meiden ik ga slapen slaap lekker (nou ja slapen..................) tischa ziet er leuk uit waar je naartoe gaat
PINK BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 12588 Mama's female81: Nikita ° 09.02.2009 leonie: dochter °31.03.2009 yinte: zoon ° 23.04.2009 juud: Femke ° 24.04.2009 Spiffy: dochter °29.04.2009 Remmar: Nikki °05.05.2009 Pixie: Eva Olivia °23.05.2009 Debs: Emily Aimee °09.06.2009 lautje1979: Finn ° 11.06.2009 Limmeke: dochter °11.06.2009 Nrg50: Milan ° 22.06.2009 Jolan25: Lieke °04.07.2009 smallville: Lonneke °13.07.2009 pippa: Britt °13.07.2009 Alice: Ralph Julian °31.07.2009 Jeanine: Jan-Jelle °05.08.2009 11 meisjes 5 jongens Preggers 19-09-2009 Naiobi (beeb1) ♂ 04-10-2009 Bowen (beeb 1) verrassing 05-10-2009 Natjes (beeb1) ♂ 17-10-2009 Tomnaat (beeb 3) ♂ 29-10-2009 Marientje (beeb1) 14-11-2009 Miracles (beeb 3, 2 engeltjes) 11-01-2010 Tischa (beeb 1) ♀ 18-02-2010 Elke1976 (beeb 2, 1 vlindertje) 11-04-2010 Miranke 1 meisje 3 jongens 1 verrassing NOD 28 augustus: Yadi 03 september: Giegel (ronde 20, beeb 3) 03 september: Gabbel (beeb 1) 06 september: Milla (beeb 1) 07 september: Survivor (beeb 1, ronde 3) 11 september: Ppver 15 september: Klingel (ronde 20, beeb 1) 24 september: MilkHd (ronde 22, beeb 1) ??: Zuurtje (ronde 10, beeb 4, 1 engeltje) ??: Cin1979 (ronde 11, beeb 1) 10 waarvan 6 MMM Afspraken 31 augustus: Cin iui 10u ~ Klingel iui 09.30u 01 september: Pixie 1e werkdag ~ Miranke gyn 1e echo 02 september: 1ste verjaardag bus ~ Miranke echo 03 september: Bowen vk controle+ groei echo 04 september: Klingel 11u woody dumpen (ik wens je heel veel moed en durf toe) 08 september: cin gyn 10 september: Klingel dokter antiek 11u 23 september: MilkHd gyn 30 september: Pixie met Eva naar cb 29 oktober: Juud met Siem & Femke naar cb
voor degene die zich afvragen hoe het met lautje gaat. ik heb contact met haar gehad en ze heeft het wel erg druk met Finn. Hij heeft last van reflux en ook KISS en huilt iets 6 uur per dag. daarnaast heeft ze last van haar lichaam.. kan haar hoofd dus even niet bij zwp houden.
lief kling. met mij alles goed hoor. ik ben niet vaak aanwezig omdat we best drukke dagen achter rug hebben.. terrasje met vriendin, (met eva) dierentuin, schoonouders, opa en oma van bas. Voor mijn doen is dat best veel. Maar heb het naar mijn zin. draag haar veel..lekker dansen samen.. lekker knuffelen met eva, met haar spelen, gesprekjes met haar hebben.. ze is super erg aan het ontdekken de laatste week en ik wil dus niks missen het is trouwens de vader van mijn vriendin. hij is afgelopen vrijdag begraven wat rot dat je verdenk je ei te hebben gemist.. hopelijk heb je ongelijk!!! ik duim nog even door.. cin en kling succes morgen! tisch ik vind allebei mooi.. de eerste voor de glitter en steentjes de 2e voor de vorm.. maar voor jou zou ik voor de 2e gaan. show some cleavage!!
@ klingel: ja idd... gil... maar nog een zachte gil... ik vind het allemaal wel een beetje eng... @ Tisch: op zich wel leuk, maar ik ben opgegroeid als een echte sifi gek en dat zal er altijd in blijven. @ Gieg: whahaha... slaapwandelen... gek he het idee dat het best wel eens raak kan zijn. Het is wel een beetje eng. Vooral als ik wat krampjes heb. Owh dat kan ik wel gek worden. Maar naast mijn bm voel ik ook mijn buikspieren. Dat is wel heel apart. @ Zuurtje: slaap lekker @ Pixie: dat is niet leuk voor lautje. Heb je haar 06? @ mezelf: gaat hier goed... last van misselijkheid en boobs en zo nu en dan bang dat ik gek aan het worden ben. Ik weet dat krampjes er bij horen, maar toch?! Ik hoop dat als ik echt preggy ben dat ik het mag voldragen
@Bow: nog van harte meisje! Ik kan me goed voorstellen dat het toch een moeilijke dag voor je is! (En tegelijk kan ik me er ook weer niks bij voorstellen). KNUFFFFFFF! @Milk: knap dat jij zo ontzettend positief blijft! Die gyn moet aan het werk nu hoor, dtl! @Cin: nou moe, 1 ei en een ongevoelige doos, heerlijke dag heb je dan.... huil. Hoewel: wel 1 heel goed ei, dus ook beetje blij zijn! @Natjes: iiiiiiiiiiiiiiii spannend! Ik duimmmm hoor, sterkte meisje! @Klingel en Cin: maandag IUI, MOET nu goed gaan hoor! @Gieg: spannend! Nog steeds zin-in-zoet aanvallen? @kaartjes: we zouden beter een lijstje kunnen maken van de mensen die dat willen misschien en dat in een pb aan iedereen mailen? Ik heb zelf maar 2 of 3 adressen geloof ik, zou het wel fijn vinden. @Milla: haaizwaai! @Small: arme jij, van dat krijsen word je vast ook moe en onzeker enzo! KNUF! @Pippa: druk druk druk, pas goed op jezelf hoor! @Tisch: lekkerrrrrrrrrrrrrr die vakantie, mag ik mee?! @klingel: het is toch van de zotte! Allemachtig, als je zelf niet meedenkt mis je nog IUI ook! En over IVF: is dat van die iets moeilijkere eileider en aanprikken/opereren zo volgens de gyb in H'veen/Meppel, of volgens gyn in Ooievaarsdorp? @JD: geniet van je roze wolk! @Gaby: wauw, er is al veel gebeurd dus! Beterschap! @Zuurtje: knap hoor, dat het afvallen zo goed gaat! @Miranke: 8 weken alweer, succes met de echo! @Remmar: haaizwaai! @Debs: fijn dat Emily het zo goed doet! @Lautje: arme Finn, sterkte Lautje!
Owja gunst lees ik over gabbel heen. Schandalig! Meisje je klinkt druk maar zo gaat dat altijd met die verbouwingen. Let je ook een beetje op dat lijfje van je? Lautje sterkte met finn. Tis niet niks wat hij heeft.
Het is een meisje, we hebben haar vernoemd naar mijn zusje. (echte zus, niet sus, want die was al vernoemd )
oh elke wat gaaf!! yadi.. ik druf niks te zeggen over je kwaaltjes ik duim! vero hi hoop dat alles wel goed met je gaat !
@ Lautje: Ik weet niet of je dit leest, maar is er ook al gekeken of Finn tegen koemelk kan? Bij mijn jongste leek het ook op KISS en bleek het later dat ze door haar koemelkallergie vreselijk ging overstrekken, last had van (verborgen) reflux en zij huilde ook vreselijk veel (meer dan 6 uur per dag). Sterkte en een dikke knuff!!
@ elke: ik weet het en ik probeer mezelf al er vanaf te praten, want het is niet handig... maar we gaan er voor!!! Hi vero