampulletjes netjes open gekregen. Waar een mens al niet trots op kan zijn, haha.

10. Giegel

Giegel VIP lid

20 apr 2008
    5.743
    0
    36
    Ik kan het mij helemaal voorstellen :)
    Succes maandag!

11. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    *gaaaaaaaaaaaaaaap*

Kwam nog even kijken of er nieuws was van Natjes maar niks. Hopelijk alles stabiel?

@Cin: en de MMM draait door in het weekend. Pfoe zeg! Tis ook niet niks. Ik vond de bezoeken aan de gyn en dat verplichte geklus al heel veel. Ik weet nog dat ik dat tegen hem zei en toen zei hij maar mevrouw dit is nog niks. Ik was toen pissed op hem maar now I get it. Alvast een hele succesvolle, bevruchtigingswaardige, beebmakende IUI toegewenst.

Ik kijk uit naar de vakantie. Het is 9 uurtjes vliegen. De heenvlucht is niet zo erg omdat je richting de zon vliegt maar de terugvlucht is snachts en dat is wel heel vermoeiend.

@gieg: hoes met de vibes?

@jd: helloooo ummm nog nieuws?

@me: ga nou gewoon slapen mens want je bent moe!!!!

trusten

12. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    GILletje midden in de nacht!

@natjes: hoop dat je een beetje slaapt in siekenhuis.. boeh.. knuffff
    @pip: doe jij beetje sigtig aan met de drukte? smak!!!
    @cin: goesoooo de pregnyl gezet, brrrr! duimmmm voor jou! smak!
    @tisch: joehoe, gaafff dat je vlucht geboekt is! ook wel spannend he. niet alleen de reis erheen, maar ook de bestemming, maar het wordt vast genieten en een warm bad! :) 8)

@midden in de nacht: tralala, ik peer m naar schiphol: klingman ophalen *liefde-emoticon* en dan ook meteen verkrachten wanttttt ... tis weer KROLSTIME! :D
    @ei: kling weer in de WEK want:
    gister een ovu die al best richting posi ging :$, en temp pre-ei-iaans- laaaaaaaag. dus heeft deze zelfbenoemde gynnekling alweer bedacht: -ei is er wel, maar niet gezien door italiaanse knappe (!!! :p gil!) gyn, zal niet de 1e keer zijn!
    ga om 0900 maar bellen dus, dat nog echo moet, en IUI echt niet pas donder/vrijdag!

pffff maar goed dat ik 1 baan minder heb want meedenken over mijn eigen behandelplan is al een dagtaak an sich... :( ;)

SMAK voor allemaal en fijne zondag, prrrr!!

13. natjes

natjes Niet meer actief

hoi meiden. Hier weer even een update. Gisteren 3 testen gehad of ik nog vrucht water lekte. Dit was niet meer het geval. Desondanks moet ik blijven omdat de plons die ik vrijdag avond verloor echt vrucht water was. Feit blijft ook dat beeb te weinig vrucht water over heeft. Dit wordt nu dagelijks bekeken of ik het wel weer aanmaak. Verder veel lage rug krampen en veel harde buiken welke goed te zien zijn op ctg. Lig nu 3 keer per dag daar aan. Een week observatie moet ik dus ieder geval aanhouden. En al vrucht water nog minder wordt dan zit er niets anders op dan beeb te halen denk ik. Wil jullie wel vast bedanken voor het medeleven, doet me goed! Lees trouwens ook wel mee maar reageren gaat beetje moeizaam met telefoon!

14. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    tjeetje Natjes, das toch even schrikken zo.
    en hopelijk blijven het bij krampen en zet het niet door tot weeen.......
    hopelijk blijft vruchwater genoeg voor beebje en mag ie nog even in je buik zitten, is toch nog even beter
    *knuf*

ps mail je je adres anders even, kan ik kaartje sturen
    ik NRG heeft anders mijn mob nr wel, kan je hem smsen als dat makkelijker is.

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    natjes, veel succes in het ziekenhuis, is niet niks meis! We gaan gewoon duimen voor week 37! So!

16. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    Heey meiden!!

Kom ffies snel een hele dikke knuff brengen voor iedereen!!! :)

(rem is 't weekend weg, dus ik is druk druk druk! ;))

Natjes, cin, kling succen meiden!!! (sorry als ik iemand gigantisch vergeet... :))

Dikke smakkerd!!

17. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gelukkig dat vruchtwater nu gestopt is met wegdruppen natjes.. over dat te weinig vruchtwater.. kan me herinneren dat ze tegen debsel zeiden dat ze helemaaaaaaaaaaaaal geen water meer had en dat is helemaal toppiejoppie geworden.

klingel: klingman heel gebleven of lig je nu nog te slettebakken met hem terwijl je ondertussen ziekenhuis aan lijn hebt om die echo af te dwingen?
    zit me net af te vragen.. misschien is jouw krolstime wel helemaal niet gelijk met springen van ei.. en heb je allllllllll die maanden verkeerd gebonkt ( en weer moet ik aan debsel denken.. en zie resultaat daar)

over debsel gesproken: hoe is het met jou meis? las nog steeds met 3tjes thuis.. wel al uitzicht 1 van beide op leuke baan?

ben moe.. tijd dat beeb eens paar maandjes gaat logeren ergens zodat ik weer even aan 1 stuk door kan slapen :)

18. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Ja, maar volgens mij als het aan die gyn's ligt nemen ze allemaal hun tijd. Heb je nu de neiging te gaan aandringen op beter onderzoek? want volgens mij had jij geen bloedtest en slt gehad ensow?
    En over dat gesprek, ja die hebben wij hier ook gevoerd ja :(. Maar er zijn nog wat opties over voor het geval dat dus even geen heftige gesprekken toch? Ennuh jullie zijn niet zo nuchter als jullie bij gyn zitten toch? Straks krijgt die de verkeerde indruk :(

Ennuh ja we gaan weg toch? Naar mijn roots :). Tischman heeft ook lekker vrij. Hij moet nu nog een weekje werken.

@Bow: ik was vergeten gisteren te reageren, maar het eerste wat in me opkwam nadat ik je feliciteerde was dat je je ouders moet missen. Ik had het beter kunnen aanhalen, maar dacht dat ik je zo onnodig zou herinneren aan die pijn. Stom he want je bent er natuurlijk extra mee bezig en door het aan te halen is het juist duidelijk dat wij het ook niet vergeten zijn. Ik moet nog veel leren :) Dikke knuff

@Natjes: hoe heb je geslapen? Als je uberhaubt hebt geslapen he. Hoe zit het nu met werk natjesman?

@me: nog 1 week :p

@pip: klinkt druk daar! Hopelijk krijg je snel weer wat regelmaat hoor. Knuff

@

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    @Lim: hoelaat mag ik er zijn om beeb op te halen? :p Hahha Limman trapt me het huis uit geloof ik.

@kling: owjaaaa vandaag is klingman geland. Arme man helemaal moe en dan moet hij weer aan de slag. Maaaruh jaaa tis voor een goed doel. Hij hoeft alleen maar te liggen en te focussen :p
    Ben benieuwd naar echo dan. Zal het echt zo zijn dat ze weeeer een eitje hebben gemist?
    In ieder geval een hele fijne dat met je man toegewenst. Heerlijk dat hij weer in je bed ligt he :D

20. Nrg50

Nrg50 Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.625
    0
    36
    Verkoop binnendienst
    Almere
    Van Natjes, 11.40 uur:
    Mag naar huis toe', rustig aan doen en 2x per dag temperaturen. Vrijdag controle afspraak met echo en woensdag verloskundige

Deel Deze Pagina