En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    so!

@natjes: jee, ik hoop dat je zelf weer vruchtwater aanmaakt! en natjesbeeb nog even kan dobberen! ik denk aan joe!
    @tisch: jeeeeej whooohoooooo vind t zo leuk voor joe/jullie dat je naar surinaam gaat! :)
    @remmie: heej haaj daag!! :)

@all: werkelijk waar, ik ben er helemaal flauw van. net op en neer gegild naar heerenveen wegens posi ovutest. en dat terwijl ik dinsdag pas weer zou hoeven komen, tssk!

en ja hoor, heb ik ALWEER omdat ik er zelf zo ' mee bezig ben ' weer verijdeld dat ik weer een IUI zou missen.
    er zat gewoon een prachtig groot ei in die EIgenwijze linker eileider!! wist ik toch al! MOK!

ben wel depri trouwens: IVF wordt lastig met die moeilijk bereikbare leider. het houdt in dat de linker eitjes via de buik (operatie) moeten worden geoogst. zwaar dus. ik zou bijna ala carice gillen: ' houdt het dan nooit op!!! ' :(:x:):p

anyway: vanaaf pregnyl zetten, morgen IUI, dus wel geselli met cin saam.. maar vertrouwen? nee...

eeuhhh limme, los van dat sex sowieso onze hobby is, bonkie-en wij daarnaast al vanaf t begin ook op de (dalende dus ei-aankondigende) temp, op de ovutesten, op vruchtbaar slijm en sinds een half jaar op de bijna dagelijkse echo's die de eitjes zien groeien.. dat zal het dus niet kunnen zijn .. een goed vruchtbaar stel had volgens mij al 21 zwangerschappen moeten hebben gehad! boehw...

anyway: klingman ligt op bank te jetlaggen. is dus nog niet verkracht :D

het fijne klotedilemma wat ik nu weer heb is: nu sex is slechter voor kwakje van morgenvroeg..

weten jullie, ik heb er helemaal geen zin meer in. zeker na dat slechtbereikbare-ei-IVF-nieuws.

ik ' neem ' wel een jong katje erbij en laat die hele beebdroom varen.. bah bah bah

sorry voor donker dipgebrabbel, waait wel weer over..

ga lunchje maken, hardlopen, en dan moet ik toch maar even een BEURTTTTTTTTTT geloof ik! ;) (HZOR)

@iedereen: dit is niet echt interessante kost meer wellicht. maar die lange lappen van kling moet je dan maar even negeren rond eitijd ... ;)

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Negeert klingel maar das lastig want krijg lamme vinger van het doorscrollen van het genegeerde :)

maar wel mooi meis dat ze ei zagen! wel minder dat bij IVF het zoveel lastiger word om de eitjes te bereiken

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    natjes: hoeraa dat je naar huis mag!!!

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @kling: knuf! Goed dat er nog iemand oplet, misschien kunnen ze jou betalen voor je eigen consult?

En over nu sex: Dat dilemma heb ik niet want Cinman weigert gewoon! *****

5. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    NATJES: YAY je mag naar huis.. :D
    KLING: :( *schopt de nega uit klingel~~*
    *smak*

Me: opgeruimt staat netjes... !!

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    wat is dat nou cin? hoezo weigert cinman?

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haha cin! cinman wil kwakje voor morg bewaren?

ik vind t een superirritant iets. ik wil gewoon sexen! maar ik wil ook morgen het best mogelijke kwakje huillllll

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    middag

@ pixie: pb-tje
    @ Small: idem
    @ Milla: hi meid... ja het is spannend nog geen ongi en goede hoop...
    @ Natjes: Ik denk veel aan je meid en ben veel aan het bidden voor je!
    @ Tisch: geen nieuws: behalve pijn in de boobs die nu al niet leuk is en geen ongi... Ik zit stiekum al op een roze wolk en JW is al heel lief voor me ;) het zou eigenlijk niet moeten, maar toch :p

@ Natjes: woepie je mag naar huis!
    @ Klingel: meid... ik kan er niets aan doen, maar ik geef je een dikke knuffel... Je hebt die wel ff verdient. Het gaat allemaal niet makkelijk zeg...
    @gaby en rest in mmm: zie klingel ;)

9. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    klopt die 3 dagen overtijd yadi?

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    ja die kloppen limmeke...

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    nou ik peer hem weer... mijn huis is een puinhoop en ik irriteer me er nu aan... tot morgen!

12. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    @ kling: wat ongelooflijk k*t zeg.... :( Als je zelf niet had opgelet was je dus je hele ei misgelopen... Nouja zeg.. En wat eigenlijk nog veel k*tter is (lijkt mij) dat IVF wel een hele zware optie gaat worden op deze manier... Heeele dikke knuff meid!!!

@ cin: weigeren?!?! why?? was dat dan..... :(

@ milla: leuk dat je ffies langskwam!! :)

@ natjes: fijn dat je iig weer thuis bent! :) Hoop dat beeb nog ffies lekker kan dobberen in je buik!! Knuff!!

@ jd: 3 dagen overtijd!?! En weg is ze.....

@ euh... euh... wilde nog wat kwijt aan iemand... Jemig, houd die dementie nou nooit eens op?!?! :(

13. natjes

natjes Niet meer actief

hoi meiden!

Nou lig nu lekker thuis op bed hoor! Heerlijk met laptopje en mijn 2 poezels en natjesman bij me. Voel me direct stuk beter!

Wordt streng in de gaten gehouden door natjesman zodat ik niet te druk doe (de schat)

Krijg vrijdag controle onderzoek en nog een echo..mocht ik tussendoor meer krampen krijgen, vochtverlies of koorts dan moet ik direct terug komen.

Net ook nog niet zo fijn nieuws: collega heeft mexicaanse griep.. deze heeft mij donderdag nog gefeliciteerd... jippie..dat kan er ook nog wel bij. Hoop dat ik het ieder geval niet krijg!

14. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ remmie: sorrie... dat ik zo snel weg wat. Je 3 dagen. Het gaat toch weer snel he!?

@ natjes: goed luisteren naar je hubs... Ik geloof dat ik nu aan het opknappen ben van de mexicaanse griep. Ik had naast de 'normale' symptomen ook die dingen. Nu zijn die dingen weg en zijn er alleen gewone symptomen...

Nou ben weer een beetje weg...

15. natjes

natjes Niet meer actief

yadi dinsdag testdag toch?

16. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mijn hemel ik zit me een potje te vreten hier. O well :)

Natjes wat fijn dat je weer thuis bent. Lekker in je eigen bedje!

@kling: pff het zit je even niet mee he. Wat een gedoe! Ik probeer te bedenken wat ik zou doen. Is je test echt al posi? En wat is je ervaring. Het springt vrij snel daarna of niet? Gunst wat moeeeeeilijk! Misschien toch een klus klaren? Shit zo help ik je ook niet:(. Hoelaat is IUI morgen?

@me: STOP MET ETEN MENS! :x

17. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    #72697 Tischa82, 30 aug 2009
    Laatst bewerkt: 30 aug 2009
    Dinsdag pas testdag? Dat je het kunt volhouden zeg. Woeei!

Hahahaa ik ga stuk :D Net was mijn buik zoo zacht het leek net alsof er niks in zat. Ik ben beebie gaan zoeken dus ik drukken drukken maar niks. Net nadat ik het had opgegeven DOINK!! kreeg ik de hardste trap tot nu toe 8). Buik is nu weer wat harder ;)

18. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Jeuj weer thuis! Lekker in je eigen nest al blijft het naar natuurlijk. En collega met A griep? Shit!

Cinman wil niet sexen omdat morgen iui is, en ik vind het ergens nog wel lief ook. Vorige keer was zaad stuk minder dan eerste IUI, en toen hadden we dus de dag ervoor zelf nog even ons best gedaan :p. Dus ik snap het wel maar leuk is anders. ;)

@Yadi: Waarom wachten tot dinsdag? Is dat een speciale datum ofzo? Ik zeg: augustusbeeb dus testen in augustus :p

19. Tischa82

Tischa82 Fanatiek lid

12 jun 2008
    3.281
    0
    0
    Mmmm dus jij ook al stuk minder zaad na eigen klusje ;). Misschien dan maar ook geen klus voor jou vandaag kling?

Ik blijf het moeilijk vinden.

20. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Tisch: Ik geloof niet dat het daaraan ligt hoor, denk dat het gewoon stom toeval is. Anders hadden ze in het ziekenhuis wel instructies gegeven over het aantal dagen onthouding en dat hebben ze niet gedaan.
    Ik weet het ook niet hoor, en ik denk dat iedere gyn een ander antwoord zou geven...

Maar: aangezien Klingman een paar daagjes weg is geweest zou ik zeggen: klusje!

Deel Deze Pagina