@ limsel: je hebt wel gelijk, maar misschien durf ik het gewoon nu nog even niet. Ik denk dat ik liever nog in mijn fantasie wereld wil zitten... 8) Ach ik weet het niet... Ik doe lekker wat mijn hart mij ingeeft... jullie weten nu toch wel dat ik onwijs eigenwijs ben... whahaha... nou ja genoeg over dit onderwerp... nee ik ga er niet meer op in en als je mij toevallig morgen hoort gillen (letterlijk) dan weet je of ik heb getest.. lol... Ik ga nu mijn bedje opzoeken. Heerlijk... de laatste tijd slaap ik als een roosje... Overigens weet ik waar de kramp vandaan kwam... Het kwam uit mijn darmen. Maf toch dat je niet goed kan voelen wat waar zit enzo... Nou tot morgen.. en Vero... ik moest laatst aan je denken. Fijn dat je er weer even bent Laat ik nu met de volgende woorden sluiten... LUKE... HIJG HIJG HIJG.... I AM NOT RELATED.... whahaha okay... ik drie dagen tijd alle zes de delen is wat overdreven... Ach nu we dat hebben gehad kunnen we in een week wel alle James Bond films kijken... Ja JW en ik zijn gek op films... Nou bijbij
goedemorgen meiden yadi ga nou eens testen, we zijn bijna de 2de vero haai lautje dikke knuf voor jou en Finn Klingel en cin heel veel succes vandaag, mijn duimen draaien rest knuf hier alweer wakker van 4.40u omdat mannetje zijn nachtlampje had aangelaten toen ie ging douchen straks nog maar proberen wat te slapen
hoi meiden, Hier vanacht redelijk kunnen slapen. Sinds zaterdagochtend is mijn buik ontzettend onrustig. Veel krampen in buik en kramp in onderrug. Het rommelt dus flink. Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een beetje moe van wordt.. voor hetzelfde geldt blijft hij toch zitten tot 40 weken.. als me buik tot dan zo onrustig is.. Maar goed we zien wel... natjesman houdt me onder de duim. Moet nu ook in bed blijven liggen en heb net kopje thee gehad. Ja die zorgt maar goed voor me! Ga vandaag wel mijn vluchttas inpakken.. Had dat voor zaterdag nog niet gedaan.. Tch wel fijn als ie klaar staat!
Moet nog teruglezen, maar begrijp dat Natjes weer thuis is. Fijn meid en ik hoop dat je even rust krijgt tot het echte grote werk beginnen gaat. Fijn dat Natjesman zo goed voor je zorgt! Dikke knuff Juud
@ natjes: fijn dat je thuis bent... minder fijn dat het zo rommelt... @ zuurtje: jaaaaaaaaaaa.... ik ga eerst boodschappen doen... dan zal ik netjes een testje doen...
ja was ik wel van plan. Ik werd vannacht erg onrustig... dus een dag eerder maakt ook niet veel uit...
@yadi: niet geheel onbegrijpelijk dat je wilt testen nee.. wel even zorgen voor geconcentreerde urine he! Even niet zoveel meer drinken! En als je twijfelt.. ik loer graag mee naar eventueel vagere streepjes! (ervaringsdeskundige..haha) nog even goed nieuws: auto is verkocht! Eerste kijker was er gisteren en die wilde hem graag hebben! Komt hem dinsdag ophalen. Over 2 weken krijg ik de 'nieuwe' auto. Peugeot 206 van 3,5 jaar oud. (overgenomen uit de lease, me moeder heeft erin gereden , oud vrouwtje dus..whaha)
bijna drie kwartier later.....\ Mijn hemel, wat kunnen jullie kleppen zeg! Er was een tijd dat ik in het weekend maar 5 pagina's miste, maar DE BUS IS TERUG! Het was zoooooo veeeeeeel, dat ik het toch maar bij korte reacties houd: @Cin en Kling: veel succes vandaag. De hoop die jullie misschien niet meer kunnen opbrengen, viert hier hoogtij *duim duim duim* @MMM'ers: na het lezen van vele posts door jullie kan ik maar één conclusie trekken: MMM is hell en jullie zijn kanjers. Dikste knuff ooit @NRG: ***************!!!! ******** wat een *******! Ik denk dat je me begrijpt... Knuff @Lau: jeetje meis, moeilijk hoor. Heel dikke knuff! @Small: hmmm, ook zwaar, hoop dat de pepti tóch gaat helpen snel! @Pix: mooi dat dagje dierentuin en dat voedingsmoment. Fijn ook dat Eva lang heeft geslapen gister. Ik zou haar wel om 23.00 uur wakker maken voor voeding hoor. Dan kan ze daarna weer lang doorslapen en jij kunt dan ook op tijd naar bed. @female: Nikita is teruggerekend ruim 4 maanden en wat Lim al zei: daar zit een ontwikkelingssprong die met tijdelijk minder eten gepaard kan gaan. Zolang ze er fit en levendig uit blijft zien: geen probleem! Succes! @Bow: knuff voor jou! Toch nog wel goede dag gehad? @Tisch: jeeeeeeh! Vakantie! Enne, heb ik DD gemist? Ach ja, ik heb de DVD... Geniet van je vakantie! @Miranke: hoest nu met jou en met je bueren? @Gieg: en bij jou? Waarom word je ongi, denk je? @Milk: hoe staat het bij jou meis? Enne, doe mij zo'n lekker bakkie! @Debs: fijn weer even van je te horen. Lekker genieten meid! @Rem: dito! @Mill: fijn dat je er weer even was! @Vero: het gaat ook goed hier, thanks!. Knuff voor jou! @ppver, leo: hoest daar? @laptop: wel even wennen, maar werkt goed! @Me: was gezellig gisteren op terras, maar eh, kater grrrr!!!! Yadi: en?
@ Juud: ik ben het aan het uitstellen.. Ik ga nu boodschappen doen @ Natjes; dat weet ik... ik heb nog niet echt gedronken alleen ontbeten en ren nu de deur uit voor ik de wc in ren...
Oeps, vergeten: @Elke: wauw! Dat moet 'groots' zijn geweest, een kalfje op de wereld zetten. Mooi hoor! @Limme: jij ook weer heerlijk gedraagdoekt. Fijn! Zijn de jongens al weer naar school of beginnen ze volgende week?
scholen beginnen volgende week woensdag.. dagen ervoor boeken halen etc.. ja, lekker gedraagdoekt.. alleen zo jammer dat ze nog steeds spuugt.. soms ineens zon warme golf melk dat zo je kleding inloopt. zon ringsling als jij hebt juud.. is dat fijn en makkelijk te stellen? staat op marktplaats een hele mooie.. maar ik twijfel, als ik nl een sling probeer te maken van mijn doeken.. dan brult ze alles bij elkaar maar is ook lastig stellen
Femke is echt een draagkindje vanaf de geboorte en pikt eigenlijk iedere draagmethode... Maar eh, ik vind hem vooral makkelijk voor de korte stukken/boodschappen. Door de ringen kun je hem best goed stellen ja. Thuis vast even goed aandoen en als Femke er dan ter plaatse in gaat, even bijstellen en klaar is mamaJuud! Is ie duur, op internet? Enne, hier ook de leerlingen pas volgende week, maar moet as. woensdag en donderdag zelf al wel werken.
Smallie ook aan het mega-bijlezen? Hoest met je meis. Ik mis je een beetje.... Maar eh, begrijp minder aanwezigheid wel hoor...
grrrrr, waarom vergeet ik altijd op het moment zelve dat het je altijd achterhaalt, zo'n avondje doorhalen...
Hooi meiden! Ik hier Heb net onze poezelbeestjes naar de dierenarts gebracht.. tandsteen moet verwijderd worden. Dus beide onder narcose.. (tenminste, de ene.. de ander misschien lichte roes omdat ie ruis bij zn hartje heeft) De arme schatten! Hier is verder alles oke! Rem is vanacht weer thuis gekomen (die was weekend weg).. En Nikki doet t nog steeds super! En ik?! ach, wat zullen we zeggen.. Nog steeds dement, iets wat moe, maar voor de rest oke! Dikke smakkerd!! *zoef*
Goeiemorgen!!! @cin en klingel, successssss kaarsje brandt!! @natjes, gelukkig weer thuis meid, dat voelt toch weer wat fijner he. Nou hopen dat het wat rustiger wordt intussentijd. @all tnx voor de lieve woorden. Verjaardag goed doorgekomen maar ook weer blij dat het weer voorbij is.
@juud, fijn he zo'n kater, ach, als het maar gezellig was. Was dit weer 1e x drankje drinken na zwschap??? Komt zeker wel hard aan dan. @Rem, arme poezels. Weekend alleen overleefd?? Wel fijn als ie weer thuis is he. @lau, sterkte met Finn!! Knuff voor jou